ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ

ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ
ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΥΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2010

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ την 1η ΜΑΡΤΙΟΥ

H ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΝΩΝΕΙ


 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


 


πιτροπή θνικς Σωτηρίας κα


 


πιτροπ
νημερώσεως π τν θνικν Θεμάτων


 

καλον κάθε πατριώτη , κάθε λληνα


 

τν ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 , στς 19.00΄


 

στ
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ PRESIDENT (Κηφισίας,
μπελόκηποι)

 
 

γι ν συζητήσουμε γι τος στόχους τς Παγκόσμιας διακυβέρνησης κατ το
λληνικο Λαο κα το
θνους.

 
 

μιλητές:

Κωνσταντίνος Ρωμανός

Γιάννης Χατζηαντωνίου

ναστάσιος Στάμου

Σπύρος Χατζάρας

 
 

Θ κάνουν παρεμβάσεις, ο βουλευτς πο θ παρευρίσκονται κα ο
κπρόσωποι τν φορέων πο
ποστηρίζουν τν κδήλωση.

 
 

Τ κίνημα ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ κα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ λέει:

 
 

- ΟΧΙ στ λαθρονομοσχέδιο κα τν νέο κώδικα θαγένειας

- ΟΧΙ στν μοσπονδοποίηση , τν ξισλαμισμ κα τν διαμελισμ τς λλάδος

- ΟΧΙ στν λιγαρχικό κλογικ νόμο γι χειραγωγούμενη Δημοκρατία

- ΟΧΙ στν νέο-θωμανισμ κα τν θνομηδενισμό

- ΟΧΙ στν Διαπολιτισμικ
κπαίδευση κα τν φελληνισμ τν παιδιν μας

- ΟΧΙ στν Παγκόσμια Διακυβέρνηση τς Τραπεζικς Χούντας

 
 

Συμμετέχουν :

λληνικ
νανεωτικ Ρεμα , Πατριωτικ Ατόνομη Κίνηση κπαιδευτικν , Πανελλήνια πιτροπ
γνα γι τν λεγχο τς Λαθρομετανάστευσης

 
 

-ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΣ


 

-Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ

Ανοιχτή Επιστολή στο Μίκη Θεοδωράκη

ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΪΚΟ – ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ


Μίκη: Μοιραζόμαστε μαζί σου την αγωνία που εκφράζεις τα τελευταία χρόνια, για την πορεία του Λαού και της Πατρίδας μας. Επί μέρους διαφορετικές προσεγγίσεις, ιδεολογικοπολιτικές απόψεις ή καταβολές, υπάρχουν μεταξύ μας, όμως αυτό δεν εμπόδισε να συζητήσουμε, μετά από δημόσια ανοιχτή πρόσκληση, και να συνυπογράψουμε αυτές τις ελάχιστες βασικές αρχές, ενός πλατιού, αυτοοργανωμένου, λαϊκού πατριωτικού μετώπου, και την έκκληση σε σένα, ως το πιο καταξιωμένο, κοινής αποδοχής πρόσωπο, να επιδιαιτητεύσεις μιας προσπάθειας πανελλαδικής σύσκεψης για συγκρότηση αυτού του μετώπου.
Επειδή ''τα πολλά λόγια είναι φτώχεια'', παραθέτουμε συνοπτικά, όχι για να προκαταλάβουμε, αλλά για να βοηθήσουμε στην τόσο δύσκολη σύνθεση διαφορετικών προσεγγίσεων, τους τρεις βασικούς, κατά τη γνώμη μας, άρρηκτα δεμένους άξονες ενός τέτοιου μετώπου:
1. Εναντίωση στην «θεοποίηση του χρήματος» (δική σου έκφραση και εύστοχη ανάλυση σε περιοδικό το Φθινόπωρο) που προωθούν οι πολυεθνικές και οι ντόπιοι μεγάλοι κερδοσκόποι, μαζί με κάθε λογής διαπλεκόμενα συμφέροντα διάφορων πολιτικών πλασιέ τους, ΜΜΕ, εξαγορασμένη διανόηση, εξαρτημένους επιστήμονες κ.λ.π. Υπεράσπιση των λαϊκών κατακτήσεων σκληρών πολύχρονων αγώνων, του κοινωνικού κράτους, της δημόσιας δωρεάν και επαρκούς Παιδείας και Υγείας. Των συμφερόντων των παραγωγών του υλικού και πνευματικού πλούτου. Πάνω από τις αξίες της αγοράς, οι Άνθρωποι, η Κοινωνική Δικαιοσύνη, ο Πολιτισμός, η Παιδεία, η Υγεία, το Περιβάλλον, η Κοινωνική Αλληλεγγύη και Συνοχή, η Εθνική Ανεξαρτησία. Ισότιμες σχέσεις συνεργασίας με τα άλλα κράτη, η αλληλεγγύη με τα κινήματα αντίστοιχων επιδιώξεων, των άλλων λαών, η χωρίς υποταγή στα σχέδια διεθνών εκβιαστών, Ειρήνη με Εθνική Αξιοπρέπεια. (Υπόδειγμα τέτοιας στάσης, το «ΟΧΙ» του Κυπριακού Λαού, στο νατοϊκό σχέδιο Ανάν).
2. Εναντίωση στην προωθούμενη από πολλών μορφών εκφραστές τής «νέας τάξης», εθνοαποδόμηση. Όχι στην δήθεν «πολυπολιτισμική» πολυδιάσπαση των συνεκτικών του Λαού μας δεσμών, καταβολών, παραδόσεων και αντιστάσεων. Όχι στην υλοποίηση αυτού του βρώμικου στόχου, που σαφέστατα τον εξέφρασε σε βάρος του Ελληνικού λαού, ο Κίσιγκερ από το 1974.
- Η αποσύνδεση των δυο αυτών, άρρηκτα δεμένων μεταξύ τους στόχων οδηγεί είτε σε κούφια, ως και επικίνδυνη, πατριδοκαπηλεία, από δυνάμεις που ιστορικά στήριξαν και στηρίζουν την ξενοδουλεία, την εθνική υποτέλεια της ακραίας συντήρησης, είτε σε εξίσου κούφια, ακίνδυνη πρακτικά για το σύστημα και τη νέα τάξη, «ταξικότητα», ανίκανη να πείσει τη λαϊκή πλειοψηφία, όσο και να αντικρούσει τον ιμπεριαλισμό και την εθνοδιάλυση που προωθεί η νέα τάξη κατά περίπτωση, αξιοποιώντας και υποδαυλίζοντας παράλληλα, μαζί με «αντιεθνικιστές» - όργανά της, τους εθνικισμούς μειονοτήτων και στην χώρα μας, όπως αλλού.
- Λαϊκό συμφέρον και Πατρίδα, συμβαδίζουν απόλυτα. Οι ολιγάρχες της διαπλοκής αντίθετα, πουλούν την Πατρίδα, δεν έχουν εθνική, μόνο κερδοσκοπική, συνείδηση. Το λαϊκό κίνημα μεγαλούργησε σε φάσεις σύνδεσης αυτών των εννοιών. Και ηττήθηκε, εκφυλίστηκε, όταν ξέκοψε τη μια από την άλλη.
3. Τέλος, επειδή κανένα Λαϊκό – Εθνικό συμφέρον δε μπορεί να προωθείται αποτελεσματικά μέσω ξεκομμένων από το Λαό θεσμών επαγγελματιών «εκπροσώπων» του, η βάση συγκρότησης τόσο του Λαϊκού Πατριωτικού Μετώπου, όσο και της Νέας Ελλάδας του Λαού της, δε μπορεί να είναι άλλη, από την ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ: Με δημοψηφίσματα για κάθε σοβαρό τοπικό ή εθνικό ζήτημα. Με αιρετούς, ανακλητούς, περιορισμένης θητείας, χωρίς πρόσθετες αμοιβές ή προνόμια, λαϊκούς αντιπροσώπους – μεταφορείς απόψεων λαϊκών συνελεύσεων σε όποιες τοπικές, περιφερειακές, εθνικές διαδικασίες και θεσμούς κρίνεται από το Λαό σκόπιμο. Η τεχνολογία βοηθά στο έπακρο την ¶μεση Δημοκρατία. Αρκεί να υπάρξει η πολιτική βούληση.
Αυτήν όμως, μόνο ο Λαός μπορεί να την επιβάλλει.
- Με βάση αυτούς τους άξονες περίπου, υλοποιούμε το σοφό σύνθημα των αγώνων μας : «ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ – ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΣ».
Και ανταποκρινόμαστε στο συμβολισμό και συμπύκνωση στόχων συνθημάτων των μεγαλύτερων λαϊκών αγωνιστικών εξάρσεων όπως : «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία, Εθνική Ανεξαρτησία». Δημιουργούμε προϋποθέσεις να ξανατραγουδήσουν ανθρωποθάλασσες νικηφόρων αγώνων: «Θέλουμε λεύτερη εμείς Πατρίδα, και Πανανθρώπινη τη Λευτεριά».
Στο προσκλητήριο αυτοοργάνωσης και Αντίστασης του Ελληνικού Λαού, δεν περισσεύει κανείς καλής θέλησης συμπολίτης…
- Μίκη: Σ' εσένα ανήκει η ευθύνη να διαμορφώσεις το κείμενο καλέσματος, να ορίσεις ημερομηνία και τόπο (μαζί με καλής προαίρεσης, ανάλογων απόψεων, αγωνιστές και πνευματικούς δημιουργούς) το συντομότερο δυνατό για την πανελλαδική σύσκεψη.
Η 25η Μαρτίου θα ήταν ίσως σημαντικός συμβολισμός. Στην αναγγελία της Σύσκεψης, κάλεσε σε προσυσκέψεις ανά νομό ή μεγάλη πόλη, για να δώσουν απόψεις, προτάσεις, να στείλουν αντιπροσώπους τοπικών συλλογικοτήτων, όσοι συμφωνούν στο κάλεσμα.
- Είμαστε σίγουροι πως η έκκλησή μας αυτή θα πιάσει τόπο. Η αγωνία σου για ένα τέτοιο Μέτωπο δεν είναι καθόλου μικρότερη από την δική μας.
Με βαθιά εκτίμηση και πολλή ελπίδα ανταπόκρισης:
http://patari.org/forum/viewtopic.php?p=11316


ΟΙ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ

Αλεξίου Αλέξης, μηχανολόγος, στέλεχος ορειβ. Συλλόγου.
Ανδρουλάκης Σπύρος, τέως Πρ. Εργ. Κέντρου – Ιδρ. Μέλος Επ. Κατά Βάσεων και Εξάρτησης.
Βατσάκης Μάριος, γιατρός
Βερναδάκη Σόνια, λογίστρια
Γαυγιωτάκη ¶ννα, δασκάλα
Γεωργιακάκης Μανόλης, φυσικός
Διαμαντούδης Απόστολος, ιερέας – ιδρ. μέλος Επ. Κατά Βάσεων – Εξάρτησης.
Θεοδωράκης Γιώργος, πολιτικός μηχανικός
Θεοδωράκης Λευτέρης, φοιτητής.
Ιορδανίδης Πρόδρομος, δάσκαλος.
Κατσαούνης Χριστόφορος, φοιτητής ΤΕΙ.
Κλωνιζακης Μαρκος , διδάκτωρ εμβυομηχανικης
Κλωνιζάκης Μιλτιάδης, πολιτικός μηχανικός. (μέλος π.ε Ε.Δ.Η.Ν νεολαία Αλέκου Παναγούλη)
Κολιοραδάκης Μιχαήλ, δ/λος – σχ. Σύμβουλος
Κονταράκης Γιώργος, γυμναστής – προπον. σφυροβολίας.
Κουργιαλά Γεωργία, δ/λα
Λουπασάκης Ιωάννης, ιερέας – δ/λος
Μαλεκάκης Μάνος, τραπεζοϋπάλληλος
Μανατάκης Μανόλης, τέως πρ. εργ/νων Ναυστάθμου Κρήτης
Μανούσακας Γιάννης, ελ. επαγγ/τίας
Μάντακας Μάνος, γιατρός
Μαρκαντωνάκης Γιάννης, καλλιτ. δ/ντής Δ. Χανίων – γλύπτης
Μαυρομματάκης Μιχαήλ, ιδ. υπάλ.
Μαχαιρίδης Χρήστος, εκδότης – γλύπτης
Μεθυμάκης Κώστας, φαρμακοποιός, αντιστασιακός
Μινουδάκης Μιχάλης, δημος/φος – εστιάτορας
Μιχελάκης Στυλιανός, διαχ. βιολογ. προϊόντων
Μιχελάκη Ζαμπία διαχ. βιολογ. προϊόντων
Μπαϊλάκης Γιάννης, αρχιτέκτονας – μηχ/κός
Μπατσάκης Δημήτρης, οικοξεναγός
Μπλαζάκης Νϊκος, θέατρο σκιών – ζωγρ. – μουσικός
Μποουρδάκης Αντώνης, δ/λος
Ντουντουλάκης 'Αρης, ιδ. υπάλληλος
Ντουντουλάκης Κώστας, τέως πρ. Συλλ. Δασκάλων, ιδρ. μέλος Επ. Κατά Βάσεων – Εξάρτησης
Ξεκουκουλωτάκης Κώστας, δάσκαλος
Παναγούλη Γιώτα, νηπιαγωγός
Παπαδόσηφος Γιάννης, συντ. δ/λος
Παπακαστρίσιος Σπύρος, επιχ. καταδυτικών δραστ/των.
Πατεράκης Κώστας, δ/λος, αγιογράφος, συγγρ. βιβλίων αισθητ. αγωγής
Περράκης Ανδρέας, συντ. δ/λος
Ροδολάκης Αντώνης, δ/λος – φιλόλογος
Ροδουσάκη Κων/να, νηπιαγωγός
Σαματά Βασιλική, δ/λα αγγλικών
Τζαμπαζάκης Μιχάλης, γυμναστής, προπον. άρσεως βαρών Α.O. Κύδωνα.
Τζανάκη Κατερίνα, δ/λα
Τζιρτζιλάκης Στάθης, συντ. δ/λος
Τζομπανάκης Γιάννης, δ/λος καράτε
Τζουγκαράκης Λευτέρης, επιχ/τίας, διαχρον. αθλητής
Τσιγωνάκης Μανόλης, συτ. δ/λος
Τσουρής Γιάννης, αρχιτέκτονας, μέλος αντιπροσωπείας ΤΕΕ
Φαζάκης Ιωάννης, έμπορος
Φαλαγγάρης Κώστας, δ. υπάλληλος
Φραγκιουδάκης Αντώνης, ελ. επαγγ/τίας.
Φασαράκης Γιώργος, δ/λος
Φιλιππίδης Δημήτριος, συντ. στρατ/κός – δοκιμιογράφος
Φρονιμάκης Μανόλης, οδοντίατρος – μουσικός
Χαρχαλάκης Αντώνης, συγγραφέας – συντ. οικοδόμος
Χατζημιχελάκης Νικόλαος, δικηγόρος, αντιστασιακός (Ιδρ. μέλος ΠΑΣΟΚ).
Ψαρουδάκης Νίκος, λογοτέχνης – συντ. ΤΕΒΕ

ΤΟ ΕΧΘΡΙΚΟ ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ

ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ ΑΓΩΝ

του Αναστασίου Στάμου
Μέλους της Πατριωτικής Αυτόνομης Κινήσεως Εκπαιδευτικών και του
Δ.Σ. της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων

Ας θυμηθούμε την ρήση του Στρατηγού Μακρυγιάννη: «Αλλοίμονο σ' εκείνους οπού χύσανε το αίμα τους και θυσιάσανε τον δικόν τους, να ιδούνε την πατρίδα τους να είναι γέλασμα όλου του κόσμου και να καταφρονιώνται τ' αθώα αίματα οπού χύθηκαν». Ναι, φθάσαμε πατριώτες να ντρέπεσαι σήμερα να πεις «είμαι Έλληνας». Ανταγωνιζόμενες φατρίες επαγγελματιών της εξουσίας (που φέρουν την ετικέτα των κομμάτων) κατέχουν, νέμονται και εξευτελίζουν το κράτος «Ελλάς», βιάζοντας το Σύνταγμα και τους Νόμους καθ' έξιν, κατ' επάγγελμα και κατ' εξακολούθηση. Αυτά τα λόγια περιλαμβάνονται σε εξώδικο που απεστάλη στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας από τον Οδυσσέα Τηλιγάδα (εκπρόσωπο του Εθνικού Λαϊκού Σχηματισμού) και το αναφέρουμε για να καταλάβουμε ότι υπάρχουν Έλληνες που αντιστέκονται και αυτοοργανώνονται αμυνόμενοι στον διαρκή ακήρυκτο πόλεμο εναντίον μας, χωρίς ξεκάθαρο εχθρό. Ο εχθρός διάχυτος μέσα στο σώμα της ελληνικής κοινωνίας, την οποία μετατρέπει σε απέραντο Οίκο Ανοχής, σε υπαίθριο απόπατο. Συγχρόνως εξαπολύει μεθοδευμένη εθνοκάθαρση του Ελληνισμού εν καιρώ ειρήνης…
Ο όρκος των Βουλευτών λέγει: «ορκίζομαι στο όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος (ή όπου αλλού πιστεύουν) να είμαι πιστός στην Πατρίδα και το δημοκρατικό πολίτευμα, να υπακούω στο Σύνταγμα και τους νόμους, και να εκπληρώνω ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου». Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον Λαό και υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους (άρθρο 1 του Συντάγματος). Και ερωτούμε, ποιός Βουλευτής είναι πιστός στην Πατρίδα; Ποιά Εξουσία ενεργεί υπέρ του Ελληνικού Λαού και του Έθνους; Ποιός Κομματικός υπακούει στο Σύνταγμα; Στην γιορτή της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο ποιός έφερε αγκαζέ μια μαύρη καλλονή (λαθρομετανάστρια παράνομη) από την Σιέρα Λεόνε, φτύνοντας στο πρόσωπο του Προέδρου όλους τους Έλληνες (και δυστυχώς του επετράπη); Στο Υπουργείο Παιδείας γιατί προωθούν τις εντολές μιας διεθνιστικής Μ.Κ.Ο. (της CDRSEE) που επιβάλλει την απομάκρυνση των διδαχών των σχολικών βιβλίων από τον «Εθνοκεντρισμό»; Το αίτημα μιας άλλης ΜΚΟ γιατί υιοθετήθηκε ως νομοσχέδιο για τον νέο Κώδικα Ιθαγένειας («Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου», Αλιβιζάτος, Δραγώνα και Σια, …τα ίδια πρόσωπα πίσω από κάθε βλαπτική για το Έθνος ενέργεια). Οι σύγχρονοι παρακρατικοί μηχανισμοί ονομάζονται Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και αποτελούν πλέον το «βαθύ Κράτος». Δεν υπάρχουν γι' αυτούς Εθνικά Δικαιώματα, Εθνική ταυτότητα, Ελληνικό Έθνος. Ποιοί είστε τέλος πάντων Κύριοι; Τί επιδιώκετε; «Δεν υπάρχει αρρώστια που να μου προκαλεί περισσότερη αηδία από την προδοσία», λέγει ο Αισχύλος στον Προμηθέα Δεσμώτη. Νυν υπέρ πάντων Αγών! Και μόνος και μετά πολλών (ιερός όρκος)!

Αναρτήθηκε από ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2010

ΕΙΔΕΣ ΤΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΡΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ;;;

Η ανθρωπιά του τουρκικού έθνους, που…έφερε τον πολιτισμό στην ανθρωπότητα!


Λέγαµε κι εµείς οι καηµένοι ότι έχουµε κάποιαν αίσθηση του χιούµορ. Μέχρι πού διαβάσαµε τόν περίφημο κολαούζο του Προξενείου Τζενγκίζ Οµέρ στήν ξανθιώτικη τουρκοφυλλάδα «Μιλλέτ» (21-1-2010) καί βουβαθήκαµε. Υποκλιθήκαµε. Καί σας προσφέρουµε ένα δείγµα της τέχνης του, ενώπιον της οποίας Σουρής, Μπόστ και Τσιφόρος δείχνουν φαιδροί ερασιτέχνες. Απολαύστε το:
«Με βάση τα τελευταία επιστηµονικά στοιχεία η Τουρκική ιστορία έχει ένα παρελθόν τουλάχιστον δεκαέξι χιλιάδων χρόνων. Μια Τουρκική ιστορία γεµάτη δόξα και ανθρωπιά…Μια τέτοια ιστορία που δίδαξε τον πολιτισµό στον κόσµο και έφερε την ανθρωπιά στην ανθρωπότητα. Οι πρόγονοί µας σκορπίστηκαν στις τέσσερεις γωνιές του κόσµου, διαφωτίζοντας τις περιοχές που είχαν πάει. Στα έθνη που συνάντησαν έφεραν φιλία, καλούς τρόπους και µετριοπάθεια. Περιέθαλψαν τους πληγωµένους, έτειναν χείρα βοηθείας στους έχοντες ανάγκη, τους φέρθηκαν µε στοργή, προστάτεψαν τους αδυνάτους, ενώ τους τυράννους και τους καταπιεστές τους έβαλαν στη θέση τους. Ποτέ δεν αδίκησαν τους λαούς που ζούσαν υπό την ηγεµονία τους, το αντίθετο, τους στήριξαν, τους προστάτεψαν και τους επέτρεψαν να ζούνε όπως επιθυµούνε. Ποτέ δεν ακούµπησαν τα σχολεία τους, τους χώρους προσευχής, την πολιτιστική τους κληρονοµιά, το αντίθετο, τους παρείχε κάθε δυνατότητα να τα κρατήσουν ζωντανά…»


Πηγή :
http://www.proxeneio-stop.gr/

Αναρτήθηκε από ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ


ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΒΑΣΑΝΑ

ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΤΕΤΜΗΜΕΝΩΝ ΧΑΖΑΡΩΝ

«Προπαντός πρέπει να παρατηρήσει κανείς ότι οι άνθρωποι που έχουν κακά ένστικτα είναι πολυαριθμότεροι εκείνων που έχουν καλά ένστικτα. Γι' αυτό επιτυγχάνει κανείς καλύτερα αποτελέσματα διοικώντας τους ανθρώπους δια της βίας και του τρόμου και όχι με ακαδημαϊκές συζητήσεις.»

«Τι συγκράτησε τα άγρια θηρία τα οποία ονομάζομε ανθρώπους; Τι τους καθοδήγησε έως τώρα; Κατά την έναρξη των κοινωνικών τάξεων οι άνθρωποι υποτάχθηκαν στην κτηνώδη και τυφλή ισχύ, αργότερα στο νόμο, ο οποίος δεν είναι παρά η ίδια η ισχύς μεταμφιεσμένη. Συμπεραίνω εξ αυτού ότι σύμφωνα με το νόμο της φύσης το δίκαιο είναι στην ισχύ.»

«Στις ημέρες μας η δύναμη του
χρυσού αντικατέστησε την εξουσία των φιλελευθέρων κυβερνήσεων. Υπήρξε καιρός κατά τον οποίο κυβερνούσε η πίστη. Η ιδέα της ελευθερίας είναι απραγματοποίητη διότι κανείς δεν ξέρει να κάνει χρήση αυτής με το πρέπον μέτρο. Αρκεί ν' αφήσει κανείς για κάποιο χρόνο το λαό ν' αυτοκυβερνηθεί, ώστε η αυτονομία αυτή να μεταβληθεί πάραυτα σε αναρχία. Και τότε γεννιούνται διχόνοιες οι οποίες μεταβάλλονται τάχιστα σε κοινωνικές διαμάχες, οι οποίες υποσκάπτουν και αφανίζουν τα κράτη.»

«Εάν ένα κράτος εξαντλείται με διαμάχες και ταραχές πολιτικές ή με εμφυλίους έριδες, περιπίπτει στο έλεος των εξωτερικών εχθρών και μπορεί να θεωρείται ως ανιάτως χαμένο: τότε είναι εις την εξουσία μας. Η κυριαρχία του κεφαλαίου το οποίο είναι εντελώς στα χέρια μας του εμφανίζεται ως σανίδα σωτηρίας, στην οποία αναγκάζεται, θέλει δε θέλει, να στηριχτεί για να μην καταποντιστεί.»

«Οι άνθρωποι, είτε είναι εκ του όχλου είτε όχι, οδηγούνται αποκλειστικά από τα μικρά πάθη τους, από τις δεισιδαιμονίες τους, από τα έθιμά τους, από τις παραδόσεις τους και από τις συναισθηματικές θεωρίες τους: είναι δούλοι των κομμάτων τα οποία αντιστέκονται ακόμη και στην πιο λογική συνεννόηση.»

http://seferou.blogspot.com/2010/02/blog-post_19.html

ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ

Είναι προφανές ότι κάποιοι ορέγονται την κεφαλή του ελληνικού λαού επί πίνακι! Η "τρόικα" της επιτήρησης που μας κάθισε στο σβέρκο (ΕΚΤ, Κομισιόν, ΔΝΤ) αναλαμβάνοντας να παρακολουθεί στενά την εφαρμογή και απόδοση των μέτρων εξυγίανσης της ελληνικής οικονομίας ώστε αυτά να είναι «αξιόπιστα, ρεαλιστικά και αποτελεσματικά», μας δίνει μόνο ένα μήνα προθεσμία για να προετοιμαστούμε ψυχολογικά για την επερχόμενη καταιγίδα! (Δείτε εδώ) Επιθυμία τους, ως φαίνεται, είναι να κατεβάσουν όλους τους Έλληνες στο δρόμο. Ίσως το χάος που θα προκληθεί να διευκολύνει σκοτεινά συμφέροντα άνωθεν!

Στις 25 Ιουλίου του 2009, τότε που ο επιπόλαιος, όπως καθημερινά αποδεικνύεται, ΓΑΠ περιερχόταν πόλεις και χωριά και βροντοφωνούσε ότι λεφτά υπάρχουν, η Καθημερινή έγραφε: «Την κατάργηση των δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα, καθώς και του επιδόματος αδείας για τους συνταξιούχους, προτείνει μεταξύ άλλων το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, προκειμένου να μειωθεί το δημόσιο χρέος, το οποίο χωρίς τη λήψη δραστικών μέτρων θα εκτιναχθεί στο 116% του ΑΕΠ το 2010 και στο 122% το 2011.» Δείτε εδώ.

Κατά τ' άλλα, για όσα επώδυνα έρχονται που θα μας ματώσουν, και κάποιοι θα πουν το ψωμί ψωμάκι, θα φταίει ο Καραμανλής. Θέλετε να συμφωνήσω μαζί σας ότι η κυβέρνηση Καραμανλή ήταν η χειρότερη που έχει περάσει; Να συμφωνήσω! Όμως, δεν αντέχω, παίδες, το ψέμα, την υποκρισία, και την αχαλίνωτη και επικίνδυνη δημαγωγία του ΠΑΣΟΚ.

Να θυμίσω μερικά χαρακτηριστικά στιγμιότυπα, μπας και ξυπνήσει από το λήθαργο έστω κι ένας πράσινος οπαδός-πρόβατο και αρθρώσει κριτικό λόγο αντί να τρέχει ξοπίσω βελάζοντας,
μπέε, μπέε!

Έχουμε και λέμε:
Γιώργος Παπακωνσταντίνου:
«Στο μέσο της μεγαλύτερης διεθνούς οικονομικής κρίσης των τελευταίων δεκαετιών, η πολιτική της κυβέρνησης καθιστά τη χώρα θλιβερή παραφωνία. Ενώ παντού υιοθετήθηκαν δημοσιονομικά πακέτα στήριξης για να τονωθεί η πραγματική οικονομία τους και να αντιμετωπιστεί η κρίση, στη χώρα μας όχι μόνο δεν υπήρξε τέτοιο πακέτο, αλλά η κυβέρνηση λαμβάνει συνεχώς μέτρα που αφαιρούν εισοδήματα και ως εκ τούτου επιτείνουν την κρίση. Από τις αρχές του 2008, πολύ πριν οποιαδήποτε επιρροή διεθνούς κρίσης, η κυβέρνηση είχε προβεί σε ένα μπαράζ μέτρων που πλήττουν την αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών.

Από την περσινή
αύξηση του ΕΦΚ στα καύσιμα, έως την καθιέρωση του ΕΤΑΚ, από την αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας το 2008 έως το πάγωμα των μισθών και συντάξεων, από την αύξηση της παρακράτησης φόρου έως την έκτακτη φορολογία εισοδήματος, την αύξηση των τελών στα κινητά, τη νέα αύξηση των ΕΦΚ και την πρόσφατη ανακοίνωση νέων (!) αυξήσεων στα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ, η χώρα ζει στην παραζάλη συνεχών φορολογικών μέτρων. Η έντασή τους θα αρκούσε από μόνη της για να θέσει την οικονομία σε κρίση.»


Αυτά έγραφε ο σημερινός Υπουργός Οικονομικών σε
άρθρο του στην Καθημερινή, στις 26 Ιουλίου 2009, μια μέρα μετά τη δημοσίευση στην ίδια εφημερίδα των σκληρών μέτρων που πρότεινε το ΔΝΤ, όπως ανέφερα πιο πάνω!

Αναρωτιέμαι, πόσα

«Ουαί υμίν Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές»
θα τους είχε απευθύνει ο Ιησούς αν ήταν σήμερα ανάμεσά μας; Ίσως στα λεξικά του μέλλοντος δίπλα από τη λέξη 'υποκρισία' να γραφτεί ως συνώνυμο η λέξη 'ΠΑΣΟΚ'. Αφαιρούσαν, λοιπόν, εισοδήματα τα μέτρα του ανάλγητου Καραμανλή που μισούσε το λαό. Ενώ τα μέτρα της κυβέρνησης του ΓΑΠ, που μας ματώνουν, προσθέτουν στο εισόδημά μας! Αλλά θα μου πεις αυτά τα επώδυνα μέτρα δεν τα επιβάλλει ο ΓΑΠ και το οικονομικό επιτελείο των φιλεύσπλαχνων σοσιαλιστών αλλά η κακιά Τρόικα. Ο ΓΑΠ και η κυβέρνησή του απλά έχουν σκύψει το κεφάλι και καρπαζώνονται για λογαριασμό μας.

http://seferou.blogspot.com/2010/02/blog-post_16.html

Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2010

1η Μαρτίου το ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ

Την ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 στις 7:00 μ.μ στο ξενοδοχείο PRESIDENT στην λεωφόρο Κηφισίας. Το κίνημα για Εθνική Αναγέννηση και Δημοκρατική Αντίσταση, που καθημερινά γιγαντώνεται, από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη, λέει:
- ΟΧΙ στο λαθρονομοσχέδιο, και τον εξισλαμισμό της Χώρας μας
- ΟΧΙ στην ομοσπονδοποίηση και τον διαμελισμό της Ελλάδας
- ΟΧΙ στον ολιγαρχικό εκλογικό νόμο για χειραγωγούμενη Δημοκρατία
- ΟΧΙ στην καταλήστευση του Ελληνικού λαού
- ΟΧΙ στην Παγκόσμια Διακυβέρνηση της Τραπεζιτικής Χούντας
- ΟΧΙ στον Νέο-Οθωμανισμό και τον Εθνομηδενισμό
- ΟΧΙ στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τον αφελληνισμό των παιδιών μας
Η κρίση δεν θα γίνει η ΕΥΚΑΙΡΙΑ τους. Θα την κάνουμε ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ για τα σχέδια της Νέας Τάξης.
Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας , και η Επιτροπή Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων , οργανώνουν, μαζί με το Ελληνικό Ανανεωτικό Ρεύμα και την Πατριωτική Αυτόνομη Κίνηση Εκπαιδευτικών, συγκέντρωση
Την ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 στις 7:00 μ.μ στο ξενοδοχείο PRESIDENT
για να απαντήσουμε στα σχέδια της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης και των ντόπιων συνεργατών της ,κατά του Ελληνικού Λαού, και του Έθνους.
Για να απαντήσουμε στα σχέδια για κατάργηση της Εθνικής Ανεξαρτησίας και της Λαικής Κυριαρχίας, και να απαιτήσουμε Κοινωνική Δικαιοσύνη.
Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας , και η Επιτροπή Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων, καλούν κάθε πατριώτη, κάθε Έλληνα, να δώσει το Παρών, την Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010 στις 7:00 μμ., στη συγκέντρωση στο ξενοδοχείο President, για να διατρανώσουμε προς πάσα κατεύθυνση, ότι:
- Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
- Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ και η ΛΑΪΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ είναι αδιαπραγμάτευτες
- Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ δεν θα περάσει.
Η ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΕ ΕΝΙΑΙΟ ΜΕΤΩΠΟ ΠΑΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ
- ΕΞΩ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Όλοι την ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 στις 7:00 μ.μ στο ξενοδοχείο PRESIDENT στη λεωφόρο Κηφισίας.
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ ΛΟΓΙΚΗ

Άρθρο του Γιατρού Θέμου Γκουλιώνη
Μέλους της Επιτροπής Ενημερώσεως Εθνικών Θεμάτων

Διαβάζοντας το άρθρο του κ. Ν. Αλιβιζάτου στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» της Κυριακής (14.2.10) και κινούμενος μεταξύ πλήξεως και πλήρους απογοητεύσεως για την επιχειρηματολογία ενός τριτοβάθμιου δάσκαλου, έφθασα και στην κατακλείδα όπου εκεί τα παραπάνω συναισθήματα μετετράπησαν σε δικαιολογημένη οργή, πού με οδήγησε να αντιπαρατεθώ με αυτόν το δάσκαλο. Γράφει ο κ. Αλιβιζάτος: Είναι ζήτημα εθνικής(!) προτεραιότητας να εντάξουμε στον εθνικό κορμό της Ελλάδας, όσους (ναί είπε όσους) ξένους αποφάσισαν (ναί χρησιμοποίησε το ρήμα αποφάσισαν) να εισέλθουν στον εθνικό κορμό.
Μά κύριε Αλιβιζάτε, το εάν, το ποιοί, το πόσοι και το πότε θα «εισέλθουν» στο σώμα τού Έθνους είναι ζήτημα πού κατά τη γνώμη σας πρέπει να εξαρτάται από τη θέληση αυτών των ανθρώπων; Και η δική μας η θέληση δεν υφίσταται στο …δημοκρατικό σας μυαλό; Τρείς σειρές πιό πάνω από αυτές τις γραμμές εξυμνείτε την ευφυΐα τού λαού μας. Γιατί δεν κάνετε λοιπόν την πρόταση να ερωτηθεί ο ευφυής αυτός λαός διά Δημοψηφίσματος και να αποφανθεί εάν δέχεται απόψεις σαν τις δικές σας ή όχι; Ή μήπως ευφυΐα είναι να συμφωνεί κανείς μαζί σας; Τί θα πεί καλέ μου άνθρωπε «όσοι ξένοι το αποφασίσουν να εισέλθουν στον Εθνικό κορμό»; Αντιλαμβάνεσθε τί σημαίνει αυτό; Οποιοσδήποτε νοήμων έχει έστω και στοιχειώδη σχέση με την πρακτική αριθμητική, δύναται να αντιληφθεί προς τα πού θα οδηγηθεί η χώρα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.

Αναρτήθηκε από ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ


Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

Η Νέα Τάξη μας καλεί σε Α-Φοβία

ΟΙΚΟΣ ΑΝΟΧΗΣ η Κοινωνία…

ΟΜΟΦΟΒΙΑ – ΤΡΑΝΣΦΟΒΙΑ – ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ… Βρε πόσα κουσούρια κουβαλάγαμε και δεν το ξέραμε. Από δω και πέρα ουδείς ΦΟΒΟΣ για trans, homo και xeno… Ξεπεράστε τις ΦΟΒΙΕΣ σας βρε καθυστερημένοι άνθρωποι…

Είδηση κι αυτή… ή Διδασκαλία νέων όρων… Πήξαμε από δαύτους και πρέπει να επιδεικνύουμε ΑΝΟΧΗ, ή πάνε να μας αποτρελλάνουν !

Ο τρανσεξουαλισμός παύει να θεωρείται ψυχική ασθένεια στη Γαλλία

Η Γαλλία γίνεται η πρώτη χώρα του κόσμου στην οποία ο τρανσεξουαλισμός παύει να θεωρείται ψυχική ασθένεια, σύμφωνα με διάταγμα που εξέδωσε το υπουργείο Υγείας της χώρας.

Το διάταγμα που δημοσιεύεται στην εφημερίδα της κυβέρνησης αφαιρεί την αναφορά περί «πρώιμων προβλημάτων στην ταυτότητα του φύλου» από τον κώδικα κοινωνικής ασφάλισης, γράφει την Παρασκευή η εφημερίδα Le Monde.

Το υπουργείο επισημοποιεί έτσι τη σχετική υπόσχεση που είχε δώσει στις 16 Μαΐου του 2009, παραμονή της Διεθνούς Ημέρας κατά της Ομοφοβίας και της Τρανσφοβίας.

Τη δημοσίευση του διατάγματος χαιρέτισε η γαλλική επιτροπή για τη διοργάνωση της Διεθνούς Ημέρας. «Η Γαλλία είναι η πρώτη χώρα του κόσμου που δεν θεωρεί τον τρανσεξουαλισμό ψυχικό νόσημα» δήλωσε εκπρόσωπός της.

Newsroom ΔΟΛ

Άα ρε βρεγμένη σανίδα που θέλετε…

Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2010

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΤΟ "ΠΑΡΟΝ" 14-2-10

ΤΟ ΔΙΚΑΤΣΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ
ΕΝΩ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ
ΤΗΣ ΘΑΛΕΙΑΣ ΔΡΑΓΩΝΑ
Η ενδιαφερόμενη στερείται βασικού τίτλου σπουδών.
Μπορεί κανείς από σας Συνάδελφοι να πάρει Διδακτορικό
χωρίς βασικό Πτυχίο;;; ΑΛΛΑ...
Όταν σε προωθεί η Λέσχη Bilderberg...
Όταν σε επιλέγει η Μ.Κ.Ο. (CDRSEE) που αναθεωρεί τον "Εθνοκεντρισμό" στην Ιστορία... και σε πληρώνει...
και αποφασίζει τί θα διδάσκουμε πλέον στα Σχολεία μας...
Όταν αναλαμβάνεις το πρόγραμμα εκπαίδευσης των Μουσουλμανοπαίδων
με 14.000.000 ευρώ κονδύλια...
Όταν προορίζεσαι να αναλάβεις την μεταρρύθμιση
για την Διαπολιτισμική Εκπαίδευση των Ελλήνων...
Αλίμονο στα παιδιά μας στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό!!!
Κρυφά Σχολειά θα φτιάξουμε πάλι...
ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ
ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ !!!

Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2010

ΧΑΙΡΕ ΕΛΛΗΝΑ !! Μάθημα προς υποψηφίους Στρατιωτικών Σχολών και Αστυνομίας

ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ… ΤΗΝ ΔΕ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΥΚ ΕΛΑΣΣΩ ΠΑΡΑΔΩΣΩ…

Γράφει ένας Έλληνας Αξιωματικός

Είμαι ο ίδιος. Όταν πετάω στους αιθέρες του Αιγαίου, όταν βυθίζομαι στα καταγάλανα νερά του, όταν τρέμει το χώμα των συνόρων από το άρμα μου, όταν πάνω σε μια μηχανή ή σε ένα περιπολικό τριγυρίζω άγρυπνος τη νύχτα, όταν μπαίνω στη φωτιά, όταν παλεύω με το λιοπύρι και το αγιάζι στα λιμάνια. Πιλότος, Ναύτης, Στρατιώτης, Αστυνόμος, Πυροσβέστης, Λιμενικός.

Μπήκα στις Ένοπλες Δυνάμεις σχεδόν 17 χρονών. Δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα γιατί διάβαζα σαν σκυλί για να περάσω τις Πανελλήνιες, ήμουν αθλητικός και πέρασα τα αθλητικά τεστ εύκολα, κι ήμουν συνειδητοποιημένος κι έξυπνος αρκετά για να περάσω τα ψυχολογικά τεστ στα οποία υποβλήθηκα. Μα ένα πράγμα με δυσκόλεψε τότε. Πώς να καταφέρω να πείσω τον πατέρα μου να υπογράψει για να μπω στη Σχολή ? Πώς να καταφέρω να του κρύψω ότι από τους 80 που τελικά θα μπαίναμε στη Σχολή, στατιστικά οι 11 δεν θα ζούσαν μετά από μια 15ετία !

Σήμερα είμαι σχεδόν 40.
Δεν ξέρω αν θα γυρίσω στην οικογένειά μου το μεσημέρι. Ποτέ δε ρωτάω αν θα γυρίσω πίσω απ' όπου με στέλνεις.
Με παλιά μηχανήματα, με κατεστραμμένα αυτοκίνητα, με ό,τι κι αν μου δώσεις. Με την μέση θρύψαλα από τα G, με τα χέρια γδαρμένα από τους ιμάντες του αλεξίπτωτου, με τη ματιά στη θάλασσα και το δάκρυ στη φωτογραφία της οικογένειας δίπλα απ' την εικόνα του Αη Νικόλα κάπου στ' ανοιχτά της Σομαλίας, με τις πληγές μου ανοιχτές έξω από το Τμήμα της Αγίας Παρασκευής, με τις παλάμες σάπιες απ' την αρμύρα να βγάζω απ' τα νερά τα παιδιά εκείνων που ξεβράζουν οι διακινητές στ' ακρονήσια.

Αχ αυτά τα μάτια όταν σώζονται πως σε κοιτάζουν. Σ' απογοητεύω πολλές φορές. Το ξέρω. Αλλά κι εσύ δεν ήρθες στην κηδεία μου. Δεν μου άναψες ένα κερί. Δεν έκανες μια γιορτή για μένα στα σχολειά. Δεν κράτησες ένα δάκρυ για μένα όταν έπεφτα απ' τα ουράνια, ούτε όταν μ' ένα ελικόπτερο πάλευα εκείνη τη Νύχτα μες' στο σκοτάδι και στην αντάρα των Ιμίων, ούτε με έκρυψες για να μη με δει ο Τούρκος από τις τηλεοράσεις σου. Δεν ήρθες στο νοσοκομείο μου δίπλα στο κρεβάτι να μου κρατήσεις λίγη συντροφιά όταν με καίγανε οι σφαίρες και οι μολότωφ που σφηνώθηκαν πάνω μου. Τώρα ούτε σε παρέλαση δε θες να με βλέπεις. Και η σημαία μου έχει σταυρό πάνω και μπορεί να σε ενοχλεί.

