ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ

ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ
ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΥΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου 2010

ΖΗΤΩ Η 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 – ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ !

Ομιλία Χαράς Νικοπούλου, Οκτώβριος 2010

Ημέρες σαν τη σημερινή αναρωτιέμαι πάντα: Πώς να δείξεις σε έναν τυφλό το μεγαλείο του Παρθενώνα για να νιώσει την Ελληνική περηφάνια;.. Πώς να βάλεις σε έναν κωφό να ακούσει την ενάτη συμφωνία του Μπετόβεν και να ονειρευτεί;.. Πώς να μιλήσεις σε έναν ξένο για το Ελληνικό έπος του 1940 για να αντιληφθεί τον ηρωισμό των Ελλήνων;..
Γι αυτό και εγώ σήμερα δε θα απευθυνθώ σε κανέναν άλλο παρά μόνο σε αυτούς που η καρδιά τους χτυπά ακόμη Ελληνικά και κυρίως σε εσάς σύγχρονα Ελληνόπουλα, σε εσάς που όλη η Ελλάδα στηρίζει το μέλλον της..
Σαν σήμερα λοιπόν πριν από 70 χρόνια ακριβώς ο Έλληνας για μια ακόμη φορά ξύπνησε μέσα του τον Λεωνίδα, μα τότε πιο λακωνικός από ποτέ άλλοτε, έκλεισε το "ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ" σε τρία γράμματα: "ΟΧΙ"
Μια άρνηση που ξεκινούσε από την Ελληνική ψυχή του πιο απλού Έλληνα και έφτανε μέχρι τα χείλη του τότε εθνάρχη Ιωάννη Μεταξά.
Πριν από 70 χρόνια δεν υπήρχε κανένας Έλληνας, μεγάλος ή μικρός, νέος ή γέρος, άνδρας ή γυναίκα, που να σκεφτεί αν έπρεπε να κάνει το καθήκον του...
Όλοι μαζί ξεκίνησαν για την εθνική αντίσταση: το ξυπόλυτο τάγμα, αποτελούμενο από μικρά παιδιά στην πρώτη γραμμή του αντιπερισπασμού, οι γυναίκες της Πίνδου, αυτές που έκαναν τον στιχουργό να απορήσει και να τις υμνήσει λέγοντας, "γυναίκες ηπειρώτισσες, ξαφνιάσματα της φύσης, εχθρέ γιατί δε ρώτησες ποιον πας να πολεμήσεις", οι υπερήφανοι Έλληνες φαντάροι , αυτοί που μόνοι στην πρώτη γραμμή, μα γεμάτοι σθένος πολεμούσαν για εσένα, αυτοί που δάκρυζαν, που πονούσαν, που ακρωτηριάστηκαν, που έχαναν τη ζωή τους, αυτοί που μέχρι και σήμερα τα οστά τους παραμένουν άταφα στα βουνά της σκλαβωμένης Βορείου Ηπείρου.
Τα ιστορικά γεγονότα λίγο πολύ γνωστά : Προάγγελος του πολέμου η βύθιση του Ελληνικού αντιτορπιλικού "Έλλη" στις 15 Αυγούστου του 1940...
Δυο μήνες μετά στις τρεις τα ξημερώματα της Δευτέρας 28 Οκτωβρίου 1940 , για τους Ιταλούς η 18η επέτειος από τη φασιστική ''πορεία προς τη Ρώμη'' που έφερε το 1922 τον Μουσολίνι στην εξουσία , ο Ιταλός πρεσβευτής στην Αθήνα Γκράτσι επισκέπτεται στην οικία του τον πρωθυπουργό της Ελλάδας Ιωάννη Μεταξά και του επιδίδει τελεσίγραφο με το οποίο ζητούσε , εντός τριών ωρών , τη διέλευση και στάθμευση των Ιταλικών στρατευμάτων στην Ελλάδα.
Με τη γαλλική φράση:"alors, c'est la guerre", που σημαίνει "πόλεμος λοιπόν" ο Μεταξάς απορρίπτει το Ιταλικό τελεσίγραφο και απευθύνει διάγγελμα-κατάθεσης και μαρτυρίας Ελληνικής αφοσίωσης προς τον Ελληνικό λαό.
Αρχίζει έτσι η Ιταλική επίθεση κατά της Ελλάδας στο Αλβανικό μέτωπο, την ώρα που ο λαός διαδηλώνοντας στους δρόμους της Αθήνας κατά της Ιταλίας τρέχει με ενθουσιασμό να καταταγεί και να πολεμήσει στο μέτωπο...
Τα γεγονότα που σχετίζονται με αυτόν τον πόλεμο είναι γεγονότα που χτίστηκαν με τον ηρωισμό και την αυτοθυσία όλων των Ελλήνων.
Ενδεικτικό του ηρωικού πνεύματος της εποχής είναι και το διάγγελμα του Ιωάννη Μεταξά προς τους Έλληνες.. Μίλησε με ανδρισμό και άγγιξε κάθε Ελληνική ψυχή .. Μέχρι και σήμερα μας κάνει να νοιώθουμε πόσο φτωχή είναι η Ελλάδα από κυβερνήτες που ποτέ δε θα διαπραγματεύονταν την τιμή και την αξιοπρέπεια της και δε θα άφηναν κανέναν αέρα να πάρει καμιά Ελληνική σημαία, γιατί στην προκειμένη περίπτωση ο Έλληνας γίνηκε η ιαχή "ΑΕΡΑΣ'' στο σύνθημα που ακόμη αντιλαλεί στα αυτιά μας από το στόμα των στρατιωτών του 1940..
Α Ε Ρ Α !!!!!!!
Ο Ιωάννης Μεταξάς λοιπόν στο διάγγελμα του στις 28 Οκτωβρίου του 1940 αναφέρει:
"Η στιγμή έφτασε που θα αγωνισθούμε για την ανεξαρτησία της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμή της. Μολονότι τηρήσαμε την πλέον αυστηρή ουδετερότητα και ίση προς όλους , η Ιταλία , χωρίς να αναγνωρίζει σε εμάς το δικαίωμα να ζούμε ως ελεύθεροι Έλληνες , μου ζήτησε σήμερα στις τρεις το πρωί την παράδοση τμημάτων του εθνικού εδάφους, κατά τη δική της βούληση και με σκοπό να καταλάβουν αυτές τις περιοχές. Η κίνηση των στρατευμάτων τους θα άρχιζε στις 6 το πρωί. Απάντησα στον Ιταλό πρέσβη ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθαυτό και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται τούτο ως κήρυξη πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδας. Τώρα θα αποδείξουμε εάν πράγματι είμαστε άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποία μας εξασφάλισαν οι προπάτορες μας. Όλο το έθνος ας ξεσηκωθεί σύσσωμο..
Αγωνισθήτε για την πατρίδα , τις γυναίκες, τα παιδιά σας και τις ιερές παραδόσεις σας. Ν υ ν υ π έ ρ π ά ν τ ω ν ο α γ ώ ν" !!
Πόσο μικρός τελικά αποδείχτηκε ο Ιταλός και ο Γερμανός αργότερα μπροστά στον Έλληνα φαντάρο.. Πόσο ανατριχιαστικά επικό ακούγεται στα αυτιά μας το τραγούδι της Σοφίας Βέμπο "παιδιά της Ελλάδος παιδιά", που έδινε κουράγιο στον Έλληνα φαντάρο μα και στην Ελληνίδα μάνα του 1940, την όποια προέτρεπε να δείξει ανδρειοσύνη λέγοντας: "η πίκρα και η τρεμούλα σε μια γνήσια Ελληνοπούλα δεν ταιριάζουνε, Ελληνίδες του Ζαλόγγου και της πόλης και του λόγγου και Πλακιώτισσες, όσο κι αν πικρά πονούμε υπερήφανα ας το πούμε σαν Σουλιώτισσες.."
Κανείς δεν έλειπε από τη μάχη!! Κανείς δε δείλιασε στον πόνο!! Κανείς δεν καταδέχτηκε να παραδοθεί!! Γιατί όλοι ήσαν γνήσιοι απόγονοι του Λεωνίδα, του Κολοκοτρώνη, του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, και κάθε Έλληνα πολεμιστή που άφησε την ψυχή του και έγραψε το όνομα του με αίμα στις σελίδες της Ελληνικής Ιστορίας!
Σήμερα λοιπόν παιδιά, μετά από 70 χρόνια καλούμαστε να θυμηθούμε το Έπος του 1940, όχι γιατί το έχουν τόσο ανάγκη οι ψυχές των ηρώων του τότε.. Αυτοί είναι πλέον αθάνατοι!! Μα κυρίως γιατί εμείς νοιώθουμε την ανάγκη να πιαστούμε από μεγάλες ιδέες και ιδανικά και ίσως πιο πολύ από ποτέ άλλοτε να υψώσουμε το ανάστημά μας σε κάθε ξένο ή εγχώριο που επιβουλεύεται την εθνική υπόσταση της Ελλάδος και να βροντοφωνάξουμε το Ο Χ Ι...
Γιατί μπορεί να μένουμε προς το παρόν βουβοί στην άνευ όρων παράδοση της χώρας μας στους ξενόφερτους κατακτητές , μα ας θυμηθούμε όλοι τα λόγια δύο Ελλήνων ποιητών αρχικά του Γιάννη Ρίτσου που μας ψυχογραφεί τονίζοντας: ''τούτος ο λαός αφέντη μου δεν ξέρει πολλά λόγια, σωπαίνει, ακούει και όσα του λες τα δένει κομπολόγια.... Κι από τους τάφους ξεκινάν όλοι οι νεκροί του αγώνα και μπαίνουν πάλι στη σειρά με σιδερένιο γόνα.. Και τούτο το περήφανο, το άμετρο ψυχομέτρι, μόνη σημαία το φως κρατεί, μόνο σπαθί τ' αλέτρι!!''
Μα ακόμη πιο χαρακτηριστικά ας μας συντροφεύουν στη σημερινή εθνική επέτειο του 1940 τα λόγια του Κωστή Παλαμά:
''παιδιά μου , ο πόλεμος για εσάς περνάει θριαμβευτής, των αδίκων ο πόλεμος δεν είναι εκδικητής. Είναι ο θυμός της άνοιξης και της δημιουργίας. Η Ελλάδα είναι αβασίλευτη , με δάφνες και με κρίνα της νίκης! Παντοδύναμος την έπλασε τεχνίτης. Η δόξα το καμάρι της. Η αλήθεια είναι δική της.. Κι αν είναι και στον πόλεμο μέσα , η ζωή θυσία, ο τάφος είναι πέρασμα προς την αθανασία!!!''

Ε Λ Λ Α Δ Α: Χ ρ ό ν ι α Π ο λ λ ά !

Σχόλιο Κουντουριώτη: Οφείλουμε τα εύσημα στην γενναία δασκάλα του Ελληνικού Βορρά, Χαρά Νικοπούλου, που στάθηκε στην Θράκη μας ως νέα Μπουμπουλίνα, έχοντας μπρος της πράκτορες των Τούρκων γιουσουφάκια, και πίσω έχοντας εχθρούς γενίτσαρους δικές μας, Δραγώνα-Φραγκιαδάκαινα του Σόρος προσκοπάκια

Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2010

ΔΡΑΓΩΝΑ ΤΕΛΟΣ ! ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ τέως ΥΠΕΠΘ

Στο καλό κ. Δραγώνα και ευχόμεθα να σας ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι "δια βίου" πράκτορες της εθνομηδενιστικής παρέας

ΚΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2010/10/blog-post_9785.html


Επιτέλους και μία ευχάριστη είδηση!


Η τόσο μισητή στους Έλληνες και άκρως συμπαθής στους Τούρκους γενική γραμματέας του αποεθνικοποιημένου υπουργείου "παιδείας" κ. Θάλεια Δραγώνα αναγκάστηκε να υποβάλλει την παραίτησή της μετά την θύελλα των αντιδράσεων που προκάλεσε η απαράδεκτη πρότασή της να γίνει προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας.


Φυσικά δεν άλλαξε τίποτα στα αμερικανοθρεμμένα μυαλά των "αντιεξουσιαστών" του σημερινού καθεστώτος ,απλώς είδαν ότι η "τρύπα" που άνοιξε η Δραγώνα στο σαπιοκάραβό τους έμπαζε πολλά νερά και είπαν να βάλουν προς το παρόν ένα φελλό να την βουλώσουν.


Την πρώτη μάχη με τα επιτελεία της "Νέας Τάξης Πραγμάτων" και τους πράκτορες του Soros και της Bilderberg την κερδίσαμε, ωστόσο ο πόλεμος μόλις τώρα άρχισε και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αφήσουμε κάτω τα όπλα.


Όλο αυτό το σκυλολόι της "Νέας Εποχής" δεν θα τα παρατήσει τόσο εύκολα και δεν... θα ησυχάσει παρά μόνο όταν θα έχει επιβάλλει με κάθε τρόπο και μέσο τον "Νέο Πατριωτισμό" που όπως είπε ο κατοχικός μας πρωθυπουργός "δεν δίνει σημασία ούτε στα σύμβολα ούτε στην Ιστορία ".

Έστω και αν πρόκειται για "στρατηγική υποχώρηση", η "παραίτηση" της Δραγώνα μας αποδεικνύει ότι κανένας αγώνας και καμία αντίσταση στο κατοχικό καθεστώς δεν πάει χαμένη, πράγμα που θα πρέπει να μας ενθαρρύνει ώστε να γίνουμε ακόμα πιο μαχητικοί και πείσμονες σε αυτόν τον απελευθερωτικό πόλεμο.

Μεθαύριο θα γιορτάσουμε και θα τιμήσουμε τη μνήμη των πατεράδων μας και των παππούδων μας που πριν από 70 χρόνια είπαν ΟΧΙ στη Νέα Τάξη της ίδιας τρόϊκας.

Ήλθε η στιγμή να πούμε και εμείς ένα λεβέντικο ΟΧΙ στη σύγχρονη "Νέα Τάξη" και στους ντόπιους και ξένους υπηρέτες της.
Έφτασε η ώρα να αποδείξουμε ότι είμαστε απόγονοι εκείνων των Ελλήνων και όχι γενίτσαροι του "Νέου Πατριωτισμού".

ΠΗΓΗ: http://resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5050

Υ.Γ. Η προσληφθείσα υπάλληλος του CDRSEE (μαζί με την Φραγκουδάκη και την Κουλούρη) κατάφερε να εκτουρκίσει κάθε Μουσουλμάνο της Θράκης. Πότε θα πληρώσει για τις προδοτικές της ενέργειες; Τα τριάκοντα αργύρια (πολλά εκατομμύρια ευρώ…) δεν την βαραίνουν;

Πέμπτη, 7 Οκτωβρίου 2010

ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ: ΑΥΓΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΔΡΑΓΩΝΑ, ΕΝΩ ΠΕΡΥΣΙ ΜΑΖΕΥΑΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΡΙΞΕΩΣ ΤΗΣ


ΑΥΓΗ

Εκτός Λυκείου η γενική παιδεία

05/10/2010 - 14:04

Στεφανάκου Π.

Την κατάργηση του Λυκείου ως αυτόνομης εκπαιδευτικής βαθμίδας με τη δική της αποστολή προωθεί το υπουργείο Παιδείας με το νέο σχέδιο προγράμματος για το νέο σχολείο που δημοσιοποιήθηκε με τη γνωστή μέθοδο των διαρροών. Η γενική παιδεία στην ουσία σταματά στο Γυμνάσιο, όπου η παρεχόμενη εκπαίδευση είναι υποχρεωτική. Το Λύκειο θα είναι πλέον προπαρασκευαστικό κέντρο που θα λειτουργεί με ελάχιστα υποχρεωτικά μαθήματα, κοινά για όλους τους μαθητές, και πολλά μαθήματα επιλογής. Ολόκληροι επιστημονικοί κλάδοι εξοβελίζονται ουσιαστικά από το πρόγραμμα καθώς ένας μαθητής μπορεί να φοιτήσει στο Λύκειο και να ολοκληρώσει τις σπουδές του χωρίς να επιλέξει κανέναν απ' αυτούς. Το Λύκειο γίνεται πλέον σχολείο εξειδίκευσης, όπου οι μαθητές σε πολύ νεαρή ηλικία θα είναι υποχρεωμένοι να κάνουν επιλογές ζωής.

Το πρόγραμμα, που σχεδιάζεται από την Θ. Δραγώνα, αποτελεί στην ουσία αντιγραφή του Ιντερνάσιοναλ Μπακαλορεά, το οποίο λειτουργεί σε ακριβά ιδιωτικά σχολεία προκειμένου οι γόνοι των οικονομικά εύπορων οικογενειών να εξασφαλίσουν θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς να περάσουν από την ψυχοφθόρα διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων, όπου μένεις εκτός για ένα μόριο.

Τόσο ο πρωθυπουργός όσο και η υπουργός Παιδείας είναι λάτρεις αυτού του μοντέλου, όπως, άλλωστε, φανερώνουν και οι επιλογές σπουδών που έκαναν για τα παιδιά τους. Ο έρωτας της υπουργού με το ΙΒ μπορεί να είναι πρόσφατος, αλλά του πρωθυπουργού κρατά χρόνια πολλά, από το 1995, όταν ως υπουργός Παιδείας νομιμοποίησε τμήματα Ιντερνάσιοναλ Μπακαλορεά στα ιδιωτικά σχολεία και θέλησε από τότε να βάλει και στα δημόσια το πρόγραμμα αυτό, αλλά χωρίς επιτυχία. Η εισαγωγή στα πανεπιστήμια του εξωτερικού γίνεται μέσω του συμψηφισμού των επιδόσεων των υποψηφίων σε εξετάσεις και εργασίες, η αξιοπιστία και το αδιάβλητο των οποίων είναι υπό αμφισβήτηση. Πρόσφατο είναι το σκάνδαλο με αγοραπωλησίες θεμάτων και εργασιών, για το οποίο έχουν ήδη έχουν ασκηθεί διώξεις σε καθηγητές, μαθητές και γονείς από τρία ιδιωτικά σχολεία (Ζηρίδη, Κολέγιο Ψυχικού και Μωραΐτη).

Σε ό,τι αφορά το Λύκειο, το υπουργείο Παιδείας προχωρά χωρίς ξένους "σοφούς". Μία ομάδα στενών συνεργατών της υπουργού και της κ. Δραγώνα επιχειρούν να προσαρμόσουν τη λειτουργία του Ιντερνάσιοναλ Μπακαλορεά στο ελληνικό λύκειο, καθώς, όπως απεφάνθη η κ. Διαμαντοπούλου σε πρόσφατη συνέντευξή της, είναι αυτό που μας ταιριάζει. "Το νέο σύστημα", δήλωσε στη ΝΕΤ στις 27.9, θα προσιδιάζει στο Ιντερνάσιοναλ Μπακαλορεά. Έχουμε δει το γερμανικό, το γαλλικό. Έχουμε δει τις μικρές χώρες, Φινλανδία και άλλες και έχουμε καταλήξει σ' αυτό που ταιριάζει σε μας". Δηλαδή, στο σύστημα ΙΒ, που σχεδίασε το συμβούλιο ενός "μη κερδοσκοπικού οργανισμού", όπως συστήνεται, που εδρεύει στη Γενεύη.

Βάσει αυτού του συστήματος και των διαρροών του υπουργείου, θα συμβούν τα εξής:

* Η Α' Λυκείου θα είναι ντεμί σεζόν. Θα λειτουργεί με περισσότερα υποχρεωτικά μαθήματα και λιγότερα μαθήματα επιλογής, που θα ετοιμάζουν τον μαθητή γι' αυτό που θα ακολουθήσει. Τα υποχρεωτικά θα διδάσκονται 25 ώρες και τα μαθήματα επιλογής 10 ώρες. Αυτήν την εικόνα θα βρουν οι μαθητές από του χρόνου.

* Στη Β' και τη Γ' Λυκείου θα έχουμε την πλήρη ανατροπή. Τα υποχρεωτικά μαθήματα περιορίζονται σε 12 ώρες διδασκαλίας και τα μαθήματα επιλογής σε 21 ώρες. Επίσης, εισάγεται ο θεσμός των δραστηριοτήτων "ευαισθητοποίησης σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα" (2 ώρες) που θα συνδέεται και με εργασίες.

* Τα υποχρεωτικά μαθήματα σε κάθε τάξη είναι τρία: Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Αγγλικά και Γυμναστική. Από εκεί και πέρα οι μαθητές θα παίρνουν ένα εξάωρο μάθημα από μία από τις έξι ομάδες μαθημάτων και ένα τρίωρο μάθημα από κάθε μια από τις υπόλοιπες ομάδες μαθημάτων. Σύνολο, δηλαδή, μαθημάτων πέντε. Οι ομάδες μαθημάτων επιλογής είναι: Αρχαιογνωσία, Μαθηματικά, Πειραματικές Επιστήμες, Κοινωνικές Επιστήμες, Ξένη Γλώσσα και Πολιτισμός.

Όπως προκύπτει από τα μέχρι τώρα στοιχεία ένας μαθητής μπορεί να τελειώσει το Λύκειο και να έχει πάρει ούτε μια ώρα Ιστορίας, Αρχαίων, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας κ.ά. Άρα η βασική του εκπαίδευση στα μαθήματα αυτά ουσιαστικά τελειώνει στη Γ' Γυμνασίου, άντε και λίγο στην Α' Λυκείου. Εξαίρεση αποτελούν τα Μαθηματικά όπου υποχρεωτικά θα πάρει κάποιος είτε το εξάωρο είτε το τρίωρο. Μάθημα επιλογής γίνονται και τα Θρησκευτικά, γεγονός που είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων από την Εκκλησία και τις επιρροές της.

Ανοικτό είναι το πώς θα κουμπώσει όλο αυτό το κατασκεύασμα με το νέο εξεταστικό, καθώς και με το κυβερνητικό σχέδιο για εισαγωγή σε σχολή και όχι σε τμήμα. Το σίγουρο είναι ότι περιορίζονται εξαιρετικά οι επιλογές των μαθητών, αφού σύμφωνα με τα προβλεπόμενα μπορεί κανείς να πάρει μόνο ένα εξάωρο μάθημα επιλογής, το οποίο εννοείται ότι θα έχει αυξημένο συντελεστή βαρύτητας. Αν πάρει, για παράδειγμα, Μαθηματικά υψηλού επιπέδου (εξάωρο), δεν μπορεί να πάρει Φυσική αντίστοιχου επιπέδου. Από την άλλη Χημεία και Βιολογία είναι τρίωρα μαθήματα που ανήκουν στην ίδια ομάδα με τη Φυσική και άρα δεν μπορεί να τα επιλέξει ένας μαθητής που ενδιαφέρεται για τη Φυσικομαθηματική. Αυτό σημαίνει ότι σύντομα θα είναι παρελθόν και οι σχολές όπως τις ξέρουμε μέχρι σήμερα.

Το σύστημα αυτό είναι βέβαιο ότι θα επισπεύσει τον ερχομό του "Καλλικράτη" στην εκπαίδευση, με την κατάργηση εκατοντάδων λυκείων στην περιφέρεια και τη νησιωτική Ελλάδα και τη δημιουργία μητροπολιτικών λυκείων τα οποία θα παρέχουν όλο αυτό το πρόγραμμα επιλογής.

Το "νέο Λύκειο" της εποχής του Μνημονίου, παρά το γεγονός ότι δείχνει ακριβότερο, είναι απόλυτα επιλεκτικό. 'Ετσι προμηνύεται και η πανεπιστημιακή εκπαίδευση, με συρρίκνωση που θα ξεκινήσει από φέτος. Να σημειωθεί ότι ο αριθμός των εισακτέων περνάει στην αρμοδιότητα της Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας, που μπορεί να αποφασίζει για μείωση του αριθμού των εισακτέων χωρίς το μαχαίρι του πολιτικού κόστους.

Σχόλιο: Αφού ξύπνησαν και οι Συριζαίοι …κάτι συμβαίνει…

Παρασκευή, 1 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ…

Τετάρτη, 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΦΕΡΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΝΑ ΑΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ!

Είχατε υπόψιν σας ότι το μέλλον της Παιδείας στην Ελλάδα θα το ρυθμίζει κάποιος Λαπ τσι τσούι από το Χόνγκ Κόνγκ;

Είχατε υπόψιν σας ότι την ελληνική παιδεία θα κουμαντάρουν οι Εβραίοι;


Τη σύσταση διεθνούς επιτροπής σοφών για τη διάσωση και αναβάθµιση των ελληνικών πανεπιστηµίων ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός. Ο Γιώργος Παπανδρέου ανακοίνωσε από τους Δελφούς τη συγκρότηση και δεύτερης Διεθνούς Συµβουλευτικής Επιτροπής για τις επικείµενες αλλαγές στην Τριτοβάθµια Εκπαίδευση. Η επιτροπή απαρτίζεται από πρυτάνεις και προέδρους µερικών από τα γνωστότερα πανεπιστήµια του κόσµου και πρώην υπουργούς Παιδείας που υλοποίησαν επιτυχώς µεταρρυθµίσεις στη χώρα τους και θα είναι άµισθη. Στη σύνθεσή της αντιπροσωπεύονται ορισµένα από τα κυριότερα επιστηµονικά αντικείµενα, καθώς και ένα µεγάλο εύρος (γεωγραφικά και δοµικά) διαφορετικών πανεπιστηµιακών συστηµάτων, δηµοσίων ή ιδιωτικών. Η επιτροπή θα ενηµερωθεί για τον σηµερινό τρόπο λειτουργίας των ελληνικών πανεπιστηµίων και τις αλλαγές που προτείνονται και θα συµβουλεύει την κυβέρνηση σε σχέση µε τις σύγχρονες διεθνείς τάσεις που καθιστούν τα πανεπιστήµια ανταγωνιστικά διεθνώς. Επίσης, θα επισκεφθεί την Ελλάδα και θα συναντήσει τους αρχηγούς των κοµµάτων, τους φορείς της πανεπιστηµιακής ζωής, κοινωνικούς και άλλους φορείς που σχετίζονται µε την εκπαίδευση και θα υποβάλει έκθεση στην οποία θα καταγράφονται οι διαπιστώσεις της και οι προτάσεις της. (πηγή)

Αυτοί στην ουσία θα φτιάξουν το νέο νομοσχέδιο.

Λύστε τις απορίες σας με ένα google search

Π.χ, David Naylor jewish
this past spring he showed his ongoing support for Israeli universities with a week-long visit to the Jewish state.

Gavid Brown jewish sydney
The department continues to offer a broad range of programs: Biblical Studies, Hebrew, both Modern and Classical, Jewish Civilisation, and Yiddish. University of Sydney Vice-chancellor, Prof Gavin Brown, agreed to launch the new department and invitations were sent to all members of the Joint Committee.

John Sexton New york jewish
The May and Samuel Rudin Lecture Series at The Jewish Center was established by Mr. Jack Rudin in memory of his beloved parents, longtime members and leaders of The Jewish Center. It was designed to provide the New York City community with the opportunity to hear from renowned religious leaders, prominent public figures and outstanding scholars on issues of critical importance to contemporary society and religion.
Our most recent speakers have included: Yuli Edelstein, Israel's Minister of Information and Diaspora Affairs; David Brooks, New York Times journalist; General Colin Powell, former Secretary of State; Lee Bollinger, President of Columbia University; John Sexton, President of New York University


Jo Ritzen
World bank

Αυτό φτάνει

Διαβάστε κι αυτό:

Παραδίδουν την ανώτατη κρατική εκπαίδευση σε ξένα συμφέροντα.

ΣΧΟΛΙΟ από την ιστοσελίδα:

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/09/blog-post_464.html

Ο Ευάγγελος Λεμπέσης έγραφε το 1941: «Η έμφυτος τάσις του βλακός, εξικνουμένη συχνότατα εις αληθή μανίαν όπως ανήκη εις ισχυράς και όσον το δυνατόν περισσοτέρας και πάσης φύσεως οργανώσεις, εξηγείται πρώτον μεν εκ της ευκολίας της αγελοποιήσεως, εις ην μονίμως υπόκειται, λόγω ελλείψεως ατομικότητος (εξ ου και το μίσος του, κατά του ατόμου και του ατομικισμού), δεύτερον δε εκ του ατομικού ζωώδους πανικού, υπό του οποίου μονίμως κατατρύχεται, εκ του δεδικαιολογημένου φόβου μήπως περιέλθη εις το παντός είδους προλεταριάτον»
«Το φαινόμενον ετούτον, ειναι κλασικόν, τυπικόν και αιώνιον αφ´ ής υπάρχει ανθρωπίνη κοινωνία, δι´ όλης της Ιστορίας της ανθρωπότητος» σημείωνε ο Λεμπέσης και προσέθετε: « Ο συνασπισμός των βλακών είναι μηχανική οργάνωσις βάσει της αρχής της «ελαχίστου προσπαθείας» κλίνων προς αντιμετώπισιν ισχυροτέρας δυνάμεως εις το πρόσωπον των ολίγων ή του ενός. Η οργάνωσις αύτη περιωρισμένης εκτάσεως καλείται κοινωνιολογικώς κλίκα

Τα κάθε είδους πυραμιδικά σχήματα εξουσίας, είτε κομματικής, είτε εταιρικής, είτε κρατικής (ή και τα -αντι) έλκουν την λεγεώναν των βλακών , της οποίας τα «προσόντα»,( η έλλειψις ιδίας γνώμης, η κολακεία και η ραδιουργία ) της επιτρέπουν την σταθερήν εξέλιξιν μέχρι που, με την σταδιακή εξόντωσιν (δια της κλικός), των ευφυών και ικανών, οι βλάκες κατακτούν την κορυφήν οπότε επέρχεται η εθνική και άλλη κατάρρευσις, όπως έγινε και στην Σοβιετική Ένωσι με την εκλογή του Γκορμπατσώφ στην θέση του Γενικού Γραμματέως. Το ίδιον συνέβηκεν και με το ελληνικό συνδικαλιστικόν κίνημα.
Και συνεχίζει φιλοσοφικά προφητεύοντας την ελλαδική τηλεδημοκρατία των αλλογενών επικυριάρχων, ου μην αλλά και ταπεινών εποικιστών, των ΓΑΠ και ΔΝΤ:
«Ότι την εξέλιξιν ταύτην ουδείς δύναται να σταματήση είναι φανερόν, όσον είναι φανερά και η νομοτελειακή συνάρτησις των ως άνω δεδομένων. Κατά την αυτήν συνάρτησιν το φαινόμενον συνεχίζεται: «ενός βλακός προκειμένου μύριοι έπονται», ο δε ούτω ανελθών βλαξ θα προωθήση ο ίδιος πρόσωπα μόνον κατώτερα εαυτού (σ.σ ή μέσα στο κόλπο της πλανητικής διακυβερνήσεως), μέχρις ότου μία βιαία έξωθεν επέμβασις, υπαγορευομένη υπό της ανάγκης άλλου τινός κοινωνικού (σ.σ ή υπερεθνικού) οργανισμού, ή ο φυσικός εκφυλισμός ενός τοιούτου οργανισμού εκ των έσω (σ.σ κλεπτοκρατική δημοκρατία-λαμογιστάν), επιφέρει θεμελιώδη τινά ανατροπήν ή και αυτόν τούτον τον τερματισμόν του βίου του εκφυλισθέντος οργανισμού», ετόνιζεν ο Λεμπέσης .

«Οι βλάκαι έχουσιν επίσης την ακατανίκητον τάσιν προς διάφορα αξιώματα σωματειακά, κομματικά, κλπ αλλά και τίτλους επίτιμων, προέδρων καθιδρυμάτων και ΜΚΟ εκ της του δημοσίου πρυτανείου σιτίσεως, δημάρχων, παραγόντων και πάει λέγοντας, καθώς και εις τας πάσης φύσεως κοινωνικάς εκδηλώσεις με προβολή (που είναι του συρμού), μεταξύ των οποίων πρώτην θέσιν κατέχουσι στις μελανές ημέρες ημών, τα τηλεκατινίδια. Ούτω πως εξηγείται εν μέσω εθνικής και κοινωνικής του Γένους μας και της Πολιτείας αποσυνθέσεως το πάθος στον αγώνα για μια κουτσή με δανεικά «καρέκλα», ακόμα και αν αυτή είναι του θυρωρού, στην Ιπποκράτους περί αδυνάτων πολιτεία...

26 Σεπτεμβρίου 2010 12:19 μ.μ.