ΜΥΡΙΣΕ ΧΟΥΝΤΑ...
Στο στόχαστρο της ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας Θάλειας Δραγώνα, βρίσκεται η δασκάλα του μειονοτικού σχολείου Μεγάλου Δερείου Έβρου, Χαρά Νικοπούλου, επειδή υποστηρίζει με σθένος πως οι Πομάκοι μαθητές της δεν είναι Τούρκοι! Η κυρία Δραγώνα επιτέθηκε φραστικά κατά της εκπαιδευτικού, κόρης του πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου, προειδοποιώντας την με «επίσπευση» της μετάθεσής της από τον Έβρο!!! Τα τελευταία πέντε χρόνια η κυρία Νικοπούλου έχει γίνει κόκκινο πανί για τους εγκάθετους της Άγκυρας στη Θράκη, οι οποίοι θεωρούν πως η εκπαίδευση των μαθητών της μειονότητας θα πρέπει να έχει τουρκική σφραγίδα, ακόμη και αν αυτοπροσδιορίζονται ως Πομάκοι, όπως στην περίπτωση των μουσουλμάνων στο Μεγάλο Δέρειο. Πριν από τρεις εβδομάδες περίπου η κυρία Νικοπούλου βρέθηκε στην Αθήνα, όπου παρέλαβε από τα χέρια της υπουργού Παιδείας κυρίας Άννας Διαμαντοπούλου το δεύτερο βραβείο του διαγωνισμού «Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση» για την έκδοση της μαθητικής εφημερίδας «Δέρειο στη γνώση». Από το βήμα της εκδήλωσης η εκπαιδευτικός επεσήμανε, πως τόσο στο Μεγάλο Δέρειο όσο και στην υπόλοιπη Θράκη, υπάρχουν μαθητές Πομάκοι οι οποίοι είναι και αισθάνονται έλληνες και ζητούν τα δικαιώματά τους στην ελληνική εκπαίδευση. Μετά την βράβευση η κυρία Νικοπούλου παρουσίασε την εργασία της για το μειονοτικό σχολείο του Μεγάλου Δερείου, που παρακολούθησε και η υπουργός Παιδείας, η οποία στο τέλος την συνεχάρη. Στο διάλειμμα της εκδήλωσης η κυρία Νικοπούλου δέχτηκε την απρόκλητη επίθεση της ειδικής γραμματέως του υπουργείου Παιδείας για τα όσα δημόσια δήλωσε για την εκπαίδευση των Πομάκων από το βήμα. Όπως δήλωσαν αυτόπτες μάρτυρες του επεισοδίου, η κυρία Δραγώνα επέπληξε την εκπαιδευτικό κατηγορώντας την για «άσκηση εξωτερικής πολιτικής στον χώρο του σχολείου», ενώ την απείλησε ευθέως πως θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να μετατεθεί μία ώρα αρχίτερα από τον Έβρο, όπως η ίδια έχει ζητήσει. «Δεν είσαι σωστή δασκάλα», της είπε, προκαλώντας την άμεση αντίδραση της κυρίας Νικοπούλου, η οποία της υπενθύμισε πως λίγο νωρίτερα βραβεύτηκε για το έργο της από την ίδια την υπουργό Παιδείας. Το επεισόδιο είχε συνέχεια, αφού η ειδική γραμματέας του υπουργείου, σε έντονο ύφος και κουνώντας τον δείκτη του χεριού της, κατηγόρησε την εκπαιδευτικό πως γίνεται… «υποχείριο» των κομμάτων της αντιπολίτευσης (ενώ αν ανήκε στην συμπολίτευση όλα θα ήταν μία χαρά;), που προσπαθούν να «στριμώξουν» την κυβέρνηση με ερωτήσεις στη Βουλή για τα όσα συμβαίνουν στην Θράκη και στον χώρο της μειονότητας. Ακόμη και ο πρόσφατος εορτασμός της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου βρέθηκε στο στόχαστρο της κυρίας Δραγώνα, η οποία ζήτησε από την κυρία Νικοπούλου να «μαζευτεί» και να μην διανοηθεί να ντύσει τους Πομάκους μαθητές και τις μαθήτριες με εθνικές παραδοσιακές στολές, αν και ήταν επιθυμία πολλών γονέων του χωριού!!! Η κυρία Νικοπούλου αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε δημόσια δήλωση, επικαλούμενη τη θέση της ως δημοσίου υπαλλήλου, επιβεβαιώνοντας ωστόσο το φραστικό επεισόδιο με την κυρία Δραγώνα στους χώρους του ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού στις 13 Μαρτίου.
- Μήπως κάποιος θα πρέπει να ενημερώσει την κυρία Δραγώνα πως εξωτερική πολιτική δεν ασκείται εντός της ελληνικής επικράτειας; Επειδή προφανώς η κυρία Δραγώνα έχει «παραδώσει» (στο μυαλό της) τους Πομάκους της Θράκης στις ορέξεις της Άγκυρας, αυτό δεν συνεπάγεται πως εκπαιδευτικοί που τιμούν τον όρκο και το λειτούργημά τους, είναι υποχρεωμένοι να ακούνε τις «διαταγές» της περαστικής και αμφιβόλου πανεπιστημιακής γνώσης γραμματέα του υπουργείου Παιδείας.
- Μήπως κάποιος θα πρέπει, επιτέλους, να μηνύσει αυτή την «αλεξιπτωτίστρια» που έχει επιδοθεί στον εκτουρκισμό των ελλήνων μουσουλμάνων;
- Μήπως, επίσης, οι πολιτικοί της προϊστάμενοι οφείλουν να την εγκαλέσουν άμεσα, αν όχι να την απολύσουν (και να τερματίσουν τα ειδικά προγράμματα περί εκπαίδευσης μειονοτήτων που «τρέχει» στο όνομά της και διαχειρίζεται εκατομμύρια ευρώ...) και να επιφέρουν, επιτέλους, την δικαίωση για κάθε Χαρά Νικοπούλου, που αγωνίζεται προκειμένου να προσφέρει στους μαθητές και όχι να διαστρεβλώσει την γνώση και την ηθική νέων παιδιών;
- Μήπως κάποιος πρέπει να πει στην κυρία Δραγώνα, πως οι απειλές περί μεταθέσεων ανήκουν στο κακό παρελθόν της χώρας και πως οι εκπρόσωποι εκείνης της εποχής έχουν καταδικαστεί ηθικά, αλλά και από την ελληνική δικαιοσύνη για τα όσα «προσέφεραν» στην χώρα;
- Μήπως η κυρία Δραγώνα θα πρέπει να μάθει σε σέβεται τους Πομάκους και τα αιτήματά τους; Πόσο κακό (και γιατί άραγε;) βρίσκει το αίτημα των γονέων των πομακόπουλων, να ντυθούν τα παιδιά τους με ελληνικές παραδοσιακές στολές; Και αφού το θέλουν οι ίδιοι, γιατί το απαγορεύει η κυρία Δραγώνα; Με ποιο αιτιολογικό; Μήπως με το αιτιολογικό ότι προτιμά να ασκεί η ίδια την δική της (ιδιότυπη) «εξωτερική πολιτική»; Αλήθεια, γιατί δεν λειτουργεί η κυρία Δραγώνα τα ήδη έτοιμα δημόσια νηπιαγωγεία που ζήτησαν οι Πομάκοι; Γιατί δεν δημιουργεί και άλλα, προκειμένου να ικανοποιήσει τα ήδη κατατεθειμένα αιτήματα για ελληνική εκπαίδευση αυτών των ελλήνων μουσουλμάνων;
- Μήπως η άποψη περί εκπαίδευσης των μειονοτήτων της κυρίας Δραγώνα συμπίπτει με τις απόψεις της Άγκυρας, περί τουρκικής εκπαίδευσης στους μουσουλμάνους της Θράκης; Η καλή μου ανατροφή δεν μου επιτρέπει να εκφραστώ αναλόγως των έργων της κυρίας Δραγώνα, αλλά απορώ πώς κατέλαβε αυτή τη θέση που έχει (ειδική γραμματέας στο υπουργείο Παιδείας, ειδική σε θέματα εκπαίδευσης μειονοτήτων), ποιός την έβαλε στην θέση αυτή και με ποιό σκεπτικό την διατηρεί, αφού έμπρακτα η κυρία Δραγώνα απέχει παρασάγγας από την ίδια την εκπαίδευση και τους σκοπούς που αυτή έχει συνταγματικά θέσει (εκτός και αν η κυρία Δραγώνα έχει άλλους σκοπούς, που δεν έχουν καταγραφεί στο Σύνταγμα αυτής της χώρας, οπότε…).
- Τέλος, μήπως θα έπρεπε να λειτουργήσουν κάποιες ενώσεις ή κάποιοι σύλλογοι ή φορείς ώστε η κυρία Δραγώνα να καταστεί επισήμως ανεπιθύμητο πρόσωπο για την Θράκη και τους κατοίκους της; Δεν μπορεί κανείς στην κυβέρνηση να κατανοήσει το μέγεθος της εθνικά «εγκληματικής προσφοράς» της κυρίας αυτής;
Πηγή : http://www.xanthiblogs.gr/ --Ανάρτηση Από τον/την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ στο ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΣΧΟΛΙΟ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗ: Την ίδια στιγμή που εμείς διδάσκουμε στα Τουρκικά όλους τους Μουσουλμάνους στην ΘΡΑΚΗ (που δεν είναι Τούρκοι), η Καγκελάριος ΜΕΡΚΕΛ αρνείται Τουρκόφωνα Σχολεία για τους Τούρκους της Γερμανίας (επίσημο αίτημα Ερντογάν), και μιλάει για Γερμανικό Σχολείο και ενσωμάτωση των Τούρκων μαθητών στην Γερμανική κοινωνία! Εδώ, οι "δικοί μας", από Μπράτη έως Δραγώνα, μιλάνε για Διαπολιτισμικό Σχολείο. Πουθενά στις εισηγήσεις τους δεν αναφέρουν το αυτονόητο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ !
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Όταν η γνώμη κάποιου είναι ότι η εθνική μας ταυτότητα είναι μια ψευδαίσθηση και η ιστορία (μας) είναι ένα βάσανο, και του αναθέτουν την οργάνωση της εκπαίδευσης των ελληνοπαίδων, τι πιστεύετε ότι θα κάνει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι αυτός που τον διώρισε στη θέση αυτή, τι πρόθεση πιστεύετε ότι έχει για μας και το μέλλον μας;
Κι αυτός που του έδωσε να διαχειρισθεί 17 εκατ. ευρώ από κονδύλια της Ε.Ε. για την μόρφωση των μουσουλμανοπαίδων, με ποιο κριτήριο καταλληλότητος άραγε τον επέλεξε; Και τι σκοπιμότητα εξυπηρετεί;
Θα θέλαμε να ξέρουμε πώς χρησιμοποιήθηκαν τα κονδύλια της Ε.Ε.
Θα θέλαμε να μάθουμε γιατί τα μουσουλμανόπαιδα δεν είναι ελληνόπαιδα (δηλ. γιατί η διαφορετική θρησκευτική κατεύθυνση αρκεί για να τα διαχωρίσει απ’ τον εθνικό εκπαιδευτικό κορμό).
Γιατί υφίστανται διάκριση και χρειάζονται ξεχωριστή μόρφωση, την οικονομική διαχείριση της οποίας επελέγησαν να έχουν ένα άτομο που …βασανίζεται από την ιστορία (μας) κι ένα άλλο που θεωρεί το εθνικό μας πρόσωπο άσχημο και μπάσταρδο;