Και για τα παιδιά μου; Την οικογένειά μου; Δε νοιάστηκες όταν γκρεμιζόμουν, όταν πνιγόμουν, όταν με έλιωναν οι ερπύστριες, όταν καιγόμουν στη φωτιά. Ποτέ δε με ρώτησες τον καιρό της αφθονίας αν χρειάζομαι κάτι. Έδινες στους άλλους κι εγώ σε περίμενα.

Μη μιλάς μου λες. Μη ζητάς. Είσαι Στρατιώτης. Αλλά κι εγώ ήμουν πολύ μακρυά για να μ' αφουγκραστείς. Στα σύνορα, στον ουρανό, στη θάλασσα. Μέσα στη φωτιά να παλεύω με τις μάνικες και τα Καναντέρ. Καμιά φορά από κει μακρυά άκουγα να με φωνάζεις "καραβανά" και "μπάτσο" και "ταβλαδόρο".
Γελούσα και χαιρόμουν, γιατί κι εγώ αυτήν την ελευθερία υπερασπίζομαι. Να μου λες ό,τι θες κι εγώ να είμαι εκεί. Ακοίμητος και Άγνωστος.

Τώρα με βγάζεις στα κανάλια και στα ραδιόφωνα. Μου λες βάλε πλάτη, βόηθα κι εσύ να περάσουμε τη φουρτούνα. Δώσε κι εσύ να καβατζάρουμε τη χρονιά. Μου λες ότι μ' έχεις γεμίσει επιδόματα και σπίτια και νοσοκομεία και λέσχες, όλα δικά μου. Δε λες την αλήθεια, αλλά δεν με πειράζει.
Όταν σου έχω δώσει τη ζωή μου λες να με πειράξουν τα λίγα χρήματα; Όταν έχω σκοπό να μείνω με την Ελλάδα στην αιωνιότητα λες να με απασχολεί η 25ετία;


Αλλά ξέρεις κάτι;
Μου 'χεις δώσει το μεγαλύτερο προνόμιο απ' όλα, όταν μου είπες ότι με χρειάζεσαι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο, κάθε μέρα της ζωής μου: Όταν σκοτώνομαι είναι για την Πατρίδα. Όταν τραυματίζομαι είναι για την Πατρίδα.

Δεν βγαίνω στη σύνταξη. Μπαίνω στην Εφεδρεία. Δεν πεθαίνω. Πάω να γίνω ένα με τον Ηλιάκη και το Σιαλμά. Τον Γιαλοψό, τον Καραθανάση και τον Βλαχάκο.


Γιατί εγώ το ξέρω καλά. Ούτε γεννιέσαι ούτε γίνεσαι Έλληνας. Μόνο πεθαίνεις ως Έλληνας.

Φίλοι ένστολοι, κρατηθείτε σε φόρμα

ΜΑΘΗΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ (2)

Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2010

ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΝ ΚΟΛΟΥΡΟΝ. Υπολανθάνοντες συνειρμοί από τον Μύθο του Αισώπου «ΑΛΩΠΗΞ ΚΟΛΟΥΡΟΣ»

του Αναστασίου Στάμου
μέλους της Πατριωτικής Αυτόνομης Κινήσεως Εκπαιδευτικών
και του Δ.Σ. της Επιτροπής Ενημερώσεως Εθνικών Θεμάτων


Έχουμε μια ανείπωτη ως σήμερα (πλην υπολανθάνουσα) ομολογία του Πρωθυπουργού κ. Γεωργίου του Παπανδρέου (εκ Τσαντ και Μινέικο επίσης) ενώπιον της ολομελείας των Βουλευτών του Ελληνικού Κοινοβουλίου, κατά την συζήτηση σε επίπεδο αρχηγών Κομμάτων επί του (Λαθρο)Νομοσχεδίου για τον νέο κώδικα Ιθαγένειας, που λέει ότι πρέπει πλέον να αποδίδεται η Ιθαγένεια μαζικώς στους αλλογενείς μετανάστες, ώστε Ιθαγενής να καλείται του λοιπού κάποιος όχι ένεκα του γένους ως η λέξις δηλοί, δηλαδή όχι ο εξ αίματος Έλλην, αλλά ένεκα του τόπου διαμονής του, δηλαδή ο εκ πολιτογραφήσεως, κατά τα ξένα πρότυπα. Ομολόγησε ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ και Πρωθυπουργός, ότι αν η Ελληνική ταυτότητα έχει ως βάση το αίμα, τότε ελάχιστοι εκ των Βουλευτών θα έπρεπε να ευρίσκονται εντός αυτού του Κοινοβουλίου (οι συνειρμοί όλοι δικοί σας, αλλά περιορίζομαι στον μύθο). Έρχεται στην σκέψη μου, ως και κάθε νουνεχούς Έλληνος έχοντος στοιχειώδη Ελληνική Παιδεία Δημοτικού (ως θά 'πρεπε), ο γνωστός μύθος του Αισώπου περί «κολοβής αλεπούς».
«Αλώπηξ υπό τινος παγίδος την ουράν αποκοπείσα εξ αισχύνης αβίωτον τον βίον ηγείτο έχειν (μια αλεπού με κομμένη την ουρά σκεφτόταν την ντροπή που θα είχε για όλη της την ζωή). Έγνω δε και τας άλλας αλώπεκας εις το αυτό περιαγαγείν, ίνα τω κοινώ πάθει το ίδιον ελάττωμα συγκρύψη (τότε απεφάσισε να συστήσει και στις άλλες να πάθουν το ίδιο, για να μη διαφαίνεται ως ίδιον ελάττωμα, αφού θα ήτο πλέον κοινό πάθημα). Και δη απάσας αθροίσασα παρήνει αυταίς τας ουράς αποκόπτειν λέγουσα, ως ουκ απρεπές τούτο μόνον αλλά και περισσόν αυταίς προσήρτηται βάρος (τις καλεί λοιπόν σε σύσκεψη και προτρέπει αυτές να γίνουν όλες κολοβές, ισχυριζόμενη πως τούτο δεν είναι απρεπές, απεναντίας είναι βάρος να διατηρούν ουρά). Τούτων δε τις υπολαβούσα έφη: ώ αύτη, αλλ' ει σοι ου τούτο συνέφερεν, ουκ αν ημίν αυτό συνεβούλευες (μια ξύπνια όμως αλεπού παίρνει αμέσως τον λόγο: ά μωρή πονήρω, εάν δεν σε συνέφερε δεν επρόκειτο να μας το προτείνεις)».
Ούτος ο λόγος αρμόζει προς εκείνους, οί τας συμβουλίας ποιούνται τοις πέλας ου δι' εύνοιαν αλλά δια το αυτοίς συμφέρον (ο μύθος αρμόζει σε αυτούς που μας συμβουλεύουν, όχι για το κοινό καλό, αλλά προς ίδιον όφελος).
Υπάρχει καμμία «υπολαβούσα αλώπηξ» εντός του Κοινοβουλίου σήμερα; Οι ενέργειες των Πολιτικών «μας» πράγματι γενικώς δεν ευνοούν τους Έλληνες. Αντιθέτως βολεύουν μονίμως εαυτούς και αλλήλους. Προσέτι εξυπηρετούν παγίως ξένα συμφέροντα. Υπενθυμίζουμε πόσο υπερήφανοι ήσαν ανέκαθεν οι Έλληνες για την αυτοχθονία και την φυλετική τους γνησιότητα και ομοιογένεια, αν και μας διδάσκουν επισήμως άλλες ψευδείς ξένες ντιρεκτίβες, είτε ότι ήρθαμε κάποτε από κάποιον άλλον «άγνωστο» τόπο ως «Ινδοευρωπαίοι», είτε ότι είμεθα «μπάσταρδοι» κατά Φαλμεράγιερ, ενώ έχει αποδειχθεί και γενετικώς η πανάρχαια αυτοχθονία μας, από την Παλαιολιθική και Νεολιθική ακόμη εποχή (βλ. βιβλίον «Έλληνες εσμέν το γένος», Αντ. Αντωνάκου).
«Ταύτην γαρ οικούμεν, ουχ ετέρους εκβαλόντες, ουδ' ερήμην καταλαβόντες, ουδ' εκ πολλών εθνών μιγάδες συλλεγέντες, αλλ' ούτω καλώς και γνησίως γεγόναμεν ώστε εξ ήσπερ έφυμεν, ταύτην έχοντες άπαντα τον χρόνον διατελούμεν, αυτόχθονες όντες» (βλ. και βιβλίον του γράφοντος «Ιερά Ελευσίς, η Αληθινή Ιστορία», σελ. 157). Εδώ, σ' αυτόν τον τόπο φυτρώσαμε, λέγει ο Ισοκράτης, χωρίς να έχουμε εκδιώξει κανέναν από εδώ, ούτε υποδουλώσαμε κανέναν άλλον λαό (τους δήθεν «προ-έλληνες»), αλλά είμεθα καλοί και γνήσιοι ως γένος κατέχοντες αυτήν την χώρα αφού είμεθα ανέκαθεν εδώ, ως αυτόχθονες.
Αμφιβάλλουμε όμως αν μετέχουν και οι Βουλευτές «μας» της Ελληνικής αυτής Παιδείας. Αν λοιπόν οι «ταγοί» που ψηφίζουμε δεν υπερασπίζονται σήμερα την Ελληνικότητα, ποιούς περιμένουμε; Τους αυριανούς πολιτογραφηθέντες «Έλληνες» «Ιθαγενοποιημένους» μετανάστες ένεκα των «κολοβών» αποκρύψεων και ιδίου οφέλους επιδιώξεων των Πολιτικών «αλεπούδων» του τόπου, κατά τον Αίσωπο παππού; Ψάξτε λοιπόν τους «Κόλουρους» Πολιτικούς που ψηφίζετε… Μπας και αναπαυθεί η ψυχούλα του Ισοκράτους, που ταλανίζουν 2350 χρόνια μετά, όλοι οι δήθεν «της ημετέρας παιδείας μετέχοντες»!


Αναρτήθηκε από ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2010

Έφυγαν τα ΔΕΝ και μας μείνανε τα ΤΡΙΑ...


Συναφές και το ανέκδοτο με τα ΤΡΙΑ ΔΕΝ . ( ΔΕΝ θα αυξήσουμε τα όρια ηλικίας Συνταξιοδότησης. ΔΕΝ θα μειώσουμε μισθούς και συντάξεις. ΔΕΝ θα εξισώσουμε τα Όρια ηλικίας συνταξιοδότησης Γυναικών και Ανδρών...)

Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2010

ΦΩΝΗ ΕΛΛΗΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΣΕΧΤΑ…

ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙΡΟΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ…


Μη σας ξεγελούν οι δημοσιογράφοι του κατεστημένου (τα παπαγαλάκια) και οι πολιτικοί της συναίνεσης (οι πολιτικάντηδες). Αυτοί θα τρώνε πάντα με χρυσά κουτάλια και έχουν ήδη βολέψει δέκα γενεές απογόνων… Ακούστε μόνο την ψυχρή λογική σας, την ανόθευτη συνείδησή σας (αν είστε βέβαια ακομμάτιστοι). Σκεφθήτε απλώς τα παιδιά σας μεθαύριο.

Από τις υπερκόσμιες κραυγές της καταστροφής και της χρεωκοπίας (μια προσχεδιασμένη πίεση από ΗΠΑ και Ε.Ε. που χρωστούν επίσης στα ολίγα αφεντικά, στους περιτετμημένους διεθνείς Τραπεζίτες) περνάμε στην αλληλεγγύη και στην στήριξη της Ελλάδος. Γιατί; Πώς και άλλαξαν στάση οι πάτρονες; Μα γιατί παίρνουμε επιτέλους τα «ενδεικνυόμενα» μέτρα. Τα μέτρα φτώχειας και εξαθλίωσης και εξευτελισμού των Ελλήνων.

Δεν πρόκειται για αναπτυξιακή εκμετάλλευση πλουτοπαραγωγικών μας πηγών, εξαγωγικές δραστηριοποιήσεις ελληνικών εταιρειών, προγράμματα εντόπιας παραγωγής για μείωση εισαγωγών. Όχι. Το πρόβλημα ήταν ο ατίθασος Έλληνας και πώς θα τον ζέψουνε στο κάρο της Παγκοσμιοποίησης και του Πολυπολιτισμού. Πώς θα του φορέσουν τον χαλκά στον σβέρκο. Πώς θα του αφαιρέσουνε τις αξίες των προγονικών του καταβολών. Πώς θα του κλέψουνε τα κεκτημένα με αγώνες και θυσίες, από την εδαφική ακεραιότητα έως την κυριαρχία και την αξιοπρέπεια. Από Έλληνας λοιπόν γραικύλος, από Ελεύθερος δούλος, από Οικοκύρης γύφτος, σαν και τους νέους «υπηκόους» μας (σκλάβους μετανάστες) της λαθρο-μπανανίας των νεοταξιτών δοσιλόγων. Έτσι μούρχεται να πάρω τα βουνά, να μη βλέπω την κατάντια των ελληνικών πόλεων, να μην αισθάνομαι την ραγιαδοποίηση των συμπατριωτών μου, να μην ακούω την υποκρισία των «ταγών».

Έρχονται χρόνια δίσεχτα, πέφτουν καιροί οργισμένοι… διαβάζω στον προφήτη-ποιητή του Γένους, και δακρύζω, υψιπετώ, και χαιρετίζω την Κλωθώ Ζωή. Αλίμονο στους άκληρους, στους άκαπνους, στους δούλους:


Παιδί, τό περιβόλι μου πού θά κληρονομήσεις,
ὅπως τό βρεῖς κι ὅπως τό δεῖς νά μήν τό παρατήσεις.
Σκάψε το ἀκόμα πιό βαθιά καί φράξε το πιό στέρεα,
καί πλούτισε τή χλώρη του καί πλάτυνε τή γῆ του,
κι ἀκλάδευτο ὅπου μπλέκεται νά τό βεργολογήσεις,
καί νά τοῦ φέρνεις τό νερό τ' ἁγνό τῆς βρυσομάνας.


Κι ἄν ἀγαπᾶς τ' ἀνθρωπινά κι ὅσ' ἄρρωστα δέν εἶναι,
ρίξε ἁγιασμό καί ξόρκισε τά ξωτικά, νά φύγουν,
καί τή ζωντάνια σπεῖρε του μ' ὅσα γερά, δροσάτα.
Γίν' ὀργωτόμος, φυτευτής, διαφεντευτής.

Κι ἄν εἶναι κι ἔρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί ὀργισμένοι,
κι ὅσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι ὅσα δέντρα
γιά τίποτ' ἄλλο δέ φελᾶν' παρά γιά μετερίζια,
μή φοβηθεῖς το χαλασμό. Φωτιά! Τσεκούρι!


Τράβα, ξεσπέρμεψέ το, χέρσωσε τό περιβόλι, κόφ' το,
καί χτίσε κάστρο ἀπάνου του καί ταμπουρώσου μέσα,
γιά πάλεμα, γιά μάτωμα, γιά τήν καινούργια γέννα,
π' ὅλο τήν περιμένουμε κι ὅλο κινάει γιά νἄρθει,
κι ὅλο συντρίμι χάνεται στό γύρισμα τῶν κύκλων.
Φτάνει μιά ἰδέα νά στό πεῖ, μιά ἰδέα νά στό προστάξει,
κορώνα ἰδέα, ἰδέα σπαθί, πού θἆναι ἀπάνου ἀπ' ὅλα.


Κωστῆς Παλαμᾶς

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ «ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ» ΤΟ ΛΑΘΡΟ-ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

4 Φεβρουαρίου 2010

Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΗΣ ΑΛΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Με πρωτοβουλία του Διοικητικού Συμβουλίου και σε συνεργασία με την Επιτροπή Εθνικών Θεμάτων της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης, πραγματοποιήθηκε σήμερα ημέρα Τρίτη της 26 Ιανουαρίου 2010 και ώρα 8:00 μμ στο Σταθάκειο Κέντρο της Ομοσπονδίας ανοικτή πανομογενειακή συγκέντρωση με θέμα τις εθνικές επιπτώσεις του προτεινόμενου από την ελληνική κυβέρνηση νομοσχεδίου το οποίο προβλέπει τη χορήγηση της ελληνικής ιθαγένειας σε εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες. Οι παρευρισκόμενοι άκουσαν και ανέλυσαν προσεκτικά τις απόψεις της ομιλήτριας κ. Αικατερίνης Λιβάνη, καθώς και τις παρεμβάσεις του συντονιστή της εκδήλωσης Δρα. Χαράλαμπου Β. Βασιλειάδη και αφού παρενέβησαν με ερωτήσεις, σχόλια και προτάσεις κατέληξαν στο εξής ψήφισμα.

ΨΗΦΙΣΜΑ

Οι συμμετέχοντες στην προαναφερόμενη ανοικτή πανομογενειακή συγκέντρωση, όλοι Έλληνες στη καταγωγή που ζούμε στη μητροπολιτική περιοχή της Νέας Υόρκης, άνθρωποι που νοιαζόμαστε για την πατρίδα μας αν και ζούμε μακριά της, άνθρωποι που υπηρετούμε την πατρίδα μας εθελοντικά και με ανιδιοτέλεια και που θυσιαζόμαστε για αυτή όταν κληθούμε, καταλήξαμε στα εξής συμπεράσματα και αιτήματα:

1. Σε κάθε ευνομούμενη πολιτεία είναι απαραίτητο να υπάρχει ισορροπία -σε εύρος και συσχετισμούς-μεταξύ των δικαιωμάτων που παρέχει η πολιτεία (και πρέπει να απολαμβάνει κάθε πολίτης) αλλά και των υποχρεώσεων που του επιβάλλει. Σε αντίθετη περίπτωση, οι κοινωνίες οδηγούνται στα άκρα είτε της απολυταρχίας και της σκλαβιάς, είτε της αυθαιρεσίας και της αναρχίας.
2. Ζούμε στις ΗΠΑ, την πρώτη χώρα που θεμελιώθηκε πάνω στις δημοκρατικές αρχές και εμπνεύστηκε από τις μεγάλες αξίες της –αρχαίας αλλά και σύγχρονης- Ελλάδος, της πατρίδας μας, και νιώθουμε έντονη την ανάγκη να σεβόμαστε την ανθρώπινη ύπαρξη και να στηρίζουμε τις θεμελιώδεις αρχές του κράτους δικαίου.
3. Νιώθουμε, όσο λίγοι τα μεγάλα και σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες, νόμιμοι ή μη, μιας και όλοι είμαστε μετανάστες ή γόνοι μεταναστών στις ΗΠΑ και βιώσαμε παρόμοιες καταστάσεις.
4. Κρίνουμε απαραίτητο η ελληνική πολιτεία να προστατεύει όλους τους μετανάστες, ακόμη και τους παράνομους, και να εντάσσει στο δυναμικό της όσους από αυτούς αποτελούν ωφέλιμη και δημιουργική συνιστώσα της γενέτειράς μας, παρέχοντας τους το δικαίωμα της νόμιμης εργασίας με όλες τις αμφίδρομες δεσμεύσεις που απαιτεί κάτι τέτοιο.
5. Ωστόσο, είμαστε εναντίον της μαζικής και με συνοπτικές διαδικασίες χορήγησης της ελληνικής ιθαγένειας σε εκατοντάδες χιλιάδες νόμιμους και μη μετανάστες στη χώρα μας. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα ήμασταν εξίσου αντίθετοι και με μαζικές απελάσεις ή όποιες άλλες προθέσεις ή πράξεις που θα έπλητταν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και ευημερία σε εθνική κλίμακα.

6. Κρίνουμε ότι η μαζική χορήγηση της ελληνικής ιθαγένειας δεν μπορεί να αποτελεί απλά μια διαδικασία της κρατικής μηχανής και μάλιστα μιας μηχανής που δεν φημίζεται ιδιαίτερα για την αποτελεσματικότητα της, που συχνά «εμπνέεται» από κομματικές κατευθύνσεις και που «ταλαιπωρείται» από τακτικές εκλογικές αναμετρήσεις.

7. Είναι γνωστό ότι η μαζική χορήγηση της ελληνικής ιθαγένειας δεν μπορεί να προκύψει απλά από την ψήφιση ενός σχετικού νόμου τη στιγμή που γνωρίζουμε ότι τα μέλη της κοινοβουλευτικής αντιπροσωπείας ψηφίζουν κατά βούληση ... των πολιτικών τους αρχηγών απαξιώνοντας έτσι οι ίδιοι τον σπουδαίο και διακριτό ρόλο που τους ανέθεσε το ελληνικό σύνταγμα με την ψήφο των Ελλήνων πολιτών.
8. Κρίνουμε ότι η μαζική χορήγηση της ελληνικής ιθαγένειας δεν εμπίπτει στα πλαίσια της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Πιστεύουμε ότι ο έλεγχος, η καταγραφή και η έκδοση «πράσινης» κάρτας νομίμου παραμονής σε πρώτη φάση θα συνέβαλε αποτελεσματικά στη προστασία αυτών των ανθρώπων και στη συνέχεια, μέσα από μια μακροπρόθεσμη εθνική μεταναστευτική πολιτική, την ένταξη όσων πληρούν κάποιες ουσιαστικές προϋποθέσεις στην ελληνική πολιτεία.

9. Κρίνουμε ότι το ζήτημα της χορήγησης της ελληνικής ιθαγένειας και της κατάρτισης μεταναστευτικής πολιτικής θα πρέπει να αντιμετωπισθεί σαν εθνικό και να ζητηθεί μια ευρύτερη συναίνεση εντός και εκτός του κοινοβουλίου. Διαφαίνεται ότι η φιλοσοφία του προτεινόμενου νομοσχεδίου διίσταται (ίσως και να αντιτίθεται) κατά πολύ του κοινού λαϊκού αισθήματος με κίνδυνο τη δημιουργία ανατρεπτικών και ρατσιστικών δυναμικών αλλά και τάσεων διάσπασης και τριβής μέσα στην ελληνική κοινωνία.
10. Η σπουδή της ελληνικής κυβέρνησης να ψηφίσει το εν λόγω νομοσχέδιο με επείγουσα προτεραιότητα, καταμεσής μάλιστα μιας τεράστιας και πρωτόγνωρης οικονομικής κρίσης και χρηματοπιστωτικής απαξίωσης που διέρχεται, κατά γενική ομολογία, η πατρίδα μας, μας δημιουργεί εύλογα πολλά ερωτηματικά, ακόμη και υποψίες. Είναι αλήθεια τόσο επίκαιρο και επείγον τον εν λόγω ζήτημα; Ποιος θα είναι άραγε ο αντίκτυπος στην εθνική και θρησκευτική ταυτότητα και ομοιογένεια των Ελλήνων; Θα διακυβευτούν το εθνικό φρόνημα και η ορθόδοξη πίστη μας; Θα επιφέρει αλλοίωση του εκλογικού σώματος, προς όφελος ενός ή δύο συγκεκριμένων κομμάτων; Σε μια εποχή που οι θέσεις εργασίας είναι ελάχιστες και η ανεργία καλπάζει, ποιος θα είναι ο αντίκτυπος στα ασφαλιστικά ταμεία και στα κρατικά ταμεία ανεργίας και επιδομάτων; Συμφωνούμε ότι «ο φόβος είναι κακός οδηγός», αλλά δεν φοβόμαστε. Το να επεξηγούμε τα πάντα κάτω από το πρίσμα της ξενοφοβίας είναι υπεκφυγή και όχι αντιμετώπιση. Ο Έλληνας δεν φοβήθηκε θεριά, τώρα θα φοβηθεί; Το να αναφερόμαστε σε ανθρώπους που «η ανέχεια και ο πόλεμος τους στέρησαν την πρώτη τους πατρίδα» αποτελεί απόπειρα παραπλάνησης του κόσμου, θίγοντας τις ευαίσθητες χορδές ανθρωπιάς του Έλληνα, προβάλλοντας μια περιορισμένη μα τραγική κατηγορία των μεταναστών και όχι μια ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη διάσταση του ζητήματος.
11. Δυστυχώς εκτιμούμε ότι η μαζική χορήγηση της ελληνικής ιθαγένειας θα επιδράσει αρνητικά, έως και καταλυτικά, με συνέπειες απρόβλεπτες και ίσως μη –αναστρέψιμες.
12. Τελειώνοντας αναρωτιόμαστε γιατί το ελληνικό κράτος, αν ήθελε πραγματικά να «τακτοποιήσει» εκκρεμότητες, δεν φρόντισε με την ίδια σπουδή να ικανοποιήσει το πάγιο αίτημα της ελληνικής διασποράς για χορήγηση δικαιώματος ψήφου στις χώρες που κατοικούν τα μέλη της; Στο κάτω-κάτω εμείς οι απόδημοι Έλληνες (απεξαρτημένοι από ρουσφέτια, πακέτα και επιδοτήσεις) θα ψηφίζουμε με αποκλειστικό γνώμονα το εθνικό συμφέρον και την προοπτική του ελληνικού έθνους. Έτσι δεν πρέπει;
13. Κρίνουμε ότι η λαθρομετανάστευση και το προτεινόμενο σχέδιο νόμου είναι ο Δούρειος Ίππος της άλωσης του Ελληνισμού.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο,


Δημήτριος Καλαμαράς Esq, Πέτρος Γαλάτουλας

Πρόεδρος Γενικός Γραμματέας