ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ

ΜΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΜΑΙΝΕΤΑΙ
ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΥΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΑΛΩ , ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ , ΟΙ ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΕΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ…

Επιστολή που εστάλη στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ Αθήνα, 23-11-10

Ποιο Έθνος γεννήθηκε το 1821;

Κύριε διευθυντά,
Δε θα σταθώ στην αισθητική της ολοσέλιδης διαφήμισης για τη νέα σειρά του ΣΚΑΪ «Η επανάσταση αρχίζει» με τον σκοτωμένο Οθωμανό, που δημοσιεύει η «Κ». Θα σας ρωτήσω, όμως, τι σημαίνει ο υπότιτλος «1821, η γέννηση ενός Έθνους»; Την έδειξα στους μαθητές μου (Β΄ και Γ΄ τάξεων Γυμνασίου) και τους ρώτησα ποιο Έθνος γεννήθηκε το 1821. Επειδή πολλή «χολή» χύνεται μονίμως για τις ιστορικές γνώσεις των μαθητών μας περί εθνικών επετείων κ.λπ., ενημερώνω τον Όμιλο ΣΚΑΪ και Καθημερινής αλλά και τον «σύμβουλο» της τηλεοπτικής σειράς, καθηγητή κ. Βερέμη, τι απαντήσεις πήρα: «Το '21 ξαναγεννήθηκε ο Ελληνισμός» (δηλαδή «αναγέννηση» και όχι «γέννηση»), «γεννήθηκε το κράτος μας μετά τη σκλαβιά 400 χρόνων» (το «κράτος», λοιπόν, όχι το «έθνος») και άλλες παρόμοιες, που θα έδιναν, άλλωστε, και μαθητές του Δημοτικού...

Τουλάχιστον, ο τόμος που κυκλοφόρησε φέτος από τον ίδιο σταθμό και υπό την επιμέλεια πάλι του κ. Βερέμη κινήθηκε οριακά μεν αλλά πιο ανεκτά από επιστημονική και πραγματιστική άποψη, αφού ο τίτλος του είναι «1821, η γέννηση ενός έθνους-κράτους». Η δήθεν ανεπαίσθητη και ανώδυνη «έκπτωση» που επιχειρείται τώρα, με την αφαίρεση του όρου «κράτος», απλούστατα ανασταίνει πανηγυρικά τον Φαλμεράυερ και όλους τους ομοίους του, αφήνει εκδικητικά ανεξίτηλο το άρωμα της κυρίας που πρό-σφατα για τέτοιους λόγους παραιτήθηκε από το Υπουργείο (τέως Εθνικής) Παιδείας, αναδεικνύει σε παραχαράκτες της Ιστορίας όλους μας τους εκπαιδευτικούς, που διδάσκουμε ότι το «ομόγλωσσον» και η «εθνική συνείδηση» των Ελλήνων ανάγεται αιώνες πριν από το «Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι» και το «ίτε, παίδες Ελλήνων» και, βέβαια, εξευτελίζει τις χιλιάδες σε όλο τον κόσμο θερμών φιλελλήνων –σαν τη Ζακλίν ντε Ρομιγύ– που αγωνιούν και αγωνίζονται πολύ πιο φιλότιμα από εμάς εδώ να περισώσουν την ιστορική αλήθεια και την αξιοπρέπειά μας, ιδίως τώρα που αναρίθμητοι μας θέλουν pigs!

Το τραγελαφικό, μάλιστα, είναι ότι στο ίδιο με την πιο πάνω καταχώριση φύλλο (23.11.10) η «Κ» καμαρώνει –και δικαίως– με πρωτοσέλιδη αναγγελία και εκτεταμένο εσωτερικό ρεπορτάζ για το πρωτότυπο άγαλμα της Αθηνάς από το Αρέτσο, που μας δάνεισαν για ένα μήνα οι Ιταλοί και που «χυτεύθηκε σε ελληνικό εργαστήριο» τον 3ο π. Χ. αιώνα! Άραγε, αυτό το εργαστήριο ανήκε σε άλλο Έθνος από αυτό που «γεννήθηκε το 1821»; Τότε ο Μακρυγιάννης ήταν παρανοϊκός, όταν φώναζε στους στρατιώτες του, που διαπραγματεύονταν να πουλήσουν σε ξένους τα δύο αρχαία αγάλματα, «γι' αυτά πολεμήσαμε»!
Σας ευχαριστώ
ΓΙΑΝΝΗΣ Β. ΚΩΒΑΙΟΣ
Φιλόλογος-Συγγραφέας

ΠΗΓΗ: http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5154

Σχόλιο Κουντουριώτη: Ο Θάνος Βερέμης, διαχρονικός Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, Αντιπρόεδρος του ΕΛΙΑΜΕΠ, παίζει ρόλο Εθνοδιαλυτικό.
Καλό παράδειγμα είναι η επιστολή του κ. Κωβαίου στην Καθημερινή και το Σκάι, όπου διαμαρτύρεται για τον υπότιτλο της νέας σειράς του Σκάι, "η γέννηση ενός Έθνους" (;!), που έχει ως σύμβουλο τον Βερέμη, και που διαφημίζει η εφημερίδα, με εικόνα έναν σκοτωμένο Τούρκο... (τίτλος "η Επανάσταση αρχίζει").

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Δούρειος Ίππος» για ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΔΡΑΓΩΝΑ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ

του Αναστασίου Στάμου

Μέλους της Πατριωτικής Αυτόνομης Κινήσεως Εκπαιδευτικών και του Δ.Σ. της Επιτροπής Ενημερώσεως Εθνικών Θεμάτων

«Ουκ εά με καθεύδειν το της Δραγώνα τρόπαιον» φέρεται να ανέκραξε ομάδα καθηγητών του ΑΠΘ. Μην πάει το μυαλό σας σε Μαραθώνες (Μιλτιάδης) και Σαλαμίνες (Θεμιστοκλής). Ως «τρόπαιον» νοείται την σήμερον η επιδότηση Προγραμμάτων και η χρηματική αμοιβή των Υπευθύνων καθηγητών, όπως του διδύμου των εθνομηδενιστριών καθηγητριών Δραγώνα-Φραγκουδάκη. Όχι για να εισάγουν πιλοτικά τα Αρχαία Ελληνικά στα Δημοτικά μας Σχολεία, όπως κάνουν οι συνάδελφοί τους της Οξφόρδης στα Δημοτικά της Αγγλίας, αλλά για να διδάξουν την μητρική γλώσσα των Αλλοδαπών μαθητών στα Ελληνικά Σχολεία, που έχουν «πολυπολιτισμική» κατ' αυτούς ποσοστιαία σύνθεση.

ΤΡΟΠΑΙΟΝ λοιπόν είναι σήμερα τα «τριάκοντα αργύρια» του Προγράμματος της εθνικής μειοδοσίας του εκτουρκισμού όλων των Μουσουλμάνων της Θράκης (14.000.000 ευρώ) που εισέπραξαν η Δραγώνα και η Φραγκουδάκη. ΤΡΟΠΑΙΟΝ είναι η χρηματική αμοιβή που εισέπραξε το δυσώνυμο δίδυμο και η Κουλούρη μαζί, από το Πρόγραμμα «(Southeast European) Joint History Project» (JHP) της ευαγούς ΜΚΟ με τίτλο CDRSEE (λέγεται: Κέντρο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στην Νοτιοανατολική Ευρώπη), με έδρα την Ολλανδία. Ο σκοπός του Προγράμματος, που χρηματοδοτούσε ο περιβόητος Σόρος, υπενθυμίζουμε ότι ήταν: «to revise ethnocentric school histories» (να αναθεωρήσουν τα εθνοκεντρικά σχολικά βιβλία της Ιστορίας), για να πετύχουν «stereotype free history» (μια Ιστορία χωρίς Στερεότυπα). Επί τούτου επιστράτευσαν και την Ρεπούση, έχοντας τις πλάτες όλων των προσκυνημένων στην Παγκοσμιοποίηση (Global Governance) πολιτικών μας – π.χ. Γιαννάκου, τώρα Διαμαντοπούλου (θυμηθείτε και τις υπογραφές υπέρ της Δραγώνα όλων των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ).

Αυτήν την στιγμή κοινοποιείται στα σχολεία το από 22-10-2010 έγγραφο του ΥΠΔΒΜΘ (με αρ. Πρωτ. 133412/Γ2) με την πρόσκληση του ΑΠΘ προς όλα τα Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της επικράτειας με ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ σύνθεση (αφού προηγουμένως είχαν ζητηθεί και δοθεί επειγόντως από όλες τις σχολικές μονάδες στατιστικά στοιχεία για τον αριθμό των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών).

Η πρόσκληση αφορά σε συμμετοχή στο Πρόγραμμα «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών», τριετούς διάρκειας, σχολείων που συγκεντρώνουν πάνω από 10% πληθυσμό αλλοδαπών και παλιννοστούντων (έβαλαν σκοπίμως και τους παλιννοστούντες μέσα στο κρίσιμο ποσοστό, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν τα πλείστα ει δυνατόν σχολεία της χώρας). Σκοπός του Προγράμματος είναι δήθεν η καταπολέμηση της σχολικής αποτυχίας (υπ' όψιν ότι το εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει για να προάγονται οι πάντες – πρέπει να κάνει «ειδική αίτηση» κάποιος μαθητής για να μείνει στην ίδια τάξη).

Οι πολυεπίπεδες δράσεις του Προγράμματος έχουν ως ουσία την προετοιμασία των Σχολείων για ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟ περιβάλλον και την καλλιέργεια κλίματος ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Εκπαίδευσης. «Οράματα», που φρόντισε η Δραγώνα να περάσει στο Υπουργείο Παιδείας (αν και πλέον εκπαραθυρώθηκε για τις άμετρες αμαρτίες της). Ζηλωτές της «τροπαιοφόροι» είναι η καθηγήτρια Άννα Αναστασιάδη ως Επιστημονική Υπεύθυνη, ο Γ. Νικολάου που αναλαμβάνει την Δράση 3: «Καλλιέργεια κλίματος διαπολιτισμικής επικοινωνίας με την ανάπτυξη και εφαρμογή διαπολιτισμικών δραστηριοτήτων και την αξιοποίηση αντιρατσιστικού υλικού», η Α. Ρεβυθιάδου με την Δράση 5: «Ενίσχυση της μητρικής γλώσσας των μαθητών», η Χ. Βιτσιλάκη με την Δράση 7: «Σύνδεση σχολείου και κοινότητας (ανάπτυξη πλαισίου συνεργασίας σχολείου με κοινότητες μεταναστών, ΜΚΟ και κοινωνικούς Λειτουργούς)», που αναφέρονται εδώ ενδεικτικά, για να σηματοδοτήσουμε το ποιόν του «Εθνωφελούς» Προγράμματος.

Διερωτώμεθα, εμείς οι αφελείς Έλληνες Εκπαιδευτικοί, δεν πρέπει να ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ η γνώση της Γεωγραφίας μας με πολυεπίπεδα προγράμματα, που δυστυχώς διδάσκεται σε δύο μέρες (όσο και η χρήση της καφετιέρας), στο Δημοτικό ώστε φτάσαμε να έχουμε σήμερα φοιτητές στο Πολυτεχνείο που δεν γνωρίζουν πού πέφτει το Καστελλόριζο και η Δωδώνη;

Δεν πρέπει να ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ η Γλωσσική μας διδασκαλία με φράσεις διαχρονικών μεγάλων Ελλήνων Φιλοσόφων και Ποιητών, με διδάγματα της πλούσιας Ιστορίας μας και των εθνικών μας παραδόσεων, με αρχαία ρητά και μύθους του Αισώπου στο πρωτότυπο κείμενο από το Δημοτικό; Είναι ευκολώτερα τα Αγγλικά στην Α΄ Δημοτικού, και τα Γαλλικά ή Γερμανικά στην Δ΄ Δημοτικού;

Ποιός Καθηγητής εκεί στο ΑΠΘ σκέφτεται να επιδοτηθεί εθνοφελώς; Δεν σκέφτεται κανείς τους Πρόγραμμα «Καταπολέμησης της διαδόσεως των Greeklish» στην μαθητιώσα εν facebook και mobile phone νεολαία μας; Μα εδώ οδεύουμε στο σύγχρονο «ψηφιακό» σχολείο των Laptop και των διαδραστικών πινάκων (τρομάρα μας). ΕΛΛΗΝΙΚΑ θα γράφουμε;

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

ΠΕΡΙ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΕΩΝ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ

ΕΓΡΗΓΟΡΣΙΣ …ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΜΕΝΗ…

Η γνώση της Ιστορίας μας και η προσεκτική ανάγνωση των λεπτομερειών μάς βοηθάει να προβλέπουμε σήμερα τις εξελίξεις, για να σταθούμε στις επάλξεις, όχι ως ανήμποροι θεατές, αλλά ως δρώντες και πρωταγωνιστές. Ο Ελ. Βενιζέλος λίγο πριν από την Μικρασιατική Καταστροφή, γνωρίζοντας τί έμελε συμβεί (εννοούμε τα Σχέδια των Σιωνιστών που καθοδηγούσαν εκ του Παρασκηνίου τους πάντες, Αγγλο-Γάλλους, Γερμανούς, Μπολσεβίκους, και Ντονμέδες Εβραιότουρκους), ξαφνικά σκάρωσε ΕΚΛΟΓΕΣ !

Κανόνισε διαφορετική αναλογία εδρών ανά περιοχή, ώστε να χάσει τις εκλογές στα σίγουρα και να φύγει εκτός Ελλάδος (γι' αυτό …ενώ κέρδισε τελικά σε ψήφους …έχασε σε αριθμό βουλευτών). Έτσι χρεώθηκαν την Εθνική Καταστροφή οι υπόλοιποι, και αυτός βγήκε λάδι. Επέστρεψε κατόπιν για να τα βρει με τον γενοκτόνο Κεμάλ… και να ειρηνεύσουμε (έως την επόμενη φάση εθνο-δολιοφθοράς). Χάθηκε όμως η Ιωνία, η Ανατολική Θράκη, ο Πόντος, και ξεριζώθηκαν οι προαιώνιες εστίες μας σ' ολόκληρη την Μικρασία !

Λέτε ο Γ. Παπανδρέου να μη γνωρίζει τα Σχέδια των σημερινών (ιδίων) Αφεντικών του Κόσμου τούτου (που αποκαλούμε πλέον Παγκοσμιοποιητές); Λέτε να μην τα γνωρίζουν οι υπόλοιποι Αρχηγοί; Ασφαλώς τα γνωρίζουν, αλλά εκτελούν πιστά τις άνωθεν εντολές, για να διατηρούν το μαγαζάκι τους…

Ο Γ.Α.Π. κομματικοποιεί επίτηδες τις Περιφερειακές εκλογές (υπερασπιζόμενος το ΜΝΗΜΟΝΙΟ !) για να τις χάσει στα σίγουρα. Διότι επείγει η εκποίηση της Χώρας. Επείγει η μειοδοσία και η απώλεια κυριαρχίας ΑΙΓΑΙΟΥ, ΘΡΑΚΗΣ, ΚΥΠΡΟΥ ! Αλλά και σε ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΗΠΕΙΡΟ, μπορεί να εμπλακούμε σε καθεστώς αποσταθεροποιήσεως με όργανα τους φανατισμένους πεινασμένους καθοδηγούμενους βόρειους γείτονες, ομού μετά των Τούρκων…

Για να εφαρμοσθεί το Σχέδιο, η Ελλάς οδηγείται σκοπίμως σε εσωτερική διάλυση ! Και απ' έξω, όπως πάντα, πρέπει να βρίσκονται τρεις τουλάχιστον αντίπαλοι στρατοί. Τα πραγματικά αφεντικά τους κανένα ΚΟΜΜΑ της συμφοράς μας δεν μνημονεύει. Εννοείται οίκοθεν γιατί. Διότι είναι και δικά τους ΑΦΕΝΤΙΚΑ !

Έλληνες γρηγορείτε ! Μας την έχουν και πάλι στημένη… Μη μασάτε με δήθεν Εκλογές. Κάθε είδους καθεστωτικές Εκλογές έχουν άνομο σκοπό. Χρεώνουν τα πάντα στον «αμαθή» λαό μας και στην δήθεν λαϊκή ετυμηγορία.

Οι Εκλογές ανακυκλώνουν το δικό τους ΣΥΣΤΗΜΑ εξουσίας, την εθνική ξεφτίλα μας. Αυτοί, που μας πάνε συστηματικά στον γκρεμό, σε μια νέα Εθνική Καταστροφή, δασκαλεύτηκαν το τί θα κάνουν τώρα. Θα αποχωρήσουν βάζοντας άλλα ανδρείκελα-«προσωπικότητες» να διαχειριστούν την επικείμενη μεγάλη ΚΡΙΣΗ (Οικονομική, εσωτερικά με φτώχεια, ανεργία και πείνα, εξωτερικά εκχωρήσεως Κυριαρχίας). Και θα βγουν στο τέλος λάδι (…εμείς σας τα λέγαμε… θα πούνε), και θα ξαναγυρίσουν «άμωμοι, άσπιλοι, άχραντοι κι αμόλυντοι» να ξανακυβερνήσουν …μετά τα γεγονότα. Τί αγάλματα, οδοί και λεωφόροι, πλατείες και αεροδρόμια, θα πάρουν τότε τ' όνομά τους! Θα δοξάζουμε μια ζωή τους λαομπαίχτες πολιτικούς της καρπαζιάς και των εθνικών καταστροφών. Έτσι δουλεύει το Σύστημα…

Πατριώτες Έλληνες, αποτινάξτε τα δεσμά ! Να ΑΠΕΧΟΥΜΕ πλέον από κάθε είδος ΕΚΛΟΓΩΝ ! Δεν θα συμμετέχουμε στο οργανωμένο ΕΓΚΛΗΜΑ εις βάρος της Χώρας μας… Αυτοί μας έφεραν τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, αυτοί μας έφεραν και την ΤΡΟΪΚΑ. Κλέβουν την Ελλάδα μέσα από τα χέρια μας, εν καιρώ επαίσχυντης «ειρήνης». Κοιτάξτε εδώ τί μας κρύβουν, τί πάνε να μας πάρουν ! Άφθονο Φυσικό Αέριο στην Κρήτη, περισσότερο και από το Ρώσικο !

http://www.youtube.com/watch?v=nmm9poor-V8

Όμως πρέπει να εκφράσουμε θέση. Θέση ΑΓΩΝΩΝ. Εδώ σας θέλω Πατριώτες ! Όχι τί λέμε (…ωραία τα λέμε), αλλά τί πράττομεν; Προχωράμε σε Συντακτική Εθνοσυνέλευση; Φτιάχνουμε νέα Κυβέρνηση (του Ολύμπου, της Θεσσαλονίκης); Αναλαμβάνουμε στάση πληρωμών εξωτερικού χρέους, επιστρέφουμε στο εθνικό μας νόμισμα; Κηρύσσουμε τα υφιστάμενα Κόμματα του άνομου Κοινοβουλίου ως παράνομα και αντισυνταγματικά; Ξηλώνουμε το Καθεστώς της Κομματοκρατίας; Τα δημόσια έσοδα αρκούν για να πληρώνουμε μισθούς-συντάξεις. Συνδεόμαστε αμέσως με το Στράτευμα και την Αστυνομία για να προασπίσουμε την Χώρα από κάθε ξένη εσωτερική και εξωτερική επιβουλή. Επιλέγουμε γνήσια αξιόμαχα στελέχη Διοικήσεως του Κράτους. Εκμεταλλευόμαστε τον τεράστιο Πλούτο μας. Σταματάμε τις αλληλοκατηγορίες και τις υπονομεύσεις αναμεταξύ μας. Θέτουμε εαυτόν στην υπηρεσία της Πατρίδος.

Αντέχουμε το προσωπικό μάτωμα αντί του απονενοημένου ακρωτηριασμού που μας ετοιμάζουν; Ποιοί δηλώνουν ΠΑΡΟΝΤΕΣ σε μια τέτοια προοπτική;