ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ

ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ
ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΥΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Μετά τις αποκαλύψεις μας κόπηκε η εκπομπή «ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΣΤΗΘΙ» στο Τηλεφώς

Η «ΚΡΥΦΗ ΑΤΖΕΝΤΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

του Αναστασίου Στάμου

Ιδρυτικού μέλους της Πατριωτικής Αυτόνομης Κινήσεως Εκπαιδευτικών (http://patriotikinisi.blogspot.com)

ΟΥ ΤΙΝΟΣ ΔΟΥΛΟΙ ΚΕΚΛΗΝΤΑΙ ΦΩΤΟΣ ΟΥΔ' ΥΠΗΚΟΟΙ

(…Αυτοί δεν λογίζονται δούλοι ή υπήκοοι κανενός)

Αισχύλου «Πέρσαι», ο Χορός προς την βασίλισσα των Περσών για τους Έλληνες (φώς – με οξεία και όχι περισπωμένη – είναι ο άνθρωπος)

Ελληνική Παιδεία είναι αυτή που κάνει τον Έλληνα ελεύθερο άνθρωπο με φωτεινό νου. Επειδή «ουκ είθισται τοις Έλλησι προσκυνέειν», επομένως επειδή γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται ο Έλληνας να προσκυνήσει (μιλάμε για την Νέα Τάξη των Παγκοσμιοποιητών, στην νέα ιστορική φάση που διανύουμε), έχουν εξαφανίσει την Ελληνική Παιδεία από τα Ελληνικά Σχολεία. Το όργανο της Παιδείας μας είναι η Ελληνική Γλώσσα, γι' αυτό φρόντισαν να την ακρωτηριάσουν, να την αποδομήσουν και να της μεταλλάξουν την Γραμματική και την Ορθογραφία. Από το 1974 δουλεύουν προς αυτή την κατεύθυνση (οδηγία Κίσσινγκερ), με σκοπό την αποκοπή από τις Ρίζες μας, την άγνοια για τα διαχρονικά κείμενα των μεγίστων Προγόνων μας, εφαρμόζοντας τις γνωστές απανωτές «μεταρρυθμίσεις», την μια χειρότερη από την άλλη.

Το τελειωτικό χτύπημα δίνεται τώρα και λέγεται «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση». Αυτή είναι η «κρυφή ατζέντα» για την Παιδεία μας. Αφορμή οι (Λαθρο) Μετανάστες, που εισβάλλουν και εποικίζουν την χώρα μας. Τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, που δεν σέβονται οι δικές τους χώρες, πρέπει να τα σεβαστούμε (και να τα πληρώσουμε) εμείς: στέγη, τροφή, ένδυση, εργασία, περίθαλψη, εκπαίδευση (αυτά που στερήθηκαν οι γονείς μας και αγωνίστηκαν για να τα έχουμε εμείς). Το πρόβλημα είναι ότι το Κράτος μας συντηρείται (όπως αποκαλύφθηκε πλέον) με Δανεικά, αφού καταληστεύθηκε το Δημόσιο Ταμείο, αφού εξαφάνισαν την Παραγωγική υποδομή της Χώρας, και αφού δεν τολμούν να εκμεταλλευθούν τις άφθονες Πλουτοπαραγωγικές μας πηγές, οι «φωστήρες» Πολιτικοί που μας διοικούν μεταπολιτευτικά. Αλλά πέραν των δαπανών, υπάρχει και η Πολιτισμική διαφορά μας με τους Ασιάτες και με τους Αφρικάνους (κυρίως Μουσουλμάνους τριτοκοσμικούς) λαθρομετανάστες, που δεν αφομοιώνονται σε κανένα κράτος που πηγαίνουν. Η καταγωγή, η θρησκεία, τα ήθη και τα έθιμα όλων αυτών, θα δημιουργήσουν αντιθέσεις και κάποτε συγκρούσεις. Εκτός αν μας κάνουν όλους «ίδιους», πολτό πολύχρωμων υπηκόων και δούλων καταναλωτών, πάντως όχι Ελλήνων κατά τις ιστορικές προδιαγραφές του Γένους μας.

Το «δείγμα γραφής» και τα ιδεολογικά κριτήρια των διοικούντων την Παιδεία μας είναι γνωστά. Από τον Θάνο Βερέμη (διακυβερνητικό Πρόεδρο του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας και ιδρυτικό μέλος του ΕΛΙΑΜΕΠ), την Θάλεια Δραγώνα (Ειδική Γραμματέα του Υπουργείου πάλαι ποτέ Εθνικής Παιδείας), και την διαβόητη παρέα (Άννα Φραγκουδάκη, Μαρία Ρεπούση, Αντώνη Λιάκο, Χριστίνα Κουλούρη …και πλείστων άλλων), έως την Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων, ο στόχος είναι πασίδηλος: Διαπολιτισμική Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες, σε όλα τα Σχολεία. Επιμένουν σταθερά εναντίον της Εθνικής Παιδείας, του Εθνοκεντρικού Σχολείου, της Εθνοκεντρικής Ιδεολογίας, όπως αρέσκονται να λέγουν, εννοώντας την Ελληνική Παιδεία, το Ελληνικό Σχολείο.

Η κα Δραγώνα σε πρόσφατη συνέντευξή της στην «Αυγή» (10-1-10), αναφέρει ευθαρσώς: «Το εθνοκεντρικό σχολείο, είναι σχολείο του απομονωτισμού, εμποδίζει τη συνύπαρξη των διαφορών κάθε είδους, και όχι μόνο τη συνύπαρξη με μαθητές αλλόγλωσσους ή/και αλλόθρησκους και με καταγωγή από άλλες χώρες, αλλά όλες τις ετερότητες από το φύλο έως την αναπηρία (!). Είναι σχολείο σε όλα δογματικό (!). Αξιολογεί τους λαούς και πολιτισμούς με βάση το αυθαίρετο στερεότυπο του ρατσισμού…». Ο εθνοκεντρισμός είναι, σε όλες τις χώρες, αξιολόγηση με βάση μύθους που άρα εμποδίζουν την εθνική αυτογνωσία. Η αξιολόγηση των «άλλων» που περιέχει η εθνοκεντρική ιδεολογία είναι εξίσου κατασκευασμένη. Καλλιεργεί έτσι μια εθνική ταυτότητα ανασφαλή, άρα αμυντική και στη συνέχεια αναπόφευκτα ξενοφοβική και ανίκανη να αντιμετωπίσει τόσο τα προβλήματα με γειτονικές χώρες και τα ευρωπαϊκά δεδομένα όσο και την παρουσία μεταναστών. (Τους νοιάζουν μόνο οι μετανάστες και επιδιώκουν να εξομοιώσουν τους Έλληνες με τους «άλλους» - όλοι ΥΠΗΚΟΟΙ και φυσικά ΔΟΥΛΟΙ των Εξουσιαστών Νεοταξιτών).

Η υπουργός Παιδείας ετοιμάζει ευρύτερο σχέδιο για την εκπαίδευση, συνεχίζει η κα Δραγώνα, μέσα στο οποίο βεβαίως περιέχονται η ουσιαστική ισότητα, η πλήρης ισονομία, ο σεβασμός σε όλες τις διαφορές και ετερότητες, η αρμονική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα όλων ανεξαιρέτως και η ανάληψη της ευθύνης για την απόκτηση των ικανοτήτων που οδηγούν στην καλή επίδοση. Δεν μπορώ όμως να προτρέξω και να ανακοινώσω συγκεκριμένα τα σχέδια του υπουργείου».

Αυτά τα σχέδια όμως τα γνωρίζουμε, από την εισήγηση της Πανελλήνιας Ενώσεως Σχολικών Συμβούλων (25-11-09) προς το Υπουργείο Παιδείας, όπου περιγράφεται με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες το Αυριανό μας Σχολείο: «Η Ελλάδα έχει όλα τα χαρακτηριστικά μιας «Πολυπολιτισμικής» κοινωνίας! Όλα τα δημόσια Σχολεία θα είναι «δυνάμει διαπολιτισμικά»! Πρέπει να υπερβούμε τον «μονοπολιτισμικό(!) και μονογλωσσικό»(!) χαρακτήρα της παραδοσιακής μορφής εκπαίδευσης! (Βλέπετε πόσο τους ενοχλεί η Ελληνική Γλώσσα και Παιδεία…). Υπάρχουν οι «ημεδαποί» και οι «αλλοδαποί» μαθητές! Η «διαπολιτισμική εκπαίδευση» αφορά και απευθύνεται σε όλους τους μαθητές, γηγενείς ή μη, και σε όλους τους τύπους σχολείων, κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας.

Η πολιτισμική και γλωσσική πολυμορφία είναι ευκαιρία για τον «εκσυγχρονισμό» του ελληνικού σχολείου, με δομικές παρεμβάσεις σε νομοθετικό, διοικητικό και παιδαγωγικό επίπεδο. Καταργούνται όλες οι «δυσμενείς» διατάξεις του τελευταίου Νόμου περί αλλοδαπών. Δίνεται η Ελληνική υπηκοότητα για τους μετανάστες μαθητές, μετά τρία χρόνια παρακολούθησης στην υποχρεωτική εκπαίδευση!

Το δημόσιο σχολείο πρέπει να λειτουργεί ως ολοήμερο! Να έχει μαθητές γηγενείς και αλλόγλωσσους! Διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των μαθητών. Διδασκαλία Ιστορίας και Γλώσσας της Χώρας προέλευσης. Εμπλουτισμός του Προγράμματος με διαπολιτισμικές δραστηριότητες. Παρουσία δίγλωσσου Εκπαιδευτικού από την χώρα προέλευσης των μαθητών! Εμπλουτισμός των προγραμμάτων και των βιβλίων με στοιχεία που ενισχύουν την διαπολιτισμική επικοινωνία. Ανάδειξη Εκπαιδευτικών από το σώμα των ίδιων των μεταναστών! Να ενισχύονται πρωτοβουλίες συνεργασίας «ντόπιων» και «αλλοδαπών».

Όπως καταλαβαίνετε …Έλληνες τέλος! Θα είμαστε απλώς οι ντόπιοι…

Αυτές οι απόψεις μας φιλοξενήθηκαν και ακούστηκαν από την εκπομπή "ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΣΤΗΘΙ" που επιμελείται ο πρώην συνάδελφος Φυσικός κ. Δημήτριος Μαλασπίνας.

Το ΣΥΣΤΗΜΑ ενοχλήθηκε σφόδρα και η εκπομπή πλέον σταματά...

Ο Αγώνας των Ελλήνων Πατριωτών συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου