ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ

ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ
ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΥΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Τρίτη, 2 Μαρτίου 2010

ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, ΜΕ ΡΩΜΑΝΟ, ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΤΑΜΟΥ, ΧΑΤΖΑΡΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ 1-3-10 ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Στο μεγάλο Πατριωτικό Προσκλητήριο, ανάμεσα σε χιλιάδες λαού, διατρανώσαμε την Συνταγματική επιταγή για ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

ΟΜΙΛΙΑ ΑΝ. ΣΤΑΜΟΥ Π.Α.Κ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (PRESIDENT 1-3-2010) Φιλοπάτριδες Έλληνες και Ελληνίδες, έρρωσθε !

Εκπροσωπώ την Πατριωτική Αυτόνομη Κίνηση Εκπαιδευτικών, που ιδρύθηκε μόλις πριν από τέσσερεις μήνες, έξω από τις κατεστημένες συνδικαλιστικές κομματικές δομές, διότι οι δυσοίωνοι για την Κρατική και Εθνική μας υπόσταση καιροί το απαιτούν! Στηρίξτε μας και απλώστε πανελλαδικά το σημερινό μήνυμα, του μεγάλου Πατριωτικού προσκλητηρίου. Αρχίζω, διηγούμενος μιαν αληθινή εμπειρία. Έτυχε να ακούσω το ανηψάκι μου της Δευτέρας Δημοτικού, να διαβάζει μεγαλοφώνως το μάθημα της Γλώσσας (από το βιβλίο υποτίθεται της Ελληνικής Γλώσσας, αυτό που λέγαμε κάποτε Αναγνωστικό):

(…Ένα ποντικάκι μιλούσε με ένα σκαντζοχοιράκι). «Γειά θου κατθαρομάλλη! Πθιτ! Πθιτ! Πθιτ! Εδώ κοίτα! Θτη ρίζα του δέντρου! Πώς ξέρεις το όνομά μου; Δεν το κθέρω! …Τότε; Έ.. θκέφτηκα να θε φωνάζω έτθι, επειδή έχειθ κατθαρά μαλλιά. …Ε..έχω κατσαρά μαλλιά; Ναι, αν δεν το πιθτεύειθ, έλα θτη λιμνούλα να τα δειθ!»

Του λέω, παιδί μου, πώς διαβάζεις έτσι; Και μου απαντάει ο μικρός: Έτσι λέει το μάθημα! Παίρνω το βιβλίο, …φρίκιασα! Εγκεφαλικό βραχυκύκλωμα. Να ψευδίζουν με το ζόρι. Αρχίζω να το ψάχνω. Δεν μπορούσα να φανταστώ τί (χειρίστου) είδους πνευματική τροφή δίνουν στα παιδιά μας. Κείμενα άρριζα, ανιστόρητα, χωρίς αλήθεια, χωρίς ιδανικά, άχρηστα, όπως το επόμενο κείμενο, που είναι, λέει, του Τζιάνι Ροντάρι, από το βιβλίο του συγγραφέως «Παραμύθια απ' το τηλέφωνο» (όχι το 090…). Δηλαδή μιλάμε για βιβλίο μιας πολυεθνικής σούπας συγγραφέων, με μισο-Ελληνική απόδοση, και αυτά διδάσκονται ως αναγνωστικά βιβλία. Ψάξτε παρακαλώ για νοήματα:

«Το κυλιόμενο πεζοδρόμιο (ο τίτλος). Στον πλανήτη Μπεχ (Μπεχ…, παρακάτω αναφέρεται ταξίδι στην Χωχαρούπα…) ανακάλυψαν ένα πεζοδρόμιο κυλιόμενο, που γυρίζει γύρω απ' όλη την πόλη. Κινείται με μικρή ταχύτητα, για να έχει ο κόσμος τον καιρό να κοιτάζει τις βιτρίνες (…αυτό ενδιέφερε τον βάρβαρο συγγραφέα περί Πόλεως). Πάνω στο πεζοδρόμιο, συνεχίζει, υπάρχουν παγκάκια για κείνους που θέλουν να ταξιδεύουν καθιστοί… (και λοιπές άλλες μπούρδες)». Για να διαπιστώσει δε ο δάσκαλος, ή η δασκάλα, αν εμπέδωσαν οι μαθητές το μάθημα, το βιβλίο συνεχίζει με τις εξής ερωτήσεις: «Τί συμβαίνει στον πλανήτη Μπεχ; Θα σου άρεσε να ζεις σε μια πόλη με κυλιόμενα πεζοδρόμια; Τί θα μπορούσες να κάνεις σε μια τέτοια πόλη; Και άλλα τέτοια βλακώδη και χαζοχαρούμενα… Αναρωτήθηκα, πώς ανέχονται οι Δάσκαλοι ένα τέτοιο επίπεδο, έναν τέτοιο ξεπεσμό στην Παιδεία;… Δεν έχουν δει ποτέ τους κάποιο παλαιότερο Αναγνωστικό; (Έχουμε στο φυλλάδιο έξω, και άλλα τέτοια παραδείγματα, και συγκριτικά ακόμα παραδείγματα, από Αναγνωστικό του 1900. Υπάρχουν και στην ιστοσελίδα μας).

Μαζεύω λοιπόν όλα τα σχολικά βιβλία που υπήρχαν στο σπίτι των ανεψιών μου, και μελετώντας τα, διαπιστώνω επιπροσθέτως, ότι σε κάθε σελίδα εμφανίζονταν μη Ελληνικά ονόματα. Ο Ινδο-πακιστανός Σαμπέρ κυριαρχεί στην Πρώτη τάξη. Ο Αλβανός Αρμπέν κυριαρχεί στην Δευτέρα. Στην Τετάρτη τάξη έχουμε υπερπληθώρα ξενικών ονομάτων: ο Αλσέστ, ο Εντ, ο Ρούφους, ο Κλοτέρ, ο Ανιάν, ο Μεξάν, (ο Σαλ, με μαύρο πρόσωπο, είναι μόνιμος στα Μαθηματικά), όλοι ζωγραφισμένοι με άσχημες εικόνες-καρικατούρες, άλλοι έγχρωμοι, άλλοι παρδαλοί, …«the United Colors of Beneton», εν ολίγοις, με προφανείς στόχους.

Αυτά τα βιβλία παρήχθησαν κατά την διακυβέρνηση Καραμανλή, στα μουλωχτά επί …Γιαννάκου. Αναλογισθήτε τώρα με τούτη την κυβέρνηση, που έχει δώσει ήδη σαφές στίγμα προθέσεων ανατροπής του Ελληνικού Σχολείου, τί έχει να γίνει. Τον Νοέμβριο στελεχώθηκε το Υπουργείο (της αντεθνικής πλέον) Παιδείας (…αφού πέσανε και τυπικά οι μάσκες, όταν θρασύτατα διεγράφη το Εθνικής από τον λογότυπο), και Να'σου η γνωστή από τα παλιά Θάλεια Δραγώνα σε επιτελική θέση… Λέγω από τα παλιά, διότι, το φαινόμενο Ρεπούση που όλοι ζήσαμε επί Γιαννάκου, έχει ρίζες, πολύπλοκες. Έχει τους πρωτεργάτες. Μια διεθνιστική Μη Κυβερνητική Οργάνωση (οι …ΜΚΟ είναι πλέον το «βαθύ κράτος») με τίτλο CDRSEE (λέγεται: Κέντρο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, ελληνιστί), με έδρα την Ολλανδία, που ιδρύθηκε το 1998 (πριν 12 χρόνια), απεφάσισε αυτή η ΜΚΟ, πώς θα διδάσκουμε πλέον εμείς την Ιστορία. Προσέλαβε λοιπόν εν έτει 2000, στο Πρόγραμμα «(Southeast European) Joint History Project» (JHP), «επίλεκτους» ανθρώπους, από Τουρκία, Βουλγαρία, Σκόπια, Αλβανία, απ' όλες τις Βαλκανικές χώρες, Έλληνες της Κύπρου, και τρεις Ελληνίδες εξ Ελλάδος, που παραδόξως δεν είναι Ιστορικοί. Διδάσκουν σε Παιδαγωγικά Τμήματα Ελληνικών Πανεπιστημίων, σε υποψηφίους Νηπιαγωγούς και Δασκάλους, εκπαιδεύοντάς τους χρόνια τώρα στον Γενιτσαρισμό. (Αυτό μας λύνει την απορία, γιατί δεν ξεσηκώνονται οι Δάσκαλοι. Διότι τέτοια μόρφωση έχουν λάβει οι νεώτεροι. Και μ' όποιον δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις). Ξέρετε …ποιές Καθηγήτριες προσέλαβαν; Την Χριστίνα Κουλούρη, την Άννα Φραγκουδάκη και την Θάλεια Δραγώνα. Το γνωστό «Τρίγωνο της Προδοσίας»! Ο Στόχος ήταν: «to revise ethnocentric school histories» (να αναθεωρήσουν τα εθνοκεντρικά σχολικά βιβλία της Ιστορίας), για να πετύχουν «stereotype free history» (μια Ιστορία χωρίς Στερεότυπα). Περί «στερεοτύπων» θα πούμε παρακάτω… Όμως ερωτούμε, όταν ξένες δυνάμεις, σας πληρώνουν κυρίες μου, για να αφοπλίσετε την Πατρίδα σας, πώς πρέπει να σας αποκαλέσουμε; Αλλά για ποιά «Πατρίδα» μιλάμε; Το «τί είναι η Πατρίδα μας;» το έχετε καταθέσει στο περιβόητο βιβλίο σας... Δεν έχουμε καμμία αμφιβολία για το ποιόν της παρέας σας, για το διαλυτικό σας έργο στην Παιδεία… Γι' αυτό ο Μίκης Θεοδωράκης σας απεκάλεσε «Καρκίνο στο σώμα της Ελλάδος, Πράκτορες, Συνωμότες, και Συμμορία», και κατονόμασε σχεδόν όλη την «παρέα» στην επική επιστολή του.

Ενώ λοιπόν εμείς οι Έλληνες αφοπλιζόμεθα μονομερώς, συνειδησιακά, συμβάλλοντας στην «Δημοκρατία και την Συμφιλίωση τάχα στην Νοτιοανατολική Ευρώπη», παρακολουθούμε τους γείτονες να διδάσκουν απροκάλυπτα ψευδή «αλυτρωτισμό», να μιλούν για καταπιεζόμενες «μειονότητες», να αποθρασύνονται κάθε μέρα και περισσότερο. Το βιβλίο της Ρεπούση ήταν το ορατό μέρος της εθνικής αποδομήσεως του δικού μας Σχολείου. Το κρυφό μέρος, είναι αυτό που σας ανέφερα, με τα παραδείγματα από τα άθλια Αναγνωστικά του Δημοτικού. Εκεί το κακό έχει συντελεσθεί από καιρό, με την ιδιαζόντως πτωχή γραπτή και προφορική Γλώσσα που έχουν επιβάλει στα Ελληνόπουλα, με τα αφελληνισμένα «ουδέτερα» πολυπολιτισμικά Κείμενα, που εισήγαγαν λαθραία στα Σχολικά βιβλία. Σκεφθείτε τί μας περιμένει προσεχώς, με την επιχειρούμενη μετάλλαξη της Εθνικής Παιδείας σε Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Άπειρα σεμινάρια έχουν ήδη γίνει, και φυσικά πακτωλοί χρημάτων επενδύονται συνεχώς, για την πλήρη μετάλλαξη των ενεργών Δασκάλων και Νηπιαγωγών μας, σε ευέλικτους Πολυπολιτισμικούς Εκπαιδευτικούς. Το Σχολείο του Αύριο είναι μόνο Διαπολιτισμικό, διακηρύσσει ευθαρσώς η Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Περιττόν να σας αναφέρω τις αντίστοιχες θέσεις των συνδικαλιστών της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ.

Ο στόχος τους είναι σαφέστατος. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες, σε όλα τα Σχολεία. Επιμένουν σταθερά εναντίον της Εθνικής Παιδείας, του Εθνοκεντρικού Σχολείου, της Εθνοκεντρικής Ιδεολογίας, όπως αρέσκονται να λέγουν, εννοώντας την …Ελληνική Παιδεία, το Ελληνικό Σχολείο. Δεν θέλουν Ελληνικό Σχολείο. Θα μας αναγκάσουν σε ιδιωτική Εκπαίδευση, και να φτιάξουμε Κρυφά Σχολειά. Η κα Δραγώνα σε μια συνέντευξή της στην «Αυγή» (10-1-10), αναφέρει επί λέξει: «Το εθνοκεντρικό σχολείο, είναι σχολείο του απομονωτισμού, εμποδίζει τη συνύπαρξη των διαφορών κάθε είδους. Είναι σχολείο σε όλα δογματικό (!). Αξιολογεί τους λαούς και πολιτισμούς με βάση το αυθαίρετο στερεότυπο του ρατσισμού…». «Απίστευτο», τί σχολείο είχαμε μέχρι τώρα και δεν το ξέραμε;! Απομονωτικό, δογματικό, ρατσιστικό!; Αλλά, τα Στερεότυπα αυτά κυρίες μου, είναι όλα μέσα στον άρρωστο εγκέφαλό σας. Όπου ακούτε λοιπόν, ρατσισμός, ξενοφοβία, μισαλλοδοξία, διακρίσεις, ανοχή, πολυπολιτισμός, είναι όλα δικές τους εφευρέσεις. Αυτά είναι τα Στερεότυπα, τα Στερεότυπα των Πρακτόρων, η ξύλινη γλώσσα των Παγκοσμιοποιητών…

Μια εισήγηση της Πανελλήνιας Ενώσεως Σχολικών Συμβούλων (25-11-09) προς το Υπουργείο Παιδείας, περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες το Αυριανό Σχολείο: «Η Ελλάδα λένε, έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας «Πολυπολιτισμικής» κοινωνίας! Όλα τα δημόσια Σχολεία θα είναι «δυνάμει διαπολιτισμικά»! Πρέπει να υπερβούμε τον «μονοπολιτισμικό(!) και μονογλωσσικό»(!) χαρακτήρα της παραδοσιακής μορφής εκπαίδευσης! Υπάρχουν λένε οι «ημεδαποί» και οι «αλλοδαποί» μαθητές! Η «διαπολιτισμική εκπαίδευση» αφορά και απευθύνεται σε όλους τους μαθητές, γηγενείς ή μη, και σε όλους τους τύπους σχολείων, κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας. (…Δεν θα γλιτώσει κανείς).

Η πολιτισμική και γλωσσική πολυμορφία είναι ευκαιρία (…όλο τέτοιες ευκαιρίες βρίσκουν) για τον «εκσυγχρονισμό» του ελληνικού σχολείου. (Ακούστε Εκσυγχρονισμό που θα πάθουμε)! Το δημόσιο σχολείο πρέπει να λειτουργεί ως ολοήμερο! (όπου «Ολοήμερο», βάλτε «Παιδομάζωμα»). Θα έχει μαθητές γηγενείς και αλλόγλωσσους! (Όλοι στην ίδια κονσέρβα). Με διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των μαθητών. Με διδασκαλία της Ιστορίας και Γλώσσας της Χώρας προέλευσης. Με παρουσία δίγλωσσου Εκπαιδευτικού από την χώρα προέλευσης των μαθητών! Με ανάδειξη Εκπαιδευτικών από το σώμα των ίδιων των μεταναστών!» (Δηλαδή, να περιμένουμε σύντομα διορισμούς Αλλοδαπών Δημοσίων Υπαλλήλων! Ξεκινούν με Αστυνομία και Εκπαίδευση)!

Αν δεν αντιδράσουμε συνέλληνες στα σχέδιά τους, πρόκειται να δούμε οσονούπω …ένα Σχολείο-Βαβέλ. Μια Κοινωνία-Βαβυλωνία. Από την μία μας λένε, (προσέξτε), «τα παιδιά των μεταναστών δεν γνώρισαν πατρίδα, έχουν μόνο την Ελλάδα για πατρίδα τους», κι από την άλλη μας λένε «τα παιδιά των μεταναστών έχουν μητρική γλώσσα. Πρέπει να τους διδάξουμε την μητρική Γλώσσα και την Ιστορία της χώρας τους»… Άρα, έχουν πατρίδα τα παιδιά! Μη μας κοροϊδεύουν… Πατρίδα στα Ελληνικά, σημαίνει η γη των πατέρων. Όποιος έχει προγόνους έχει επομένως και Πατρίδα. Περί Ελληνικής Πατρίδος μας μιλάει σοφά ο Σωκράτης, ότι είναι «απάντων τιμιώτερον και σεμνότερον και αγιώτερον». Για τον Μαραθωνομάχο Κυναίγειρο μάλιστα, λέγει ο πατέρας του στον επικήδειο λόγο: «Παιδί μου, συνέθεσες με τα χέρια σου την ιδέα της Φιλοπατρίας» (συνέθου φιλίαν υπέρ της πατρίδος). Ας μας δείξουν οι άλλοι λαοί τα αρχαία τους κείμενα περί Πατρίδος. 8500 αναφορές έχουμε εμείς! Οκτώ μόνον αναφορές έχουν οι Εβραίοι. Όλοι αυτοί λοιπόν, που δήθεν «μετέχουν της ημετέρας Παιδείας», ας απαγγείλουν πρώτα το ρητό του Σωκράτους περί Πατρίδος! Τεστ Ελληνικότητος δεν θέλουν;;; Αντέχουν;;;

Εμείς λοιπόν, από του μαχητικού αυτού βήματος, δηλώνουμε: -Εδώ είναι η Πατρίδα του Πολιτισμού! Δεν επιτρέπεται σε κανέναν να μιλάει για Πολυπολιτισμό μέσ'στην Ελλάδα!… -Εδώ είναι η Πατρίδα της Παιδείας, η Πατρίδα των Λυκείων, των Ακαδημιών, πασών των Επιστημών. Δεν επιτρέπεται σε κανέναν να μιλάει στην Ελλάδα για Διαπολιτισμική Εκπαίδευση! Ντροπή και Αίσχος!

Μια αναφορά στον γνήσιο Εθνάρχη, που μας έφυγε στην πιο δύσκολη στιγμή, στον Αθάνατο Χριστόδουλο, που είχε πει: «Το να οικοδομείς νεανικές ψυχές δεν είναι εύκολο. Και αυτό λίγοι το επιχειρούν». Το διάβαζα, γραμμένο πάνω στον δίσκο των παπαροκάδων «Έμαθα ελεύθερος να ζω». Σας θυμίζω τους στίχους του πατριωτικού αυτού τραγουδιού: «Εμπρός λαοί, ας ενωθούμε. Η Νέα Τάξη μας καλεί, να γίνουμε κονσέρβες στην ίδια μηχανή»… Προτείνω να το στείλουμε στους επιτελείς του Υπουργείου Παιδείας, μαζί με το ψήφισμα της συνελεύσεως…

Η νόμιμος άμυνα, αδέλφια, απέναντι στην Νεοταξική μέδουσα, είναι η υπεράσπιση του Ελληνικού Συντάγματος. Συνταγματική επιταγή προστατεύει την Ελληνική Παιδεία (άρθρο 16, παρ.2). Αυτοί που θα επιχειρήσουν Διαπολιτισμική εκπαίδευση σε Ελληνικό Σχολείο, πράττουν αντισυνταγματικά. Φυσικά εκτός των άλλων θα είναι και Επίορκοι. Εδώ όμως χρειαζόμαστε πατριώτες Έλληνες Νομικούς. Να συνεργαστούμε, και να επιβάλουμε ανασύσταση του Ελληνικού Σχολείου σε συνταγματική βάση. Με διδασκαλία της διαχρονικής μας Γλώσσας, από το Δημοτικό, με την Ιστορική μας Ορθογραφία και Γραμματική (πολυτονικό αντί πολυγλωσσίας και πολυπολιτισμού). Με διδασκαλία των Μύθων του Αισώπου, των αρχαίων Ρητών και Αποφθεγμάτων, με διδασκαλία των αθανάτων κλασικών μας κειμένων, που αποτελούν τις υποθήκες βιωτικής του Λαού μας. Μόνον έτσι θα γαλουχήσουμε Ελληνόπουλα. Μόνον έτσι θα αναπτύξουμε εθνική και θρησκευτική συνείδηση. Υπάρχει όμως και το έτερο σοβαρό σκέλος, πατριώτες. Παρέσυραν και εξώθησαν την Ελληνίδα μάνα από το σπίτι, από τον Οίκο. Έτσι η Οικο-Γένεια εκφυλίζεται. Το Γένος φθίνει, γιατί ο Οίκος υπολειτουργεί. Επιπλέον, οι απάνθρωπες τσιμεντουπόλεις στερούν το παιγνίδι από τα Ελληνόπουλα. Αντί παιγνιδιού στις αλάνες και στα άλση, τα φορτώνουμε με επιπλέον μαθήματα. Όλη μέρα φροντιστήρια, συν την επιτηδείως βαρειά ύλη των τάξεων του Δημοτικού, προκαλείται εν τέλει αφόρητος συναισθηματικός απωθούμενος πόνος, που προκαλεί ισχυρές νευρώσεις στα παιδιά μας. Εξ αιτίας όλων αυτών, τα νευρωτικά Ελληνόπουλα, μισούν το σχολείο, μισούν ενδόμυχα τους γονείς, μισούν εν τέλει την πατρίδα. Έτσι προκύπτουν οι βαρβαροποιημένοι νέοι, οι βάνδαλοι κουκουλοφόροι, οι αρνησιπάτριδες των γνωστών Κομμάτων. Προκύπτουν από την βαρβαροποιημένη Εκπαιδευτική πολιτική, που έχουμε δυστυχώς αποδεχθεί ως σύγχρονη πολιτική. Και το ολοήμερο Σχολείο, τονίζουμε, αντιστοιχεί με «παιδομάζωμα». Γενικεύεται πλέον το ολοήμερο, για τον αφελληνισμό των παιδιών μας, για να παράγει γενιτσάρους.

Συνέλληνες, εμείς οι Πατριώτες Εκπαιδευτικοί, ανεξαρτήτως αριστεράς ή δεξιάς προελεύσεως, κάναμε την αρχή, ενωθήκαμε και βγήκαμε στην πρωτοπορία των ευγενών Αγώνων, για Ελληνική Παιδεία. Αναγνωρίζουμε ότι η Χώρα μας τελεί υπό ιδιότυπη κατοχή, από τον χειρότερο στην Ιστορία μας εχθρό. Γιατί ο εχθρός αυτός, παραμένει για τους πολλούς Αόρατος. Μας διαβρώνει και μας μεταλλάσσει όλους, δημιουργώντας θανάσιμα καρκινώματα. Νιώθουμε όλοι βαριά τα πλήγματά του, αλλά δεν μπορούν να δουν όλοι καθαρά το πρόσωπό του. Δεν ξεχωρίζουν τον εχθρό… Εμείς τον αναγνωρίζουμε και μαχόμεθα εκ του συστάδην.

Σύνθημά μας, είναι, η κραυγή ελευθερίας και αντιστάσεως του Αθανάσιου Διάκου: «Εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θε να πεθάνω»! Και ας μάθουν από του βήματος αυτού οι Πάτρονες κι οι Πράκτορες της Νέας Τάξεως, τί σημαίνει Γραικός (ακούστε προσεκτικά τί θησαυρούς δεν μας διδάσκουν): «…η κόρη στον Οίκο του ευγενούς Δευκαλίωνος, η Πανδώρα,
με τον πατέρα Δία, μιχθείσα εν φιλότητι (δηλαδή, μας λέει ο Ησίοδος, ότι ο Γραικός είναι εγγονός του Δευκαλίωνος από μητέρα, και ο Γραικός επίσης είναι υιός Θεού, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για μας), αφού λοιπόν έσμιξαν με αγάπη ο Ουράνιος Πατήρ με την θνητή Πανδώρα, αυτή γέννησε (τέκε) Γραικόν μενεχάρμην».

Ο Μενεχάρμης, είναι αυτός που χαίρεται να πολεμάει! Ο Γραικός ο Μενεχάρμης!

Κι εμείς εδώ οι απόγονοι! Οι Γραικοί Οπλαρχηγοί, οι Πολέμαρχοι των Ελλήνων, οι Πολίτες-Οπλίτες του Γένους, είμαστε εμείς, σήμερα εδώ! Έτοιμοι για την μεγάλη μάχη του Γένους! Ίτε παίδες Ελλήνων! Νύν υπέρ πάντων Αγών! Και μόνος και μετά πολλών!

5 σχόλια:

  1. Με βρίσκετε σύμφωνη ως προς τα βιβλία, όλοι οι γονείς εξάλλου το βλέπουν και σε κανέναν δεν αρέσουν.Σας δίνω συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας και σας εύχομαι να πάρετε με το μέρος σας σημαντική μερίδα εκπαιδευτικών. Έχετε απόλυτο δίκιο για τις ηγεσίες των σωματείων. έχουν ξεφύγει από το ρόλο τους.
    Σε ένα μόνο θα διαφωνήσω μαζί σας και θα σας παρακαλούσα να μου απαντήσετε. Διαφωνείτε με το θεσμό του ολοήμερου σχολείου το οποίο είναι προαιρετικό. Για πιο λόγο; Γνωρίζετε ότι είναι χρησιμότατα για εργαζόμενες μητέρες; Διαφορετικά πρέπει να υπάρχει στο σπίτι κάποιος από τις μία και κάτι. Ποια μητέρα έχει τέτοια άνεση όταν εργάζεται; Καλό ήταν να έμεναν οι μητέρες σπίτι τους αλλά δυστυχώς η ακρίβεια που μας έχουν επιβάλλει, επιβάλλει εξ ίσου και την εργασία της μητέρας. Διαφορετικά ένα σπιτικό όπου ο μισθός του συζύγου μπορεί να είναι 700 ευρώ, πως θα ζήσει; ίσως αν μπορούσαμε να πετύχουμε ένα ελληνοκεντρικό σχολείο, να έκανε καλό στα παιδιά μας το ολοήμερο.

    Προσωπικά περίμενα μια τέτοια κίνηση από κάποιους εκπαιδευτικούς με φιλότιμο. Ενημερώστε στον κόσμο και διαδώστε την κίνησή σας, μέσω των δασκάλων και καθηγητών. Φροντίστε να βρείτε τα στοιχεία των εκπαιδευτικών πανελλαδικά και ενημερώστε τους για τις θέσεις σας με γραπτές επιστολές ή e-mail. Είμαι σίγουρη ότι θα βρείτε ανταπόκριση. Ζητήστε και τη βοήθεια του κόσμου, όποιος μπορεί να σας δίνει διευθύνσεις και e-mails εκπαιδευτικών. Κυρίως από φιλολόγους και ιστορικούς θα βρείτε περισσότερη ανταπόκριση. Οι φυσικοί, μαθηματικοί, τεχνολόγοι πολλές φορές έχουν απαξιώσει τα φιλολογικά μαθήματα, ίσως επειδή σπούδασαν με αυτή τη νοοτροπία, ίσως επειδή έχουν πολλούς Αλβανούς μαθητές ειδικά στα ΕΠΑΛ. Χρειάζεται να εξηγήσετε από την αρχή σε αυτούς τους εκπαιδευτικούς για ποιους λόγους η ενίσχυση της κλασικής παιδείας θα βοηθήσει στην καλύτερη εμπέδωση των μαθηματικών. Μια χρήσιμη διεύθυνση είναι του Οργανισμού για τη διεθνοποίηση της ελληνικής γλώσσας με τα αρχικά ΟΔΕΓ. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210-7718077 κ. Παυλάκος. Συζητείστε μαζί τους, χρόνια παλεύουν για την επανίδρυση των κλασικών Λυκείων που μόνο η Ελλάδα, νομίζω και η Αλβανία ...δεν έχει από όλη την Ευρώπη. Θλιβερή σύγκριση αν σκεφτεί κανείς ότι εδώ γεννήθηκαν όλα.

    Ενημερώστε μας, σας παρακαλούμε, για το πώς εισάγονται στην τριτβάθμια εκπάιδευση τα παιδιά των Αλβανών και τα λοιπά. Υπάρχει κάποια ευνοϊκή ρύθμιση όπως τα μουσουλμανόπαιδα της Θράκης τα οποία εισάγονται χωρίς Πανελλήνιες όταν τα δικά μας παιδιά τρελλαίνονται στη μελέτη και εισάγονται σε υψηλόβαθμες Σχολές όπως αυτή των δασκάλων που θέλει 19, αυτοί μπαίνουν με 14-15; Ισχύει για αυτούς κάτι τέτοιο; Εννοώ τους Αλβανόπαιδες; Ελπίζω όχι.
    Χρειάζονται συντονισμένες κινήσεις για την απόσυρση όσων βιβλίων θεωρούνται ότι αποπροσανατολίζουν τα παιδιά μας, χρειάζεται ενίσχυση της κλασικής παιδείας.

    Σας εύχομαι καλά αποτελέσματα.
    Καλήδύναμη και κουράγιο στο έργο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα δημοσίευμα που σας αφορά:

    http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/03/blog-post_4408.html

    Προσοχή: αν έρχονται σε εσάς υβριστικά σχόλια, να ξέρετε ότι πιθανότατα είναι από συμμορίες Αλβανών που αγωνίζονται για την απόδοση άνευ όρων της ελληνική ιθαγένειας σε λαθρομετανάστες και την αποδόμηση της ελληνοκεντρικής παιδείας για τα οφέλη της χώρας τους. Δυστυχώς υπάρχουν πράκτορες Τσάμηδες στην Ελλάδα που μάλιστα με τη βοήθεια των δικών μας προδοτών εθνομηδενιστών, κατέχουν και κάποιες καλές θέσεις αντί να τις έχουν Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απάντηση στο ερώτημα για τον θεσμό του "Ολοήμερου Σχολείου": Άλλο θέμα είναι το ότι μας βολεύει να αφήνουμε τα παιδιά μας στο Σχολείο μέχρι το απόγευμα, αφού δεν θα πληρώνουμε άνθρωπο να τα προσέχει (αν δεν υπάρχει γιαγιά και παππούς)επειδή εργάζεται και η μητέρα, και άλλο θέμα είναι το ότι δεν πρέπει να αφήνουμε μικρά παιδιά τόσο πολλές ώρες μακριά από το οικείο περιβάλλον τους, όπου νιώθουν ασφάλεια και ελευθερία. Όπου μπορούν να παίξουν χωρίς επιτήρηση και ξένα βλέμματα να τα παρακολουθούν. Όπου δεν φορτίζουν τον εγκέφαλό τους άλλο με το τί "πρέπει" να κάνουν. Τα παιδιά μας από το Ολοήμερο Σχολείο θα βγαίνουν με νευρώσεις. Αφήνω δε τον Γενιτσαρισμό που προβλέπεται να τους ασκηθεί από τα "διαπολιτισμικά" προγράμματα. Διαβάστε περισσότερα στο Δελτίο 3 που σας έχουμε διαθέσει στην ιστοσελίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΝΑΦΗ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΔΕΛΤΙΟ 11: http://deltio11.blogspot.com

    Λάβαμε μια επιστολή από καθηγήτρια σε ΕΠΑΛ στον Πειραιά. Δείτε τι λένε τα παιδιά των (λαθρο)μεταναστών για τη χώρα μας.

    Διδάσκω σε ΕΠΑΛ του Πειραιά στο οποίο φοιτούν πολλά Πακιστανάκια, Αλβανάκια και από λοιπές χώρες. Στα ΕΠΑΛ υπάρχουν πολλοί αλλογενείς μαθητές των οποίων οι γονείς μπήκαν παράνομα στο έδαφός μας και αυτό συμβαίνει γιατί δεν τα καταφέρνουν στο Γενικό Λύκειο και αναγκαστικά έρχονται σε εμάς. Όχι επειδή θέλουν να ειδικευθούν κάπου για να μπουν στην αγορά εργασίας, αλλά επειδή είναι δύσκολα (ακόμα τουλάχιστον) στο Γενικό Λύκειο. Έτσι έχουμε αναγκαστεί να ρίξουμε τον πήχυ πολύ χαμηλά και να σβήνουμε και απουσίες πολλές φορές. Υπάρχει μεγάλη παραβατικότητα μέσα κι έξω από το σχολείο. Όσο και να προσπαθούν να μας πείσουν κάποιοι, ότι οι αλλοδαποί μαθητές είναι οι καλύτεροι, σας λέω υπεύθυνα ότι αυτό οφείλεται , κατά κύριο λόγο, στο ζήλο των Συριζαίων συναδέλφων να πριμοδοτούν με βαθμούς τα παιδιά αυτά, αδικώντας παράλληλα κάποια Ελληνόπουλα τα οποία βαθμολογούν αυστηρά ή κανονικά.
    Κατά καιρούς ρωτάω τους μαθητές μου, τί θα κάνουν σε περίπτωση πολέμου με την Τουρκία. Η απάντηση που παίρνω από τους Αλβανούς, Πακιστανούς και λοιπούς μαθητές είναι ίδια για όλους:
    - Εγώ, κυρία, είμαι μουσουλμάνος και η θρησκεία μου με υποχρεώνει να πολεμήσω στο πλευρό της Τουρκίας!
    Ισχύει και για κάποια Αλβανάκια που είναι βαπτισμένοι χριστιανοί. Κι αυτοί το ίδιο λένε, ΕΙΜΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΩ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ!

    Για να είμαι ειλικρινής τα ρώτησα κάποια φορά, γιατί βαπτίστηκαν, αφού δεν το πιστεύουν, και μου απάντησαν:
    - Για να έχουμε επιπλέον βοήθεια από τη εκκλησία και για να κυκλοφορώ πιο άνετα στη χώρα σας. Προσέξετε τα λόγια παιδιού που είναι γεννημένο στην Ελλάδα: στη χώρα σας. Δεν την αισθάνεται δική του χώρα, αλλά ξένη!. Μου είπε ακόμα ότι όταν κυκλοφορούν στην Αλβανία, κρύβουν αυτά τα χαρτιά και παρουσιάζουν τα αληθινά!!!!! Μου είπε ότι έτσι κάνουν όλοι οι Αλβανοί!
    Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν αρπαχτεί Αλβανοί μαθητές με Ελληνόπουλα. Το θράσος των Αλβανών δεν περιγράφεται. Πολλά περιστατικά φθάνουν μέχρι το Γραφείο όπου οι Αλβανοί μαθητές ξεσαλώνουν. Μια μέρα μπροστά μας, κάποιος Αλβανός μαθητής είπε ότι η μισή Ελλάδα είναι αλβανική και θα επιστρέψει στην Αλβανία! Αν τα λέει αυτά παιδί που γεννήθηκε εδώ, φανταστείτε τι θα λένε οι γονείς τους που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στην Αλβανία. Ο Διευθυντής μας τους ρώτησε, από πού το ξέρουν αυτό, κι αυτοί απάντησαν με άνεση ότι, το ότι η Αλβανία θα αποκτήσει και την υπόλοιπη Ήπειρο αλλά όχι αμέσως, τους το έχουν εγγυηθεί Αλβανοί που ζούνε στην Ελλάδα και «έχουνε πιάσει θέσεις» χωρίς να κατονομάσουν κανέναν, βέβαια, αλλά είπαν ότι αυτό θα γίνει, γι αυτό τα άτομα αυτά πασχίζουν χρόνια τώρα να δοθεί ελληνική ιθαγένεια σε Αλβανούς!!!!

    Το ότι η Βόρειος Ήπειρος ήταν 4000 χρόνια ελληνική, ούτε που τους ενδιαφέρει καθόλου.
    Αυτούς τους ανθρώπους θα κάνουμε Έλληνες πολίτες; Για να μας δημιουργήσουν πρόβλημα - δήθεν μειονοτήτων - μέσα στην ίδια μας τη χώρα;
    Επίσης, τσακώνονται με Βορειοηπειρώτες μαθητές στους οποίους κάνουν φραστικές επιθέσεις με τα λόγια:
    - Πιο πολύ μετράει ο δικός μου λόγος που είμαι ξένος, από τον δικό σου που είσαι Έλληνας! Με τα αυτιά μου το άκουσα.
    Το λειτούργημα που εξασκώ με υποχρεώνει να αντιμετωπίζω τα παιδιά όλα με τον ίδιο τρόπο, αλλά σκέφτομαι, ότι αν οι Αλβανοί μας κοροϊδεύουν μέσα στα μάτια μας, τότε αυτά τα παιδιά που δεν αισθάνονται Έλληνες, μεθαύριο αν μπει η χώρα σε κίνδυνο, τι θα γίνει;
    Πεμ Μαρ 11, 11:07:00 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΑΛΟ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΔΕΛΤΙΟ 11:
    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΘΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ. Ιθαγένεια μόνο σε ομογενείς, σε κανέναν άλλο.
    Μ. Ι. Κ.
    Καθηγήτρια σε ΕΠΑΛ στον Πειραιά.
    Σχόλιο:
    Πολλοί συνάδελφοι φοβούνται ότι αν λείψουν αυτά τα παιδιά, θα διορίζονται λιγότεροι εκπαιδευτικοί, επομένως δεν θα βρίσκουν εύκολα δουλειά. Θα πρέπει να καταλάβουν ότι υπάρχει τρόπος να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα. Αυτό που ισχύει τώρα είναι, για κάθε 25 με 30 μαθητές ένας δάσκαλος. Μπορούμε να απαιτήσουμε να θεσμοθετηθεί ανά 10 μαθητές ένας δάσκαλος. Έτσι θα είναι και πιο αποδοτική η διδασκαλία και δεν θα μειωθεί ο αριθμός των διοριστέων εκπαιδευτικών.
    Υπάρχει ένα Σωματείο το οποίο δημιουργήθηκε αρκετά πρόσφατα και ήδη προσφεύγουν σε αυτό Εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, επειδή προωθεί ένα ελληνοκεντρικό σχολείο, όπως αυτό που χάνεται χρόνο με το χρόνο, με σεβασμό στα ό,ποια ξένα παιδιά φοιτήσουν ώστε να μπορέσουν να αφομοιωθούν κατά το δυνατόν, αφού θα έχουν λάβει σωστή ελληνική παιδεία. Το Σωματείο αυτό, σε γενικές γραμμές, καλύπτει τους Έλληνες εκπαιδευτικούς που σέβονται την αποστολή που έχουν κληθεί να φέρουν εις πέρας και που είναι η διδασκαλία και τα ελληνικά ιδεώδη και πιστεύω ότι η πλειοψηφία ανήκει σε αυτή την κατηγορία.

    Πατριωτική κίνηση εκπαιδευτικών

    http://patriotikinisi.blogspot.com/

    Σχολιο 2(http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/03/blog-post_4408.html)

    Επιπλέον να απαιτήσουμε να δοθούν κίνητρα να κάνουν οι Έλληνες παιδιά όπως παλιά που ήταν γεμάτα τα σχολεία Ελληνόπουλα, υπήρχε ομοιογένεια και η αστυνομία ασχολείτο με την, σχεδόν ανύπαρκτη, εγχώρια εγκληματικότητα.

    Ελευθερία λόγου.
    Πεμ Μαρ 11, 11:08:00 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή