ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ

ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ
ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΥΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ - 1ο Πανελλήνιο Πνευματικό Συμπόσιο

ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ

Του 1ου Πανελλήνιου Πνευματικού Συμποσίου

ΘΕΜΑ: «Η Οικουμενικότητα του ελληνικού λόγου»

Στις 10 & 11 Δεκεμβρίου 2011, στην Αίθουσα Συνεδρίων «Μιχαήλας Αβέρωφ» της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών (ΕΕΛ), οδός Γενναδίου 8 (7ος όροφος) και Ακαδημίας

ΣΑΒΒΑΤΟ, 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΕΝΑΡΞΗ:10.ΟΟ

ΠΡΩΪΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 1η (Εικοσάλεπτες εισηγήσεις)

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Γιάννης ΚΟΡΙΔΗΣ, Φαίδρα ΖΑΜΠΑΘΑ-ΠΑΓΟΥΛΑΤΟΥ, Παναγιώτης ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ, μέλη της ΕΕΛ

10.00-10.05: Προσφώνηση του Προέδρου της ΕΕΛ Παύλου ΝΑΘΑΝΑΗΛ

10.05-10.15: Χαιρετισμοί

10.20-1040: Μαρία ΤΖΑΝΗ, καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθηνών

«Η οικουμενικότητα του ελληνικού λόγου».

10.40-11.00:Αχιλλέας ΛΑΖΑΡΟΥ, Δρ Πανεπιστημίου Αθηνών, Βαλκανιολόγος

«Διαχρονικές αναφορές οικουμενικότητας του ελληνικού λόγου»

11.00-11.20: Γιάννης ΜΠΑΝΤΕΚΑΣ, Γεωλόγος, υποψ. Δρ Πανεπιστημίου Αθηνών

«Γαία-Μύθος-Λόγος. Εισαγωγή στην Γεωμυθολογία»

11.20-11.40: Ιπποκράτης ΔΑΚΟΓΛΟΥ, πολιτικός μηχανικός, συγγραφέας

«Ο Παλαμήδης και η συνεισφορά του στην ανακάλυψη και διαμόρφωση του ελληνικού οικουμενικού φθογγικού αλφαβήτου»

11.40-12.00: ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-ΚΑΦΕΣ

12.00-12.20: Εμμανουήλ ΜΙΚΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, καθηγητής της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, τέως Κοσμήτωρ, μέλος της ΕΕΛ

«Εστία Ελληνικού Λόγου στην Άπω Ανατολή»

12.20-12.40: Παρασκευή ΚΟΨΙΔΑ-ΒΡΕΤΤΟΥ, Δρ Φιλολογίας, Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων

«Jacgueline de Romilly – Θητεία στην οικουμενικότητα του ελληνικού λόγου»

12.40-13.00: Πέτρος ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ, φιλόλογος

«Το λληνικο Λόγου συρρικνωμένου σιωπν ασχρόν στιν.»

13.00-13.20: Δημήτρης ΜΠΟΣΙΝΑΚΗΣ, ψυχολόγος, λογοτέχνης, μέλος της ΕΕΛ

«Η ελληνική γλώσσα, το άλλο εθνικό μας θέμα»

13.20-13. 40: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 2η

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Άννα ΔΟΝΤΑ – Ιωάννα ΚΟΚΛΑ

16.00-16.20: Παύλος ΝΑΘΑΝΑΗΛ, δημοσιογράφος και λογοτέχνης, Πρόεδρος ΕΕΛ

«Η Συμβολή της Ελληνικής Γλώσσας στην διαμόρφωση της Αγγλικής»

16.20-16.40: Κωνσταντίνος ΡΩΜΑΝΟΣ, καθηγητής Φιλοσοφίας Πανεπιστημίου Αιγαίου

«Οικουμενικότητα και υπαρκτός ελληνισμός. Κριτικές παρατηρήσεις»

16.40-17.00: Σπύρος ΒΡΕΤΤΟΣ, συγγραφέας, Δρ Φιλολογίας

«Προς τις πηγές της ποίησης. Επώνυμη λαϊκή ποίηση. Πέραν του τοπικού. Ή το αυθεντικό της οικουμενικότητας»

17.00-17.20: Αυγερινός ΑΝΔΡΕΟΥ, δικηγόρος, λογοτέχνης, πρώην Πρόεδρος της ΕΕΛ

«Η νεοελληνική γλώσσα στη νομική επιστήμη και στη δικαστική πρακτική»

17.20-17.40: Θεόδωρος ΚΑΡΖΗΣ, δημοσιογράφος, συγγραφέας, μέλος της ΕΕΛ.

«Η παγκοσμιοποίηση ως απειλή για τις εθνικές γλώσσες και το μέλλον της νεοελληνικής»

17.40-18.00: ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ – ΚΑΦΕΣ

18.00-18.20: Κωνσταντίνος ΔΟΥΚΑΣ, δημοσιογράφος, συγγραφέας, μέλος της ΕΕΛ

«Η κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας, από τα ηλεκτρονικά Μ.Μ.Ε.»

18.20-18.40: Γιώργος ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ, λογοτέχνης, μέλος της ΕΕΛ

«Η ιερότητα της ελληνικής γλώσσας»

18.40-19.00: Γιάννης ΠΑΠΑΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, λογοτέχνης, μέλος Δ. Σ. ΕΕΛ, αρχαιολόγος

«Από την συλλαβική στην ατονική γραφή της ελληνικής γλώσσας»

19.00-19.20: Χρήστος ΓΚΟΤΖΟΣ, φιλόλογος, λογοτέχνης, μέλος της ΕΕΛ

«Με όχημα την ελληνική γλώσσα, η οικουμενικότητα του ελληνικού πνεύματος»

19.20-19.40: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ -ΣΥΖΗΤΗΣΗ

ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΕΝΑΡΞΗ:10.00

ΠΡΩΪΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 3η

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Εμμανουήλ ΜΙΚΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ – Πέτρος ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

10.00-10.20: Γιώργος ΛΕΚΑΚΗΣ, δημοσιογράφος, λαογράφος, συγγραφέας

«Πως καταγράφηκε τελικά το…άγραφο ελληνικό δημοτικό τραγούδι

και πως επηρέασε την λόγια Ευρώπη η δύναμη του λόγου του»

10.20-10.40: Δημήτρης ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, Δρ κοινωνιολογίας της ιστορίας, δικηγόρος

«Εθνομουσικολογικά αποφθέγματα για τη διαχρονικότητα και τις απαρχές της ελληνικής μουσικής

10.40-11.00: Ιωάννα ΚΟΚΛΑ, ποιήτρια, συγγραφέας, εκπαιδευτικός, μέλος της ΕΕΛ

«Η ετυμόθροος ελληνίδα φωνή, είναι «μνήμης τε και σοφίας φάρμακον»

11.00-11.20: Τάσος ΜΑΚΡΑΤΟΣ, φιλόλογος, λογοτέχνης, Ταμίας Δ.Σ. της ΕΕΛ

«Η γλώσσα της ποίησης (Σεφέρης-Ρίτσος-Ελύτης)»

11.20-11.40: Δημήτρης ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ, δημοσιογράφος, λογοτέχνης, Γενικός Γραμματέας της ΕΕΛ

«Η ελληνική γλώσσα και ο μύθος των Ινδοευρωπαίων»

11.40-12.00: ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ – ΚΑΦΕΣ

12.00-12.20: Ευάγγελος ΣΠΑΝΔΑΓΟΣ, μαθηματικός, & συγγραφέας

«Ο αρχαίος ελληνικός μαθηματικός λόγος θεμελίωσε και έδωσε την ορολογία στην σύγχρονη μαθηματική επιστήμη»

12.20-12.40: Σταύρος ΠΑΠΑΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών

«Η επίδραση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στον εγκέφαλο»

12.40-13.20: Ιωάννης ΤΣΕΓΚΟΣ και Συνεργάτες (Θ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, Δ. ΒΕΚΙΑΡΗ, Ε. ΜΑΝΟΥΣΟΓΙΑΝΝΑΚΗ, Χρ. ΤΕΡΛΙΔΟΥ)

«Μονοτονικό, «Δυσλεξία», Δυσμαθία καί στορική ρθογραφία.

Πρόοδος «διά Βίου Γλωσσική ναπηρία;»

13.20-13.40: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ

13.40-14.00: ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ

ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 1ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ

Για τα μέλη της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΠΑΥΛΟΣ ΝΑΘΑΝΑΗΛ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

ΦΩΝΗΤΙΚΗ "(ΑΝ)ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ" - Η ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ

National Geographic και Όμηρος

-
Αναρωτιέμαι αν και πόσοι από εμάς έχουν πάρει χαμπάρι τί γίνεται στην ελληνική γλώσσα και γραφή. Θα μου πείτε με όλα τα υπόλοιπα, πού να καταλάβουμε πως εκδόθηκε από το National Geographic η Οδύσσεια του Ομήρου, εκείνου του καλού παραμυθά από το παρελθόν, στα Ελληνικά! Θα έλεγε κανείς περήφανος:”πόσο μας εκτιμούν οι Ευρωπαίοι και πόσο σημαντικά πράγματα έκαναν οι πρόγονοί μας, κλπ, κλπ….”. Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι.

Η Οδύσσεια αυτή τη φορά εκδόθηκε σε ένα έκτρωμα, που μόνο ελληνική γλώσσα δεν είναι. Αποτελείται από μόλις 21 γράμματα, όπως είχε ζητήσει ο Υφυπουργός Παιδείας της Κύπρου τον περασμένο χρόνο, αλλά εμείς ασχολούμασταν με τις φωτιές στα μπατζάκια μας που είχαμε ήδη, και δεν το προσέξαμε μάλλον! Από αυτήν λοιπόν τη διήγηση του Ομήρου, λείπουν τα η,υ,ει,οι,ω,αι,αυ,ευ. Υπάρχουν μόνο τα ι,ο,ε και ου, ως μόνος δίφθογγος.

Πώς θα σας φαινόταν να διαβάζατε την τελευταία πρόταση που μόλις διαβάσατε, ως εξής:

Από αφτίν λιπον τι διιγισι του Ομιρου λιπουν….. ή για παράδειγμα:

Αφτί ι γινέκα φορούσε στο δεξί αφτί τις ένα αρκετά εντιποσιακό σκουλαρίκι φτιαγμένο από φύλλα εφκαλίπτου και αβγά χελιδονιόν, κλπ.

Όπως θα μπορούσε κανείς νακαταλάβει, η επίθεση είναι σε όλα τα επίπεδα. Αν αφήσουμε να δολοφονηθεί έτσι η γλώσσα μας, τότε έχουμε χάσει όλα τα παιχνίδια του μέλλοντός μας.

Εκτός των άλλων, το αγαπητό και έγκριτο περιοδικό, εκδίδει το έργο σε αρκετούς τόμους, νομίζω 8, όπερ μεθερμηνεύεται σε εβδομαδιαία συνδρομή των 9,95 ευρώ. Δηλαδή, και μας δολοφονούν και τους πληρώνουμε.

Δεν με ενδιαφέρει να το αναρτήσετε το κείμενό μου! Με ενδιαφέρει όμως να το ερευνήσετε και να ευαισθτοποιηθεί ο κόσμος। Ιδιαίτερα δε όλοι όσοι έχουν να κάνουν με την εκπαίδευση. Ξέρω πως ηδολοφονία της γλώσσας μας έχει αρχίσει εδώ και αρκετές δεκαετίες και ξεκινάει από πολύ νωρίς (Δημοτικό). Αλλά πιστεύω πως όλες οι παραχωρήσεις έχουν και κάποιο όριο. Καλά είναι να μην πληγώνουμε τους μικρούς μαθητές με τα κόκκινα σημάδια στην ορθογραφία, αλλά γιατί να πληγώνουμε τη συνείδηση και την ψυχή ενός λαού, καταστρέφοντας και φτωχαίνοντας τη γλώσσα του;

Θ.

εστάλη από αναγνώστη/
filologos10.wordpress.com

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

ΑΡΚΕΤΑ ΡΕ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΑΤΙΜΑΣΑΤΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ. ΔΡΑΧΜΗ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ! ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ !

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ! Πρίν απο λίγο η Reichsfuhrer του Δ΄Ράϊχ ανακοίνωσε επί της ουσίας την αποπομπή της Ελλάδας απο την Ευρωζώνη


Κλασσικοπερίπτωση

Πριν απο λίγο η Reichsfuhrer του νέου Δ΄ Ράϊχ ανακοίνωσε ότι δεν θα δοθεί η περίφημη 6η δόση στην Ελλάδα αν δεν υπογράψουν "το χαρτί" ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ του ελληνικού κοινοβουλίου!
Αυτό δηλαδή που ανακοίνωσε η κ. Μέρκελ δεν ήταν όπως θα πουν μερικοί εθελοτυφλούντες ευρωλιγούρηδες το αποτέλεσμα της "κακής μας φήμης" ή της "αναξιοπιστίας" μας , αλλά το πιο χυδαίο πρόσχημα για να μας πετάξουν έξω απο το "καζίνο" τους .

Αφού λοιπόν επί χρόνια μας ρούφηξαν το αίμα
και εκμεταλλεύτηκαν τα καπιταλιστικά και μικροαστικά μας "όνειρα" για να μας κάνουν εξαρτημένους ευρωτζογαδόρους που δανείζονται για να ..ρεφάρουν.

Αφού μας κατάντησαν πρεζάκηδες που για να πάρουν την δόση τους δεν διστάζουν να πουλήσουν ακόμα και την ίδια τους την ελευθερία.

Αφού αφήσαμε τους ντόπιους προδότες και πραξικοπηματίες να δώσουν για ενέχυρο μια πατρίδα ποτισμένη με αίμα αγωνιστών και Μαρτύρων.

Έφτασε η ώρα να καταλάβουμε ότι όλοι αυτοί οι ψαλιδόκολοι της φραγκιάς δεν είναι παρά εκείνοι οι πρόστυχοι νταβατζήδες οι οποίοι αφού πήραν ότι ήθελαν, μας πετούν τώρα σαν τροφή στα σκυλιά τους.

Κάποιοι μας έλεγαν γραφικούς όταν εδώ και πολύ καιρό μιλούσαμε για εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα που θα μας βγάλει απο αυτό το στρατόπεδο συγκέντρωσης το οποίο κάποιοι ονόμασαν Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τώρα τι θα πούν όλοι αυτοί που πίστεψαν πως θα γλυτώσουμε αν δείξουμε ότι σκουπίζουμε με αξιωσύνη τους κώλους των Ευρωπαίων ή των Αμερικάνων τραπεζιτών;

Αύριο οι σημερινοί προδότες της τρικομματικής δικτατορίας, θα αρχίσουν να θυμούνται τα στιχάκια απο τον εθνικό ύμνο και να παριστάνουν τους Κολοκοτρώνηδες.

Αυτοί δηλαδή που πολέμησαν με κάθε τρόπο και μέσο ότιδήποτε θύμιζε παλιούς αγώνες, αυτοί που κατουρούσαν στους τάφους των εκατοντάδων χιλιάδων σφαγμένων Σμυρνιωτών, χαρακτηρίζοντάς τους απολίτιστα ζωντόβολα που πέθαναν απο τον συνωστισμό και το σπρωξίδι, αυτοί που μας είπαν όχλο και κατάστρωσαν σχέδια για την καταστολή μας, αυτοί που μας έφτυναν κατάμουτρα λέγοντάς μας κοπρίτες και συνδαιτημόνες τους, αυτοί που με το αίμα μας εξασφάλισαν πολύτιμο χρόνο στους ξένους και ντόπιους τραπεζίτες για να ξεφορτωθούν τα ελληνικά κουρελόχαρτα , οι χυδαίοι τζογαδόροι που έβγαλαν δισεκατομμύρια ποντάροντας στην πτώχευση της ίδιας τους της πατρίδας, εκείνοι που με τον βούρδουλα μας έσπρωχναν στον κατήφορο για το κρεματόριο, αυτοί που άρπαξαν απο το πορτοφόλι του μικροσυνταξιούχου για να χρηματοδοτήσουν τα διάφορα φεστιβάλ και τις παρελάσεις των ομοφυλοφίλων, αυτοί που μας έπνιγαν στα χημικά και που έστελναν τα παρακρατικά τάγματα εφόδου των μουσαντέ αντιεξουσιαστών να μας σκοτώσουν, αυτοί που τελικά κατέβαζαν τα βρακιά τους σε κάθε υπαλληλάκο της τρόϊκας και κάνοντας κοινοβουλευτικό πραξικόπημα διόρισαν το μαντρόσκυλο των τραπεζοπρεζεμπόρων ως "πρωθυπουργό", είναι αυτοί που θα βγούν με κροκοδείλια δάκρυα στα πρετεντορομάγαζά τους και στα παράθυρα των αλαφουζέϊκων τηλε- μπουρδέλων τους για να μας πούν ότι "δυστυχώς επτωχεύσαμεν" και ότι όλοι τώρα πρέπει να αγωνισθούμε στο πλάϊ τους "υπερ της πατρίδος".

Ποιάς "πατρίδος" αυτής που εννoούμε εμείς ή εκείνης που έχουν στο μυαλό τους αυτά τα σκυλιά του Άδη;

Εμείς δεν έχουμε για πατρίδα τα σκοτάδια των βρυξελλιώτικων αποχωρητηρίων με τα κόκκινα βελούδα ,ούτε τους απόπατους της Goldman Sachs.

Η δική μας η πατρίδα για την οποία θα δώσουμε και τη ζωή μας είναι αυτή που πότισαν με το αίμα και τον ιδρώτα τους ο Μακρυγιάννης, ο Παππουλάκος, ο Κολοκοτρώνης , ο Γέροντας Παϊσιος, ο Ρωγών Ιωσήφ, ο Γέροντας Πορφύριος, ο Μιαούλης, ο παπαγιάννης Αθανασόπουλος και όλοι οι άλλοι Αγωνιστές της πίστης του Χριστού της Αγίας και της ελευθερίας της πατρίδας.

Καλό αγώνα πατριώτες।

ΠΗΓΗ: http://resaltomag.blogspot.com/2011/11/reichsfuhrer.हटमल

Σημείωση Κουντουριώτη: ...καί πρίν τόν Μακρυγιάννη ἀδέλφια... ἔχουμε 12.000 χρόνια γραπτῶν ἀναφορῶν πάνω σ' αὐτήν τήν μαρτυρική γῆ (ἀπό κατακλυσμό Δαρδάνου, δηλ τήξη παγετώνων... γκέκε;)

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

ΛΑΪΚΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Πατριωτικό Μέτωπο

Κεντρικά Γραφεία Αθηνών: Νίκης 33,

10557, Σύνταγμα, Αθήνα

Τηλ. 2103311642, Φαξ: 2103311652

Τηλ. Εκπροσώπου: 6980292626

Γραφεία Βόρειας Ελλάδας: Δελφών, 232,

54655, Θεσσαλονίκη

Τηλ. 2310421940

Γραφεία Πελοποννήσου: Κλεομένους Οικονόμου 4-6,

Πλατεία Αγίας Λαύρας, Αίγιο

www.pamet.gr, pametopo@gmail.com

Αθήνα 15 Νοεμβρίου 2011

Σε Λαϊκή Συντακτική Εθνοσυνέλευση καλεί τον ελληνικό Λαό, το Πατριωτικό Μέτωπο.

Σε Λαϊκή Συντακτική Εθνοσυνέλευση καλεί τον ελληνικό Λαό το Πατριωτικό Μέτωπο.

Την απόφαση αυτή πήρε με απόλυτη ομοφωνία το 27μελές Πολιτικό Συμβούλιο του Κινήματος που συνεδρίασε χθες, με μοναδικό θέμα, την ολοκλήρωση του Νέου Συντάγματος και τον προγραμματισμό της ιστορικής αυτής Συνέλευσης του Λαού, στην οποία και θα ολοκληρωθεί και ψηφισθεί το Νέο Σύνταγμα της χώρας.

Το Πατριωτικό Μέτωπο, καλεί, όλες τις Κινήσεις Πολιτών, τα Σωματεία, τους Κοινωνικούς, Αθλητικούς, Πολιτιστικούς κλπ φορείς, να ξεκινήσουν σε όλη την Ελλάδα διαδικασίες επιλογής αντιπροσώπων για τη Λαϊκή Συντακτική Εθνοσυνέλευση, η οποία θα γίνει σε στάδιο της Αθήνας, οπωσδήποτε πριν τις εκλογές που «στήνει» το πολιτικό σύστημα.

Το Πολιτικό Συμβούλιο του Κινήματος, υπενθυμίζει προς κάθε κατεύθυνση πως η Λαϊκή Συντακτική Εθνοσυνέλευση, ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΔΟΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. Πρόκειται για μια παντελώς ανοιχτή δημοκρατική διαδικασία, στην οποία καλούνται να συμμετάσχουν ισότιμα όλοι οι Έλληνες πολίτες, οι οποίοι φυσικά και θα εκλέξουν μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών τελικής διαμόρφωσης και ψήφισης του Νέου Συντάγματος, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ-ΚΙΝΗΜΑΤΑ-ΦΟΡΕΙΣ κλπ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, η οποία θα συντονίσει τον περαιτέρω αγώνα για την αλλαγή και εφαρμογή του Νέου Συντάγματος.

Το Πατριωτικό Μέτωπο, καλεί για μια ακόμη φορά όλους τους Έλληνες Πολίτες να αντιληφθούν πως το πρόβλημα της χώρας είναι πρόβλημα δημοκρατίας και εθνικής ανεξαρτησίας και όχι απλώς ταξικό, αντιμνημονιακό ή οικονομικό. Στο πλαίσιο αυτής της αρχής, προειδοποιεί όλους τους «σωτήρες», «μεσσίες» και λοιπούς παρατρεχάμενους οι οποίοι «ακονίζουν τα μαχαίρια τους» για να επωφεληθούν από την κρίση, πάνω στο πληγιασμένο κορμί της Πατρίδας και του βασανισμένου ελληνικού Λαού, πως δεν πρόκειται να τους χαριστεί και πως θα τους καταγγείλει αν συνεχίσουν να παίζουν με την αγωνία μας, επώνυμα, αυστηρότατα και με κάθε δυνατό τρόπο.

Ολοκληρώνουμε και ψηφίζουμε το Νέο Σύνταγμα, παραδίδουμε την εξουσία στον Λαό και αμέσως μετά, με ανακλητούς αιρετούς αξιωματούχους, παλλαϊκή άμυνα, ορκωτά δικαστήρια και με όλα όσα προβλέπει το Νέο Σύνταγμα, συμπεριλαμβανομένης και της τιμωρίας των ενόχων, πηγαίνουμε σε εκλογές ΜΕ ΕΝΙΑΙΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΕΣ, για μια Ελλάδα, όπως την ονειρεύτηκαν όλοι όσοι έδωσαν την ζωή τους για ελευθερία και δημοκρατία, σε τούτον δω τον τόπο που γέννησε τα σπουδαιότερα επιτεύγματα του ανθρώπινου πνεύματος, ως πανανθρώπινη κληρονομιά.

Το σχέδιο του Νέου Συντάγματος, είναι δημοσιευμένο και μπορεί κανείς να το δει κάθε ενδιαφερόμενος στο σύνολό του στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.pamet.gr/syntagma/neo%20syntagma.pdf όπως επίσης και να υποβάλλει τις προτάσεις, διορθώσεις, παρατηρήσεις του, εν’ όψει της Λαϊκής Συντακτικής Εθνοσυνέλευσης, στο pametopo@gmail.com.

Ήλθε η ώρα να φύγουμε από το «εγώ» και να πάμε στο «εμείς». Ήρθε η ώρα να παραδώσουμε στις επόμενες γενιές, Πατρίδα, Δικαιοσύνη, Δημοκρατία και Αξιοπρέπεια. Ήλθε η ώρα να στείλουμε το σάπιο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα αλλά και τα νέα "φυντάνια" που προέκυψαν προσφάτως ως "σωτήρες" μας, στον αγύριστο.

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

"ΞΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΣ" Η ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΝΥΧΤΑ... Ω΄ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ

Ο Ιωάννης Βατάτζης και η Εθνική μας αξιοπρέπεια

Μία ομάδα διανοητών και δημοσιογράφων επιχειρεί να μάς πείσει πόσο καλό πράγμα είναι η απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας. Συνιστούν να είμαστε ευγνώμονες στην τρόικα που θα φέρει ξένους επιτρόπους στα υπουργεία μας για να μας κάνουν σωστούς Ευρωπαίους και να μας φέρουν τα φώτα τους. Φαίνεται ότι τα παπαγαλάκια της εξάρτησης και της υποτέλειας δεν θέλησαν ποτέ να διαβάσουν την ελληνική Ιστορία ή αν την διάβασαν , δεν μπόρεσαν να την καταλάβουν. Διότι στις πάμπολλες σελίδες αυτής της Ιστορίας υπάρχουν παραδείγματα Ελλήνων ηγετών που βρέθηκαν μεν σε δυσχερή θέση, αλλά δεν απώλεσαν την αξιοπρέπειά τους και δεν λησμόνησαν τα ιστορικά δικαιώματα και τις ιστορικές υποχρεώσεις του Έθνους μας.

Μία τέτοια σημαντική μορφή πατριώτη, ικανού και εντίμου κυβερνήτη τιμά στις 4 Νοεμβρίου η Εκκλησία μας. Πρόκειται για τον Άγιο Ιωάννη Γ΄ Δούκα Βατάτζη, αυτοκράτορα της Νικαίας όπου είχε μεταφερθεί προσωρινά η έδρα των Βυζαντινών Αυτοκρατόρων. Από το 1204 έως το 1261 η Αυτοκρατορία της Νικαίας μαζί με την Αυτοκρατορία της Τραπεζούντας και το Δεσποτάτο της Ηπείρου αποτέλεσαν τα πρώτα ελληνικά εθνικά κράτη μετά από τον κατακερματισμό της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας (Ρωμανίας) από τους Δυτικούς Σταυροφόρους. Στη Νίκαια της Μικράς Ασίας ο Θεόδωρος Λάσκαρις, ο γαμπρός του Ιωάννης Βατάτζης και ο γιός του Βατάτζη Θεόδωρος Β΄ Λάσκαρις, μαζί με τον ελληνοκεντρικό φιλόσοφο Νικηφόρο Βλεμμύδη ονόμασαν για πρώτη φορά το κράτος τους Ελληνίδα Επικράτειαν και αγωνίσθηκαν για να απελευθερώσουν την Κωνσταντινούπολη από τους Σταυροφόρους. Το επέτυχε ο διάδοχός τους Μιχαήλ Παλαιολόγος το 1261. Αξίζει να σταθούμε λίγο περισσότερο στον ευλαβή στρατηγό από το Διδυμότειχο Ιωάννη Βατάτζη, τον οποίο τιμά ως Άγιο η Ορθόδοξη Εκκλησία λόγω του ελεήμονος χαρακτήρα του και διότι μοίρασε δίκαια τον κρατικό πλούτο ώστε να ωφεληθούν οι φτωχότεροι.


Ας σκεφθούμε τις αναλογίες με την εποχή μας.
Ο Βατάτζης το 1234 κυβερνά ένα μικρό κομμάτι του Ελληνισμού, ενώ η πρωτεύουσα του Γένους κατέχεται από Λατίνο Βασιλιά . Ο Ελληνισμός είναι ταπεινωμένος και διαμοιρασμένος σε φραγκικά βασίλεια και δουκάτα. Ο Πάπας που κρυβόταν πίσω από τις Σταυροφορίες ήταν ο πλανητάρχης της εποχής. Τότε, λοιπόν, ένας συγκεκριμένος Πάπας, ο Γρηγόριος Θ΄ έστειλε μία προκλητική επιστολή στον Ιωάννη Βατάτζη και τού ζήτησε να ξεχάσει δια παντός την Κωνσταντινούπολη και να εγκαταλείψει τον βυζαντινό τίτλο «Βασιλεύς και Αυτοκράτωρ Ρωμαίων» ,
Ο Ιωάννης Βατάτζης, αν και ήταν σε δυσμενέστερη θέση από πλευράς πολιτικής και οικονομικής, έστειλε μία εκπληκτική επιστολή –απάντηση που αποτελεί μνημείο ελληνικής υπερηφάνειας και εθνικής αξιοπρέπειας. Μακάρι να εδιδάσκοντο από αυτήν οι σημερινοί κυβερνήτες μας, οι φιλομνημονιακοί αρθρογράφοι και ορισμένοι ηγέτες των ευρωπαίων εταίρων μας, επίγονοι των Σταυροφόρων του 1204. Αντιγράφω μερικές φράσεις σε νεοελληνική γλώσσα, όπως δημοσιεύονται –μαζί με το πρωτότυπο- στο βιβλίο του Ιωάννη Σαρσάκη «Ιωάννης Γ΄ Βατάτζης-ο Άγιος Αυτοκράτορας του Βυζαντίου» ( έκδοση Ορθοδόξου Κυψέλης, Θεσσαλονίκη 2008):


«... Μάς γράφεις ότι από το δικό μας , το Ελληνικό γένος, άνθησε η σοφία και τα αγαθά της διαδόθηκαν στους άλλους λαούς. Αυτό σωστά το γράφεις. Πώς όμως αγνόησες, ή και αν υποτεθεί ότι δεν το αγνόησες, πώς ξέχασες να γράψεις ότι, μαζί με τη σοφία, το γένος μας κληρονόμησε από τον Μέγα Κωνσταντίνο και τη βασιλεία;... Συ απαιτείς να μην αγνοήσουμε τον θρόνο σου και τα προνόμιά του. Αλλά εμείς έχουμε να ανταπαιτήσουμε να δεις καθαρά και να μάθεις τα δικαιώματα που έχουμε εμείς επί της εξουσίας και του κράτους της Κωνσταντινούπολης, το οποίο από τον Μέγα Κωνσταντίνο διατηρήθηκε για μία χιλιετία και έφτασε σε μάς . Οι γενάρχες της βασιλείας μου είναι από το γένος των Δουκών και των Κομνηνών, για να μην αναφέρω εδώ και όλους τους άλλους βασιλείς που είχαν ελληνική καταγωγή και για πολλές εκατοντάδες χρόνια κατείχαν τη βασιλική εξουσία της Κωνσταντινούπολης. .... Εμείς εξαναγκαστήκαμε από την πολεμική βία και φύγαμε από τον τόπο μας. Όμως δεν παραιτούμαστε από τα δικαιώματά μας της εξουσίας και του κράτους της Κωνσταντινούπολης...... Ποτέ δεν θα πάψουμε να δίνουμε μάχες και να πολεμούμε αυτούς που την κατέκτησαν και την κατέχουν. Γιατί, αλήθεια, πώς δεν θα διαπράτταμε αδικία απέναντι στους νόμους της φύσης και στους θεσμούς της πατρίδας μας και στους τάφους των προγόνων μας και στα θεία και ιερά τεμένη, αν δεν πολεμήσουμε για όλα αυτά με τη δύναμή μας;.....Ωστόσο να ξέρει η αγιότητά σου ότι υποδεχτήκαμε χωρίς λύπη το αγροίκο ύφος του γράμματός σου και φερθήκαμε με ηπιότητα στους κομιστές του, μόνο και μόνο για να διατηρήσουμε την ειρήνη μαζί σου»!


Αν αντικαταστήσουμε τη λέξη «Πάπας» με τη λέξη «τρόϊκα» και τη λέξη «Κωνσταντινούπολη» με τη λέξη «εθνική κυριαρχία» κατανοούμε ποια απάντηση επιβάλλεται να δίδουν οι εκάστοτε κυβερνήτες μας σε προκλητικές απαιτήσεις των διαφόρων δανειστών μας. Το ότι δανειζόμαστε δεν σημαίνει ότι πρέπει να δώσουμε γην και ύδωρ εξευτελιζόμενοι εθνικά. Ο Ιωάννης Βατάτζης διοικούσε ένα καθημαγμένο τμήμα του ηττημένου τότες Ελληνισμού, αλλά απήντησε με θαυμαστή παρρησία στον πανίσχυρο Πάπα.
Τιμώντας τη μνήμη του στις 4 Νοεμβρίου ας διδαχθούμε από το ήθος του.
Κωνσταντίνος Χολέβας-Πολιτικός Επιστήμων
28.10.2011

διαβάστε σχετικά: