ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ

ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ
ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΥΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Δευτέρα, 9 Μαΐου 2011

ΠΕΡΙ «ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ» ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΝΟΗΣ

Ξύπνησε ΟΛΜΕ!!!

Διαβάζουμε π
νακοίνωσι στ
σελίδα τους: 

Ο εμπαιγμός έχει και τα όρια του

 
 

Καταγγέλλουμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τον εικονικό διάλογο που έστησε σε βάρος εκπαιδευτικών, γονιών, μαθητών αλλά και των τοπικών δημοτικών αρχών στο θέμα των συγχωνεύσεων – καταργήσεων σχολείων.

Συγκεκριμένα το Υπουργείο Παιδείας:

- στις 13/3/2011 ανακοινώνει την πρότασή του την οποία υποτίθεται πως θέτει σε "διάλογο"

- στις 23/3/2011 η Υπουργός Παιδείας σε δελτίο τύπου δηλώνει σχετικά με το θέμα: "έχει  γίνει σοβαρή και οργανωμένη δουλειά, σε κάθε περιφέρεια. 'Οπου υπάρχουν τεκμηριωμένες και ήρεμες προσεγγίσεις και όπου τα επιχειρήματα είναι παιδαγωγικά, οι συγκεκριμένες περιπτώσεις εξετάζονται, ….",

- στις 14-4-2011 στην εγκύκλιο για τα κενά και τα πλεονάσματα προσωπικού αναφέρει πως "θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι μεταβολές των σχολικών μονάδων (συγχωνεύσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις), όπως υφίστανται στα επισυναπτόμενα σχέδια υπουργικών αποφάσεων",

- στις 15-4-2011 με δελτίο τύπου το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με αναρτήσεις στο διαδίκτυο αναφέρει " Το τελικό σχέδιο για τις συνενώσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις σχολικών μονάδων θα ανακοινωθεί επίσημα και αποκλειστικά από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, όταν υπογραφεί η σχετική υπουργική απόφαση

- και ξαφνικά στις 2/5/2011, εμφανίζεται στο διαδίκτυο το ΦΕΚ με την σχετική Υπουργική Απόφαση η οποία έχει υπογραφεί από τις 14/3/2011 και δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβέρνησης στις 18/3/2011 και μάλιστα με επιπλέον σχολεία για συγχώνευση – κατάργηση από την αρχική πρόταση (πχ. Ελασσόνα, Πρέβεζα κ.λπ.)!!

Με απλά λόγια όχι μόνο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ενέπαιξε συνειδητά την εκπαιδευτική κοινότητα όλο αυτό το διάστημα, αλλά έδωσε και διαφορετικό κείμενο στη δημοσιότητα στις 13/3/11 από αυτό που υπέγραφε στις 14/3/11 ως υπουργική απόφαση.

Επιπλέον ερωτηματικά τίθενται σχετικά με τη νομιμότητα εκτέλεσης της συγκεκριμένης απόφασης, σε περίπτωση που δεν έχει αποκτηθεί ο μοναδικός αριθμός Α.Δ.Α.

για το πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Θυμμαι πρ
τν τν «μεγάλη» τους περγία κα δρακρύζω π τ …γέλια!!!  Πολ κόψιμο γι τν κπαίδευσι εχαν τ παλληκάρια κα ο κοπελιές!!! ταν τος ωτοσες γι τ ατήματά τους, σο
παντοσαν γι
περωρίες πο
χασαν. ταν τος ωτοσες γι τν ποιότητα τν βιβλίων (πο
ποτίθεται πς ταν νας π τος λόγους τς περγίας), σο
παντοσαν γι κάτι προαγωγές κα γι περισσότερες ρες διδασκαλίας νευ ντικρίσματος!! ταν τος ωτοσες γι τν γραμματοσύνη τν παιδιν κα πς θ μποροσαν ν συμβάλλουν ςτε ν
λλάξ κάτι τέτοιο, σο
παντοσαν γι
τν νάγκη συμπαραστάσεως πο εχαν στν περγία τους. 

Γενικς, ταν τος ωτοσες γι τ πραγματικ προβλήματα τς παιδείας κι χι γι τ προβλήματα τς τσέπης τους, σο
παντοσαν γι τ προβλήματα τς τσέπης τους, γι τν συνδικαλισμό κα τν κομματισμό τους!
Ο  «διδάσκαλοι»! Πο λέει λόγος…

Συνομίλησα πολλς ρες, κείνη τν περίοδο, μ διδάσκαλο το Δημοτικο, μέλος το ΚΚΕ. Κα μο
δήλωσε πς νας π τος κυρίους σκοπούς του ταν

κπαίδευσις τν παιδιν στ ν γίνουν μέλη το ΚΚΕ μεγαλώνοντας.
Διεφώνησα  διότι θεωρ πς κάθε νθρωπος φείλει μόνος του ν
ναζητ τος πολιτικούς του δρόμους. Κα μο
πετέθη!

Τν ρώτησα π πο
ντλοσε τ δικαίωμα ν
σκ προπαγάνδα σ μικρ παιδιά, κα μο
πήντησε π τ κόμμα. Τν ρώτησα ἐὰν χουν νημερωθε ο γονες γι τς δράσεις του κα μο
πήντησε, μ  ερωνικότατον φος, πς θ τ μάθουν μαζεμένα ταν λθ

ρα. 

Γενικς, δράσις τν συνδικαλιστν, ἐὰν συνυπολογίσω τν κατάντια τς λευθέρας γορς, πλέον μ
κνευρίζει. χι γιατ δν πιστεύω στν συνδικαλισμό.
λλ διότι ατο το εδους συνδικαλισμς χει καταστρέψει κατ
να πολ μεγάλο μέρος τν λληνική κοινωνία.
Κα τ χειρότερον εναι πς ατο
λοι πιστεύουν ( κάνουν πς πιστεύουν) ,τι κριβς μέσα π τν συνδικαλισμ θ σωθομε ς κοινωνία. δυνατον ν
ντικρίσουν τ
ποτελέσματα το συνδικαλισμο στν κοινωνία μας. Κι παναλαμβάνω, ατο το συνδικαλισμο. Πο οσιαστικς παρέχει σ
σους πληρώνουν καλλίτερα τς πηρεσίες του. 

ΟΛΜΕ λοιπν ξύπνησε! Τν ζόρισε μείωσις τν σχολείων. Μυρίζει πολύσεις! Μυρίζει μειωμένους σ
ριθμ συμβασιούχους. Μυρίζει μακροπρόθεσμα κι λλες μειώσεις στ εσόδημα… Κα
δν τν πείραξε ΠΟΤΕ πο τ παιδιά μας βγαίνουν γράμματα π τ σχολεα, στ
ποα διδάσκουν ατοί! Δν τν πείραξε ΠΟΤΕ
κάθε παλαβ παρέμβασις Μπαμπινιώτου, πο ξεφτύλισε τν γλώσσα!! (πως τότε πο διόρθωσε παίκτη στ «μιλομε λληνικά», διότι, κατ Μπαμπινιώτη πάντα, λέξις «πλς» δν φίστατο!!!
ταν βρώμα γινε βρόμα, τ χρμα, χρόμα, τ αγό, βγό, τ ατί, αφτί…). Δν τος πείραξε ΠΟΤΕ πο τ παιδιά μας μαθαίνουν τν Παρακείμενο ς παροντικό χρόνο!!! (
Πς  μπορε
Παρακείμενος ν
δηγήσ στν σχιζοφρένεια!

ΟΛΜΕ!!! Πο καίγεται γι τ μειωμένα πιδόματα λλ χέστηκε γι τ τοβλα πο
ξάγονται π τ σχολεα!!! ΟΛΜΕ πο καίγεται γι τν συνδικαλισμό, λλ μόνον γι
κενον τν συνδικαλισμό πο προσφέρει χρήματα! ΟΛΜΕ πο κλείνει τ σχολεα γι δύο μνες (σχυριζομένη πς τ σχολεα δν εναι χρος σταθμεύσεως γι παιδιά) λλ χέστηκε γι  τ
ἐὰν τ παιδιά θ γίνουν νθρωποι σν τ μοτρα τους..

Ξύπνησε ΟΛΜΕ κα
πευθύνει τν λόγο στν πουργ
-Παιδείας!


παίδευτος κπαιδευτικς στν παίδευτη πουργό πευθύνει λόγο. Ξέχασαν πς
πουργς ντιλαμβάνεται μόνον τν γγλική! Κακς δν γραψαν τν πιστολ στν γγλική! 

Ξέχασαν πς πρ
νς τους Δραγώνα κα
Διαμαντοπούλου πεφάσισαν ν διδάσκονται τ παιδι τς Α' Δημοτικο
γγλικά. λλ τότε δν ντέδρασαν διότι τος βόλευε! Περισσότεροι καθηγητς στ σύστημα μοιβς!!! ρα, περισσότεροι συνδικαλιστές!! ρα καλλίτερα…. γνοντας φυσικ τ
ἐὰν εναι
χι χρήσιμα κα
ποικοδομητικ τ
γγλικ σ ατς τς λικίες…

Ξέχασαν τν μετατροπ το μαθήματος τς στορίας σ μάθημα πιλογς! λλ χέστηκαν γι τος νιστορητους τσιμεντολίθους πο παράγουν!

Ξέχασαν τς πάρχουσες προσπάθειες λλοιώσεως τς στορία μας, μέσ τν συγγραμμάτων πο ατο διδάσκουν! λλ ν πέφτ
μισθς στ τέλος το μηνς κα σκασίλα τους! Κι ς πά ν χαθ κα

λλς κα

στορία της! 

Ξέχασαν τν προσπάθεια λλοιώσεως τς κοινωνίας μας, κα τν μετατροπή της σ πολυπολιτισμική! Ατο
ργάνωσαν (κι ργανώνουν) ορτς πολυπολιτισμικότητας κα καταργήσεως συνόρων! Ατο διδάσκουν τ περ τν καϋμένων τν προσφύγων!!! (
Λαθρολαγνεία κα ΛΑΘΡΟεκπαίδευσις)

λλ σ τίποτα π
σα προανέφερα δν γινε ΠΟΤΕ λόγος! Κάποια ναφορά! Κάποια διαμαρτυρία!! λα εχαν πάντα καλς… Μόνον τ μισθ ν πέφτουν κι λα χουν καλς…. 

Ξύπνησε λοιπν ΟΛΜΕ!!! Γι ν τρομάξουμε!!

λλ
ταν «ατοκράτωρ» κατήργησε τ «θνικς»  π τ
πουργεο, δν νοχλήθηκαν διόλου!!! Εναι πολυπολιτισμικοί βλέπετε!!! Προτιμον μίαν χώρα μ
κατομμύρια μαθητές, διαφορετικς ντιλήψεως, πιπέδου κα καταβολν… Θεσολες εναι ατές… Δν ντιλαμβάνονται πς τ «φεντικό», πο λέγεται κράτος, χρειάζεται ν παίρν γι ν δίν. Χρειάζεται ν γεμίζ τ ταμεα γι ν
χ κα
παλλήλους. Χρειάζεται ν εναι φιλάνθρωπο, ταν τ παίρνει, χι ταν δν μπορ ν θρέφ τ δικά του παιδιά! λλ πο ν τ καταλάβουν ατό ο συνδικαλιστές μας; Λς κα τ κράτος εναι διοκησία το γείτονα. Λς κα δν εμαστε λοι μέτοχοι σ ατν τν ταιρεία πο λέγεται λληνικό κράτος! Λς κα δν χουμε λοι τν ποχρέωσι ν τ προστατεύουμε π τος καταχραστές! 


 

Εδατε καορες ΟΛΜΕ γι τος φγανούς; Δν εδα μως νάλογες καορες γι τος λληνες… Λς κι
ργοδότης τους εναι τ
φγανικ κράτος! (

φγανία πως γράφει
λευθεροτυπία!!) Δν εδα ΠΟΤΕ ν σκεφτον τ
πίπεδον τς κπαιδεύσεως. ντιθέτως, σιωπή! Συνενοχή! Μία συνενοχ πο καλύπτει οσιαστικς τν δική τους μάθεια κα
γραμματοσύνη! 

Λς στν «διδάσκαλο»: «ταν θέλουμε ν «προστάξουμε» χρησιμοποιομε νεστώτα Προστακτικς! χι όριστο!! π.χ. Παράγγειλε χι παρήγγειλε.., Τραγούδα, χι τραγούδησε… Μίλα, χι μίλησε» Κι παντ: «μ δέν μπορομε ν τ ξέρουμε λα…» μως να παιδάκι Α'Δημοτικο πο σ διόρθωνε τ τιμώρησες!!! σ δν μποροσες ν ξέρς πς τ παιδάκι εχε δίκαιον;

κου δν μπορομε ν τ ξέρουμε λα!!! Δν σο ζήτησα καλέ μου νθρωπε ν μο
ξηγήσς τν δομή του τόμου! Γραμματική σο ζήτησα ν μάθς στ παιδιά μας!
Ἐὰν δν μπορς σ, τότε ποιός θ τ κάν; θ πρέπ ν πνε λοι στ Πανεπιστήμια γι ν μάθουν ν
μιλον κα ν γράφουν; 

ωτς «διδάσκαλο» ποιά εναι σωστή ρθογραφία γι τς λέξεις αγό κα ατί. Κι παντ: «Κα ο δύο… λλοι τ γράφουν τσι κι λλοι λλοις…» Δν σ
ωτ καλέ μου νθρωπε πς τ γράφουν. Σ
ωτ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!!! 

ωτς «διδάσκαλο» γι τ ποιός εναι
ρθός τρόπος διδαχς τς διαιρέσεως. Κα σο
παντ: « κλασσικός εναι λλ πρέπει ν τ διδάξουμε λα!» Κα πο εναι μωρέ διδασκαλική σου διότητα; Τί σημαίνει πρέπει ν τ διδάξουμε λα; Θ κάνς τ μυαλ τν παιδιν σούπα γιατί κάποιοι λίθιοι
νεγκέφαλοι δν ξέρουν τί τος γίνεται; Κα πο εναι ΟΛΜΕ κε; χέστηκε ΟΛΜΕ σο πέφτει τ παραδάκι;

Μς χορέψατε λοιπόν μ τ συνδικαλιστικά σας! Μς πρήξατε! Μόνον γι τν τσέπη σας κα τν βολή σας! Μόνον γι τ πς θ βολέψετε τν πισινό σας! λλ γι
σα κληθήκατε ν
πηρετήσετε, οτε λόγος! Σκασίλα σας! 

Ν πτε λοιπν, στν γγλική γλώσσα πάντα, ν ζητήσετε π τν πουργ
Παιδείας τν λόγο. Τώρα πο καταστρέψατε τρες γεμτες γενεές λλήνων, φτιάχνοντας συνδικαλιστές κα φυτά σωτερικο χώρου, ν πτε ν
ναζητήσετε τ δίκαιά σας! Κα  μν νησυχετε γι τ παιδιά μας. τσι κι λλοις μόνον ς πελτες σς νδιέφεραν. Φτιάχνουμε κρυφ σχολει
μες! Δν θ χαθον ατά! Τος αυτούς σας ν λυπστε… σες εστε τελειωμένοι…. Κα ελικρινς, δν λυπμαι διόλου.. πως στρώσατε κοιμστε… Κοράκια…

Φιλονόη

Υ.Γ. λέξις «διδάσκαλος» ποτυπώνει κριβς ατ πο
ντικρύζω. να κατασκεύσμα, πο δν ντιλαμβάνται τίποτα, δν σκέπτεται διόλου, φαρμόζει κατ γρμμα σα το
παγορεύουν, εναι κα λίγο κουλτούρα ν φύγουμε, κα λίγο σαββατιάτικη μπαρότσαρκα, κα λίγο προστασία το
γριοχοίρου, κα λίγο συνδικαλισμός, κα λίγο π
λα, λλ διδάσκαλος δν εναι! Κα οτε θ γίν ΠΟΤΕ

ΠΗΓΗ: http://filonohpontou.wordpress.com/2011/05/07/olme/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου